~Ο εχθρός ίσως τελικά δεν είναι αυτό που βλέπουμε....~
"Ηλίθιε! Ήταν σαν να του πέταξες τροφή για σκέψη! Πώς γίνεται να του πρότεινες να πάτε όλοι μαζί εκεί;!"
"Πρόσεχε τη γλώσσα σου!"
"Εγώ; Έχεις συναίσθηση τι θα γίνει αν καταλάβουν; Και τι σκεφτόσουν δηλαδή; Να τους πας εκεί και; Να τους σκοτώσεις; Και μετά; Μετά ποιος θα τούς έβγαζε από τη μεση! Πάλι καλά είναι τέρμα καθυστερημένοι τελικά! Οργάνωσε τα καραβάνια όπως είπες και στείλτα στην έρημο. Θα πάνε και θα γυρίσουν φυσιολογικά. Δεν μας συμφέρει να γίνει επίθεση. Δε θέλω να πιστεύουν πως κάποιος δίνει πληροφορίες από μέσα. Καλό είναι να πιστεύουν πως ο εχθρός είναι ένας και είναι αυτοί ή πως ακόμα κι αν κάποιος δίνει πληροφορίες κρύβεται καλά. Επίσης πρέπει να πας να τους βρεις αλλά μόνος. Να γίνει έτσι ώστε κάθε υποψία να καταλήξει στο Ραχίμ. Έτσι θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η Αμιρα ήδη έκανε την αρχή γεμίζοντας τον με αυταπάτες. Είναι τόσο οξύθυμος που δεν είχα αμφιβολία ότι θα χτυπήσει την Αναστασία. Ποια γυναίκα θα γύριζε να τον κοίταξε με τέτοια φάτσα; Χτίσαμε ήδη ένα χαρακτήρα για εκείνον άσχημο που αν βγει στη φόρα θα εντείνει τις υποψίες πάνω του. Αν όλα πέσουν σε αυτόν, τότε θα τον σκοτώσουν μαζί με τους άλλους και θα τελειώνουμε! Αυτό θέλαμε εξ αρχής..."
"Αυτό ήθελε ο μπαμπάς!"
"Ναι αλλά όπως βλέπεις τα τιναξε!"
"Η τον σκότωσε κάποιος! Αν ο Ραχίμ κατάλαβε;"
"Τι να καταλάβει αυτός ο ηλίθιος μου λες;"
"Και τότε ποιος;"
"Σιγά μη τον σκότωσε κάποιος Ομέρ! Συνελθε! Επικεντρώσου στο στόχο..."
"Έχεις δίκιο... Θα ήταν χρήσιμες οι συμβουλές του όμως..."
"Θα ήταν μα δεν είναι. Τώρα μένει απλά να βρούμε τρόπο να βγάλουμε το Ραχίμ από τη μέση και να αποκαλυφθεί πως εκείνος έκανε την δήθεν συμφωνία..."
"Δεν έχω ιδέα πως θα γίνει αυτό..."
"Ούτε εγώ μα κάτι θα σκεφτώ..."
"Γρήγορα όμως γιατί δε τους θέλω άλλο μέσα στα πόδια μου Αμπντούλ! Άσε που νομίζω πως ο Ζαίρ έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή του... "
"Γιατί; Αφού θα γίνουν όλα όπως του υποσχεθηκαμε... Εσύ έκανες τη μαλακια να παντρευτείς δήθεν τη Λεϊλα! Ξέρεις πολύ καλά πως του ανήκει!"
"Ναι.. το ξέρω... Μα αν δεν την έπαιρνα εκείνο το βράδυ , ο Ραχίμ θα τη ζητούσε. Είναι απελπισμένος για γυναίκα δε το βλέπεις; Προσπάθησα να κερδίσω την εμπιστοσύνη της μα τα έκανα σκατα και την ανάγκασα με απειλές. Δεν είναι σαν τις άλλες! Θηρίο είναι!
Του υποσχέθηκα να στείλω την Αναστασία μέσα στην εβδομάδα και τη Λεϊλα στο τέλος αυτής. Μη ξεχνάς πως ένα πήδημα δε σημαίνει γάμος. Αλλά που να έχουν ιδέα όλες αυτές... Πρέπει να τη στείλω εκεί άμεσα. Προσπάθησα να τη κρατήσω εν μέρη καθαρή από χτυπήματα μα είναι αδύνατο... Σκεφτόμουν να οργανώσω τη μεταφορά τους αύριο. Να πω ότι το έσκασαν όπως οι υπόλοιπες. Να το παίξω θλιμμένος σύζυγος κτλ...
Μου έστειλε τελεσίγραφο πως θέλει όσα του υποσχέθηκα χθες..."
ESTÁS LEYENDO
The Protector 6 :Μέση Γη
AventuraΑπό τη Δύση στην Ανατολή και από την Ανατολή στο πουθενά.... Εκεί που φτάνεις, χάνεσαι και ξεχνάς... Βλέπεις, μισείς μα και πονάς... Ο χάρτης άπλωσε και εκείνος έβαλε το στόχο. Μόνο που αυτή τη φορά, ο στόχος έκανε εκείνον στοχο.... Το 6° μέρος ξεκ...