-Sex with three daddy--
Caner ve Akın odaya çıktığında Akın Caner'in kucağından indi. Caner ise onu bıraktıktan sonra suyu ayarlamak için banyoya ilerledi.
Banyoda kendini biraz süzdükten sonra gayet iyi durduğuna karar vermişti. Akın ile ilgilenmeyi seviyordu, banyo yaparken tam bir bebekti. İçi gidiyordu resmen. Minik bir ceylan gibi geliyordu gözüne. Meftun olmamak sanki büyük bir ihanet gibiydi onun için. Suyun dolduğuna emin olduğunda köşede duran şişeye uzandı.Sıvıyı suya döktüğünde etrafı Akın'ın kokusu sarmıştı. Keyifle gülümsedikten sonra her şeyin hazır olduğunu fark etti. İçeri geçtiğinde Akın'ı görememişti.
Etrafına bakındığında giyinme odasında soyunmuş ve kendisini süzen bebeğini gördü. Suya girmeden önce kendini izlemeyi seven bir yanı vardı. Onu izlerken odaya öpüşerek giren Aslan ve Mirza dikkatleri üzerine toplamıştı. Mirza Aslan'ın dudaklarını emiyor, aynı zamanda belini okşuyordu.
Akın bu görüntüyü gördüğü an huysuzlanmıştı.Canı çekmişti ve ikisi sevişirken fena zevk alıyordu. Caner'in yanına ilerledi ve babacığım deyip sustu. Bu ben de istiyorum demenin kısa ve öz haliydi. Caner bebeğini geri çevirmeyi aklından bile geçirmezdi. Onu istemesini ve onunla tatmin olmasını seviyordu.Kucağına aldığı çocuğu banyodan içeri girer girmez öpmeye başlamıştı. Öpüşlerine anında karşılık veren beden ile zevkle gülümsedi ve elleri kalçasını buldu.
Akın üst dudağını emerken gözlerini kapamış kendini tamamen Caner'e ve yapacaklarına bırakmıştı. Çok geçmeden kendini yavaşça suya bırakılırken buldu. Su ılık ve güzeldi. Bu yüzden irkilmeden yerleşebilmişti. Caner baxerdan kurtuldu ve eline tükürdü. Elindeki sıvıyı aletinde yayarken Akın doğrulmuş ve suyun içinde bacakları üzerinde diz çökmüştü. Ellerini heyecanla küvetin kenarına konumlandırdı ve dilini dışarı çıkardı. Hem onun tadını alıp hemde aletini ağzında misafir etmek istiyordu.
Caner bu isteğe karşı gelmeden aletini bir kaç defa daha sıvazladı. Ardından ucunu kediciğinin ağzına doğru konumlandırdı. Akın dudaklarıyla ucunu ağzına aldığında dilini harekete geçirdi. Caner zevkle gözlerini kaparken o işine koyulmuştu. Aletini emerken çıkardığı seslerin banyoda yankılanması zevke gelmesi için çok olağan bir sebepti. Akın dilini boydan boya aletinde gezdirirken esmer kalçasını domalarak ona sunuyordu ve bu görüntü azdırıcıydı. Etine dolgun kalçası büyük bir nimetti Caner için. Ayırmayı ve emmeyi fazlasıyla seviyordu.
Akın emdiği aleti ağzından çıkardı ve ayağa kalktı. Bedeni ıslanmıştı ve Caner'in zevk suyu ağzının kenarından akıyordu. Umursamadan zevkle yaladı. Caner'e arkasını döndükten sonra kalçasını ortaya çıkarmak için belini kırdı. Bir yandan eliyle aletini yoklarken ucuyla kalçasına ıslak yollar çiziyordu. Kalça arasına değen alet öylesine zevk almasını sağlamıştı ki farkında olmadan inliyordu. Caner bu haline dayanmak şöyle dursun hepten zevke geliyordu. Kendini dar deliğe dayadı ve belinden tuttu. Akın onu içine alırken duvardan destek aldı. Tamamen içine aldığında ise arsız bakışlar atarak gülümsedi.
İçindeki adamın ona olan arzusu onu daha da istekli yapıyordu. Çok geçmeden Caner içinde bir ritim tutabilmişti. Akın zevkle inlerken Caner inlemeleriyle daha da hızlanıyordu. Sonsuz bir döngünün ardından Caner de suya girdi ve bu sefer tamamen arkasından sardı . Dudaklarını boynunda gezdirirken Akın''Daha derine, lütfen, yalvarırım babacığım!'' diye inliyordu. Omzunun bitimi ile boynu arasını ısırdığında Akın zevkten titremeye başladı ve elleri aletini buldu. Caner'in içindeki sert vuruşları onu tam anlamıyla mahvetmişti. Eline aktığında içindeki sıcaklıkla gülümsedi ve alnını duvara yasladı. Yüzündeki gülümse ile arkasındaki bedene baktığında onun da kendinden geçmiş ve rahatlamış hali hoşuna gitmişti.
Bir süre birbirlerine bakıp öpseler de bu halleri uzun sürmemişti. Ambiansı bozan Aslan'ın inlemesi olmuştu. Caner çattığı kaşları ile başını kapıya çevirdiğinde pek bir şey görememişti. Sudan çıktıktan sonra Akın'ı da havluya sardı ve yanağından öptü. İçeri adımladıklarında Mirza'nın Aslan'ın üzerinde olduğunu ve onu parmakladığını gördüler. Caner siktir çektikten sonra belindeki havluyu attı ve Akın'ı da sardığı havludan çıkardı. Bebeğini kucağını çektikten sonra kalçasına bir beşlik çakmayı ihmal etmenişti. Akın kollarını boynuna sarmış duruyordu. Aslan ise boynunu geriye atmış inliyordu. Akın'ı Atakan'ın üzerine koydu ve dudağından öptü.
''Sek bakalım yavrum.''
Akın gülümsedi ve alete kalçasını konumlandırdı içine aldığında inlese bile çok geçmeden hızlandı. Aslan zevkten kendinden geçmil bir halde Akın'ın kalçasını okşayıp tokatlarken Caner tekrar kalkan aletini Aslan'ın ağzına verdi. Aslan onu emerken Mirza Caner ve Akın öpüşmeye başlamıştı. Üçü birbirinin dudaklarını açlıkla öperken Mirza kendisini sıvazladı ve Aslan'ın içine girdi. Aslan Caner'in aletine sıkı sıkı tutunduğunda Caner bu haline güldü ve dudaklarına eğildi. Onu öpmeye başladığı sıra eli boş kalmasın diye Akın'ın deliğinde parmağını dolaştırıyordu.
Anlaşılan gece uzundu ve üç babacık birbirine olan açlığını gidermekte kararlıydı.
-
Olaylar hep seks şeklinde gitmeyecek. Yani bana kalsa hep gitsin, seviyom coşmayı.
-Ayaz