[28.02.22]
1350
Bölüm Şarkıları:
1- Halsey - The Tradition
2- Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
_
"Yeni oluşturulan maddeler yasaya eklendi."
Jorden elindeki kalın dosyalar ile tamda karşımıza oturduğunda derin bir nefes almıştı. Onun karşısında oturan Jimin masaya yaslanmış, çenesini kolunun üzerine koymuş dosyaya bakıyordu. Çaprazında oturan Yoongi saçlarıyla uğraşıyordu. Yeonjun baş parmağını ağzından çekmeden bakarken Soobin parmaklarıyla masada ritim tutuyordu.
Namjoon kollarını göğsünde birleştirmiş tek bacağını titretirken Seokjin hyung'ta yalnızca geriye yaslanmış tırnağının kenarındaki etleri soymaya çalışıyordu o da tıpkı biz gibi dosyaya odaklanmışken.
Jeongguk, diz kapağını sıvazlıyor, Jerry masanın biraz ilersindeki duvara yaslanmış öylece duruyordu.
Hepimiz gergindik.
"Yani şimdi.. o dosyanın içinde. Yıllardır kaçtığımız, savaştığımız zombilerin bizlerin arasına karışması için uyacağı yasalar mı var?" Yoongi dalgın bir şekilde mırıldanmıştı. Sonrasında ise Jimin konuşmaya başlamıştı bana bakarak.
"Taehyung, biz böyle bir karar aldık ama.. diğer insanlar bunu bu kadar çabuk kabul etmez. Zorlanacaklar, isyan bile çıkabilir. İnsanlar ikiye bölünebilir. Karşı çıkarlar, alışamazlar. Korkarlar." Sözlerine karşı yerimde kıpırdandım biraz.
"Haklısın. Ama bir gerçek var ki bu da, onlar Jimin. Yıllardır biz zaten onlarla birlikte yaşadık bu dünyada. Bu yaşadıklarımızı daha katlanabilir kılmak için buna ihtiyacımız var. Karşı çıkanlar olacaktır elbet, ama anlayanlar da olacaktır."
Söylediklerim üzerine masa da kısa bir sessizlik oldu. Sonrasında Jorden kalın dosyayı açıp, elini çenesine yerleştirip, birkaç madde okumaya karar verdi.
"Birkaç madde hakkında çok fazla tartışıldı. Tam tamına dörtyüz maddelik bir anayasa kitabı hazırlandı. İlk madde zombilerin insan halkına açık alanlara girip girmemsi hakkında. Bunun gibi birkaç madde daha var. Zombi nüfusu hakkında birkaç madde de var. Anayasa yürülüğe girdiği anda bu yıl nüfus politikası uygulanmaya başlayacak. Ve bu da zombi nüfusunu sabit tutmaya yönelik olacak. On sekiz yaş altı kişiler içinde eğitim hakkıyla ilgili birkaç madde var. Çalışma, barınma, faydalanma gibi topluma açık alanları kullanabilme gibi daha birçok madde var. Ve bir de.."
Jorden birkaç sayfayı yavaşça geçirdiğinde derin bir nefes aldı. "İşleyecek oldukları suçlara karşı. Meclis bu konuda biraz ağır davranmış. Zombi halkınında bilinçli olabilmesi için bu anayasaların onlara bildirilmesi, gerekirse kitap olarak bastırılması ve dağıtılması yönünde düşünüyorum ben. Yeonjun, şuanlık onlar seni dinler ve dediğini yaparlar. Onlara lütfen bunu güzel bir dille anlat."
"Nasıl, Yeonjun onların yanına mı gidecek?" Bu konuda en başından beri hassas olan Soobin konuştuğunda bizler ona dönmüş Jorden ellerini birleştirip masaya koymuştu gerekli açıklamayı yapmaya hazırlanırken.
"Kısa bir süreliğine. Yanında askerler olacak Soobin, merak etme. Taehyung'a yaptıkları gibi yine bir kaçırma, ya da el koyma gibi bir hata yapmazlar."
"Doğru söylüyor."
"Ama yine de onunla gitmek istiyorum." Soobin kararlı bir şekilde konuştuğunda onu onayladım benden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Of Bangtan Z² × TaeKook✔
Fiksi Penggemar-Battle Of Bangtan Z İkinci Kitap- "Bu sefer bebeğim.. Bu sefer farklı olacak." Kafasını oynattı ve huzursuz sesi kulağıma ilişti. "Nasıl?" Derin bir nefes aldım. "Bu sefer birimiz ölürse.. diğeri onun için yaşayacak." 🥇#hwanwoong 🥇#youngjo 🥈#mu...