בכנות, הארי חשב שהוא לא יוכל לישון באותו לילה. אחרי שהתעלס עם לואי הוא הרגיש שהוא לא יכול לישון אפילו לשנייה. השטן אמר שהוא יהיה האדם האהוב ביותר בכל כדור הארץ... אבל רק ל"היום". רק להיום וזהו .
וזה בכלל לא חמק לו מהראש. עם זאת זרועותיו החמות והנוחות של לואי עטפו את גופו בצורה שגרמה לו להרגיש מוגן ומותש. הוא היה ישנוני יותר ממה שהיה אי פעם, והוא יודע שלואי עשה את זה. עם זאת, הוא היה עייף מספיק כדי להתחיל לבכות, או להיפרד כראוי מאהבת חייו-עכשיו, גם אם זו הייתה אהבה שבסופו של דבר תהרוג אותו.
הבוגר העביר את קצות אצבעותיו החמות דרך זרועו החיוורת והרכה של הנער, שנרעד מהמגע כשראייתו הלכה והתעמעמה. עד שהוא שם לב, הוא נרדם. והוא התעורר למחרת.
הכאב שחש בשריריו היה בלתי מוסבר, הכבדות של גופו ואי הנוחות הקלה בחזה החמירו את המצב. השמיכות כיסו את אותו ואת זו של המחבק אותו מאחור, מה שגרם להכל לחמם יותר. אם נוציא את אי הנוחות שנשא, הוא היה ממש שמח. הוא התנשק בפעם הראשונה, הוא התעלס בפעם הראשונה, הכל עם לואי.
עם השטן.שום דבר לא יכול להשתבש יותר.
הוא הזיע מעט כשהרגיש את ידו של מלך החושך מלטפת את בטנו. ברור שהוא היה ער... האם הוא בכלל ישן? האם הוא בכלל עדיין חי או שהכל היה אשליה? "הממ," לואי משחרר צליל לאחר שהסניף את התלתלים של הארי. "אתה מריח כאילו הפכתי אותך לשלי." הוא אומר.
הוא מושך בגופו של הילד המתולתל, שמתחיל להסתובב עד שהוא פונה לגופו העירום של האיש הבוגר. האוזן שלו כבר לא משמיעה את הצליל המוזר הזה, ועכשיו הוא יכול להסתכל לתוך עיניו כמה פעמים שהוא רוצה. עם זאת, הוא מרגיש נבוך מכדי לעשות את זה, אבל הוא ממשיך לבהות בשפתיו. לואי לוקח את זה כסימן ואינו מסרב להשאיר נשיקה רכה על שפתיו של הילד האהוב עליו, שנראה די שקוע במחשבות. השטן התרחק קצת כדי לצפות בו, מחכה שהוא ידבר.
"אני עדיין כאן.." אמר הילד המתולתל, ממצמץ לאט ובביישנות כורך את זרועותיו סביב צווארו של הבוגר ברגע שהתקרב והתחיל להשאיר נשיקות חמות על עור צווארו.
"כן."
"ל-לא קרה לי כלום," הוא גמגם. הוא עדיין חש קצת פחד, וזה היה כאילו לואי יכול להרגיש את זה כשעטף את מותניו טוב יותר. הוא הרחיק את פניו היפות מצווארו של הנער והם בהו זה בזה בפעם הראשונה באותו היום. זה היה יפייפה. "למה?"
שוב הם המשיכו להתבונן זה בעיניו של זה במשך כמה שניות. השטן נאנח, מגחך באיטיות הזויה לפני שסובב מעט את גופו של הנער, משאיר אותו על גבו ומתמקם למעלה. הוא ליטף את ירכו בזהירות, ליטף את איברו של הארי מתחת לסדינים.
הוא השפיל את מבטו בביישנות, נושך את שפתו התחתונה כדי לא להיאנח כמו טיפש.
פניו של לואי יורדות באיטיות אל אוזנו, נושכות בעדינות את תנוך האוזן. "כי אני רוצה ואני יכול." הוא ענה בפשטות.
YOU ARE READING
"Dancing with the Devil."- מתורגם
Romance*פאניפיק לא גמור* זאת שנת 1967 ולהארי נמאס להיות הנער הדתי הקטן הזה שכולם לועגים לו. הוא עייף מאלוהים שמעמיד פנים שהוא לא שומע אותו אז הוא מחליט לעשות משהו בסתר; כמה רע זה יכול להיות אם הוא יפנה אל השטן? כמה מהר הוא יענה לו? הגיע הזמן לשים בצד את...