"דומיניק, ניק, ניק
על האדמה הוא משתולל
ושר שיר קטן
אף פעם לא מבקש תמורה
הוא רק מדבר על האדון (ישו)
הוא רק מדבר על האדון
כופר, יום אחד בין הקוצים אילץ אותו לזחול דומיניק עם רק תפילה אחת גרם לו לשמוע את קריאת האדון הטוב..."המנגינה הצרפתית והדתית הדהדה בחדר אוכל של אותו בית צנוע ומוגן. זה היה רועש וחזר על עצמו כל כך הרבה פעמים שכל המשפחה ידעה את זה בעל פה. אן וג'מה סטיילס שטפו את הכלים המלוכלכים תוך כדי זמזום קלוש מעט, בעוד דס סטיילס בירך את הבית בתוך לחישות נמוכות. זה לא הפתיע אף אחד שכל יום היה אותו סיפור.
אותה שגרה, אותה הגנה מישו.. אבל היה משהו שונה.
הארי סטיילס, הצעיר בבית, היה נעול בחדר שלו, שהיה במרתף, ובעוד שכולם חשבו שהוא לומד, או אולי מתפלל ולומד את התנ"ך, מה שהוא באמת עושה היה לגמרי לא צפוי, אפילו לעצמו.
הוא היה בחדר האמבטיה של החדר שלו, כשהאמבטיה מלאה במים חמים, ארבעה נרות אדומים בכל פינה של האמבטיה, מוארת לגמרי בחושך.
הוא היה רק בתחתונים, במים, ועורו הרך והחיוור בוער כמו גיהנום. נשימתו הייתה מעט מאומצת, אבל הוא ניסה להרגיע את עצמו כשנשא את ישבנו לקצה תחתית האמבטיה.
הוא נשען לאחור, מחזיק את עצמו בידיו כך שכל גופו פרט לראשו היה שקוע במים, עוצם את עיניו ושאף עמוק לפני שהוא נושף באיטיות, חוזר, שוב ושוב, על הטקס שלמד בעל פה.
"אתה מלך החושך, ואני נותן לך את גופי.
כדי שתבחר את גורלי היום.
אתה מלך החושך, ואני נותן לך את חיי.
כדי שתבחר את גורלי היום.
אתה מלך החושך שלי, ואני נותן לך את נשמתי. כדי שתבחר את גורלי היום".הוא חזר על זה שש פעמים, מבלי לקחת נשימה באמצע, הביא את ידו לאפו וצלל לגמרי מתחת למים. הוא שחרר כמה בועות כשהרחיק את ידו שחסמה את המים מנחיריו, והשאיר אותה בצד.
הוא מנסה להתעלם מהפעימות העזות של ליבו עם קול המים באוזניו. בניסיון להתנגד לחוסר האוויר, הוא עשה כמיטב יכולתו לשמור את גופו בתחתית האמבטיה, פותח את עיניו בין מצמוצים כואבים לניסיון להתרגל לצריבה הקלה כשהבחין כיצד הנרות ממשיכים לבעור.חזהו בער, דחף אותו לנשום נשימה גדולה, אבל כשהוא עמד להאמין שזה סתם בזבוז זמן ולצאת, הוא הבחין בפתילים של הנרות מהבהבים לפני שנעלמו, משאירים אותו לגמרי בחושך.
זה עבד.
הוא הרגיש את הלב שלו מתהפך כשהאוויר המועט בחזה שלו נמלט דרך אפו, בבהלה. זה באמת קרה? זה היה אמיתי?
היה עקצוץ בחזו ולאחר שספר עד שש, הוא ניסה לצאת מתחת למים.זה חייב לעבוד, זה חייב.
עם זאת, גופו לא עלה, והוא הרגיש כאילו משהו כבד וחם יותר נמצא מעליו, ומטביע אותו בחזרה לתחתית האמבטיה. הוא אפילו לא הצליח לקמר את גופו, והאימה גרמה לו להתייפח בחוזקה, ולשחרר את מעט האוויר שהחזיק בריאותיו.
כל שנותר הוא שיאבד את הכרתו. הוא עמד למות, הוא לא היה צריך לעשות את זה.
YOU ARE READING
"Dancing with the Devil."- מתורגם
Romance*פאניפיק לא גמור* זאת שנת 1967 ולהארי נמאס להיות הנער הדתי הקטן הזה שכולם לועגים לו. הוא עייף מאלוהים שמעמיד פנים שהוא לא שומע אותו אז הוא מחליט לעשות משהו בסתר; כמה רע זה יכול להיות אם הוא יפנה אל השטן? כמה מהר הוא יענה לו? הגיע הזמן לשים בצד את...