6. "הקסטראטי"

73 9 34
                                    

בכי של שמיעת אם נואשת קורעת לב שאיבדה את בנה בחדר ההמתנה של בית החולים לא היה מנחם במיוחד עבור הארי סטיילס, שרעד בזרועותיה של אחותו הגדולה, שליטפה את תלתליו ביד אחת וניסתה לנחם אותו, אומרת לו ששום דבר שקרה לא היה באשמתו.

הכל בהחלט היה באשמתו.

הוא יכול היה לסבול כמה כוויות על העור שלו, כי הן היו כלום בהשוואה להתקף לב. זה לא היה עובר את גבול העונש, כי אביו לעולם לא יכול היה לפגוע בו ברצינות...

או שכן?

שני האחים הסתכלו על דלת הכניסה מיד כשהיא נפתחה, כשאימם יצאה החוצה וחייכה אליהם חיוך קטן. הארי לא ידע אם זה טוב או רע. אן ניגשה לילדיה, מתיישבת בצד אחד של ג'מה והתבוננה בהם.

"ילדים, אל תבכו. אבא שלכם בסדר, הוא יהיה בסדר." היא נישקה את המצח של שניהם. "אתם צריכים להתפלל ואלוהים יתקן הכל. הוא יהיה בהשגחה הלילה, והוא יתאושש לאט לאט. הוא לא יכול להתעצבן בגלל שזה יגרום לנזק בריאותי, והוא חייב לאכול בריא. אנחנו נדאג לו , אל תדאגו."

למרות החיוך של אמו והאנחה העמוקה שהגיעה משפתיה של ג'מה, הארי רעד כמו עלה והיה לו צבע של סדין לבן חדש. הייתה לו בחילה, הוא היה מסוחרר ומוטרד...

"ג'מה, מותק. קחי את הארי לקפיטריה," היא אמרה במקביל שהיא נתנה כסף לאחות הבכורה מבין האחים סטיילס. "קני לו שוקו חם ודונאט. קני משהו גם לעצמך, זה לילה קר מאוד. אני אשאר כאן, תוודאי שאחיך בסדר."

ג'מה הנהנה ועזרה לאחיה לקום ולצאת מחדר ההמתנה. הם עברו בבית החולים עד שלבסוף הגיעו לקפיטריה, שהיתה כמעט ריקה מלבד כמה קשישים בכמה מושבים פינתיים, שתו כוסות קפה ופטפטו בשקט. ג'מה השאירה את אחיה על מושב שולחן פינתי וליטפה את תלתליו.

"אני מיד חוזרת, תישאר כאן." היא אמרה לו לפני שהלכה להזמין את האוכל.

הארי משך בכתפיו, מרגיש קטן יותר משהמשיך לרעוד. הוא מת מקור, הוא מת מפחד...

...הוא מת להמשיך להיות בזרועותיו של לואי. הוא לא הרגיש בטוח, הוא לא היה מוגן, והוא היה כל כך לחוץ עד שבקושי יכול היה לראות אותו בזווית העין.

זו הייתה אשמתו. אביו עבר התקף לב, הם כבר לא יוכלו להסתכל זה על פניו של זה. משפחתו הייתה חושדת בו, תוהה מי זה "לואי" ומאשימה אותו, ואז מכה אותו למוות.

נשמתו הייתה עומדת להילקח בצורה הגרועה ביותר, ואפילו בידיעה שהוא יגיע לגיהנום, הוא לא הפסיק להרגיש את הרצון להיות עטוף בזרועותיו של השטן.

הוא רצה את זה כל כך, והרבה יותר מזה.
הוא היה צריך ש-

הספלים שהונחו בפתאומיות על השולחן הבהילו אותו, קטעו את מחשבותיו והוא התכרבל עוד יותר על מושבו. אחותו ישבה מולו והשאירה את הצלחת עם ארבעת הדונאטים עם השוקולד באמצע.

"Dancing with the Devil."- מתורגםWhere stories live. Discover now