-FİNAL-
[30.07.22]
_
Dolu Dolu Geçen Ayların Hemen Ardından
Mevsimlerden Yaz
Aylardan Nisan
Günlerden Çarşamba
Yıllardır, salgının başladığı zamanlarda sır gibi saklanan Rusya'nın başkentinde olan bu güvenli bölge; sonunda Rus halkına kapılarını sonsuza dek araladığında artık bölge olmaktan çıkmıştı burası. Yalnızca bir süre daha asker ve bilim insanları tarafından kullanılacak, sonrada halka kapanacaktı.
Kim bilir, belki de ileri nesiller için burası bir müze hâline bile getirebilinirdi.
Buradaki herkesin, her şeyde emeği olan herkesin isimlerine ait bir anıt yaptırılabilirdi. Kaybedilen askerler, yardımı dokunan insanlar, en başında kanından panzehir yapılan ilk
zombi-insan olan mucizevi bir birey olan Choi Yeonjun'un ismi yazılabilirdi.Zombi ve insan halkı birbirine karışalı henüz altı ay oluyordu. Güvenlik yeterince sağlanmıştı, yenilenen eşyalar zombi halkına da özel olarak yapılmaya başlamıştı. En başından başlamak gerekirsen sayısı oldukça fazla olan zombi halkının yerleşimi insanların olduğu merkeze uzak tutulmuştu.
Sonrasında yavaş yavaş beraberinde getiren haberle birlikte zombi halkı yavaşça insan halkına karışmaya başladı. Mutant zombiler insanların önderlik ettikleri yerlerde çalışmaya, faydalanmaya, onları kullanmaya başladıklarında aslında bir bakıma güzel haberler de beraberinde gelmişti.
Soobin ve Yeonjun'dan sonra ilk zombi ve insan ilişkisi sosyal medya tarafından açıklanmıştı. Bu hızlıca gündeme oturmuş, bu konu hakkında sıkça konuşulmuştu ve tekrardan da sıkça Soobin ve Yeonjun'un ismi geçmişti.
Sonrasında ünlü bir iş adamının farkındalık yaratmak için salgından hemen sonra düzenlenen ilk moda haftasında defileye de zombi halkından kişilere de yer verilmesini sağlamıştı. Kadınların yeşil ve mor karışımı olan tenlerinde taşıdıkları elbiseler güzeldi ve bazıları ne kadar inkâr etmeye çalışsada bu fikir muhteşemdi.
Güzel şeylerin beraberinde elbette kötü olaylar da gelişmişti. Bir grup, zombi halkının haklara sahip olmasından oldukça rahatsız olan bir grup, sıkça eylemler yapıp zombi halkında ki insanlara zarar veriyorlardı.
İşte tamda burada Yeonjun ve Hoseok olaya girmek zorunda kalmışlardı.
Temsilcileri Yeonjun seçildikten hemen sonra Hoseok'ta onun yardımcısı olmuştu. Sık sık mecliste konuşma yapmış ve biraz da kaba konuşmuştu, hatta bir an kendisini kaptırdığını ve küfür ettiğini bile duymuştum canlı yayında. Ve tabii sonrasında utangaç bir şekilde özür dileyişini de.
Sayıları gittikçe azalsada hala varlardı ve zorbalık yapmaktan çekinmiyorlardı. Hepimiz gün geçtikte biraz daha bunun üzerinden geliyorduk. Biraz daha iyileşiyor, biraz daha yaşadıklarımızı atlatıyorduk.
Şimdi ise Rusya havalimanında Jeongguk'un ailesinin gelmesini bekliyorduk. Salgının başladığı ilk dönemlerde Jeongguk onlardan haber almaya çalışmış ancak bir türlü ulaşamamıştı. Babası bu dönemde fazla fazla zarar görmüşken annesinin de psikolojisi pek iyi değildi öğrendiğimiz kadarıyla.
Güney Kore bölge sorumluları, olayların aktifliği biraz olsun kesildikten sonra Jeongguk'a ulaşmış ve ona ailesinin hayatta olduklarını söylemişti. Sevgilim, bu habere küçük bir çocuk gibi sevinip ağladığında ona kollarımı sarmış ve her şeyin düzeldiğini ve de güzelleşeceğini fısıldamıştım kulağına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Of Bangtan Z² × TaeKook✔
Fanfic-Battle Of Bangtan Z İkinci Kitap- "Bu sefer bebeğim.. Bu sefer farklı olacak." Kafasını oynattı ve huzursuz sesi kulağıma ilişti. "Nasıl?" Derin bir nefes aldım. "Bu sefer birimiz ölürse.. diğeri onun için yaşayacak." 🥇#hwanwoong 🥇#youngjo 🥈#mu...