2022. 01. 27.

27 0 0
                                    


2022. 01. 27.

Ma van a felkészülés napja. Suliba se jentkeztem be ma, egészen eddig azzal foglalkoztam, hogy felkészüljek az előttem álló időszakra. Tegnap este beszélgettem a barátaimmal és sikerült meggyőzniük, hogy igen is képes vagyok ezt végig csinálni. Most már én is elhiszem!

Lefekvés előtt valami undorító öblögetővel kellett öblögetnem mert ez az előírás műtét elött, ne kérdezzétek miért. Amúgy nagyon utálom mert én sose tudom a teljes izét kiköpni, még fogmosáshoz sem, ennek pedig rosszabb az íze a fokrémnél. Tudom gáz, hogy ezért panaszkodom, később lesz ennél ezerszer rosszabb dolgok is...

Reggel ébredés után angoloztam egy kicsit, nem kapkodtam el a dolgokat. Utána Agymenők nézése közben írtam egy listát, hogy mit kell bepakolnom. Nagyon remélem, hogy nem hagyok itthon semmi fontosat ami az elkövetkezendő három napban kell. A bőröndömbe bepakolás közben Csodálatos Pókembert néztem. Jó érzés volt, szuperhősőset nézni ilyenkor. Most egy kicsit, Wonder Woman leszek és mindent legyőzők.

Mamám felhívott és jó sokat beszéltem vele. Mindig megdöbben, hogy mennyi mindent örököltem tőle. Az eddigi műtéteimnél ő nagyon sokat volt velem a korházban, és utána is. Nagyon fura lesz, hogy most nem lehet ott. Felvetette, hogy valami olyan frizurát csinálhatnék, ami praktikusabb lenne a felépülésem miatt, magyarul legyen rövidebb. Azt tudni kell rólam, hogy hosszú haj párti vagyok. Volt már rövid hajam, de a hosszút jobban szeretem. Bevallom, én is gondolkodtam rajta, valami „Erős vagyok, mindent túlélek frizura" lenne. Majd lesz valami.

****

Amikor anya hazaért elmentünk lefürdeni, hajat mosni. Még bőven időben végeztünk mielőtt az Angyalom. Annyira aggódott miattam, hogy két maszkot is húzott, és semmi nem vette rá, a levételére. Imádom, hogy ennyire félt engem. Mivel ő a fodrászom is, megint vágott egy kicsit a hajamból, de ha nem mondom senki sem venné észre szerintem. Nem ültem a kerekesszékembe inkább az agyamon ültem a sarkamon miközben vágta a hajam. Szegény lányt nem akartam siettetni, de fájt a hátam. Keveset vágott pontosan tudja, mennyire utálom a hajvágást, ezért mindig csak annyit vág amennyi szükséges.

Megnyugtatott, hogy minden rendben lesz. Tudom, ha ő azt mondja, úgy is lesz. Megbeszéltük, hogy ha nem fog fájni a hátam ő fogja megtervezni a háti tetkómat. És majd lesz egy iker tetkónk. Vagyis mindkettőnknek ugyanaz lesz.

Sajnos el kellett mennie pedig legszívesebben megkértem volna, hogy lógja el a holnapi napot és kisérjen el holnap a korházba. Sőt azon is elnevettünk, hogy mi lenne, ha ő lenne velem ebben a három napban a korházban. Tudom, hogy rengeteget segítenek, pusztán a jelenléte is, de sajnos nem lehet. Imádom!!!! Nagyon de nagyon szeretem őt!!!!! Leírhatatlana mennyire!!!!

Mostanra nagyon elfáradtam. Eddig azt hittem, hogy ezen az éjjel nem fogok aludni, de annyira fáradt vagyok, hogy szerintem rögtön álomba fogok merülni.

Holnap nehéz napom lesz! De megbirkózom vele! 

A Kezdet FájdalmaWhere stories live. Discover now