15. "הנסיך של העולם התחתון"

151 12 39
                                    

זה לא היה צפוי שככל שהימים חלפו הארי יותר ויותר בילה אותם במיטתו, מכורבל ובוכה. הוא לא יכול היה פשוט לשכוח שבזמן שכולם נהנו מאוד עם אביו הנוכחי, נשמתו של אביו האמיתי הייתה בגיהנום, שעונתה שוב ושוב על ידי מי יודע מה, מאז לואי היה איתו. לאחרונה הוא בילה איתו, והכל בגלל שהילד היה מדוכא מאוד. האשמה באמת אכלה אותו, ונוכחותו של השטן החמירה את הכל.

כשלואי הבין זאת, הוא החליט לשים לזה סוף.

"אני הולך." השטן קם לאחר שישב זמן מה על קצה המיטה של ​​הילד האהוב עליו, שהיה עטוף בסדינים תוך כדי שהתייפח, ממלמל שהוא באותה רמה של אנשים רעים.

לואי לא התכוון רק לעזוב כי הארי התדרדר מדי מכדי שיהיה לו מישהו איתו, זו הייתה גם העובדה שהוא היה צריך לשמוע דברים לא נכונים. למה הילד המתולתל לקח על עצמו את כל האשמה, כשהישות היא שהחליטה לשלוח את האימבציל לגיהנום? למה הוא לכלך את ידיו כשכל מה שהיה בהן זה רכות ועדינות? מה הוא רצה לעורר בשטן בכך שהעניש את עצמו באופן נפשי כזה?

הילד המתולתל שאפו אדום, עיניו מעט נפוחות ומלאות דמעות, ותלתלים דבוקים אליו, נראה לאחר מספר דקות ארוכות, איפה שהחביא את עצמו מתחת לשמיכה. "מ- מה?"

"אתה במצב גרוע מדי, התדרדרת מדי. אני הולך, לפחות ליומיים." ולעזאזל, הוא לא שאל. הוא פשוט התכוון לעשות את זה.

הארי עומד, מתקדם בחוסר יציבות לעבר הגבר היפה שמולו, נצמד לזרועו. שניהם מופתעים מחוסר היציבות של הילד, מהרעד שמתחיל להיאחז בגופו ומהאופן שבו נשימתו נחתכת.

"לא. לא , ל-לא . אל תעזוב, בבקשה..." הוא שואף אוויר בחדות, והחזה שלו נקרע בכל יבבה. השטן יכול להרגיש את זה על בשרו, ולמרות שהוא מרגיש רק עקצוצים קלים בחזה שלו, הוא יודע שהארי מרגיש את זה הרבה יותר חזק. "א-אני... אני מצטער."

"הארי." הוא ניגש לילד, שם לב שהוא חיוור ממש. הוא מעביר בעדינות את אחת מזרועותיו מאחורי גבו של המתולתל, ואת השנייה מתחת לרגליו. הוא מביא את אפו אל תלתליו החומים של המלאך שלו ונאנח מעליהם, מערסל אותו על חזהו. "קטן שלי..."

זה היה מדהים מה האדם יכול לעשות לו רק על ידי אזכור העובדה שהוא זקוק לו.

"אני לא יודע מה אעשה בלעדיך, בבקשה, אני..." הוא לוחץ את קצות אצבעותיו על חולצתו, על כתפו של השטן. "אני לא..."

לואי מתחיל ללכת לשירותים, וכשהוא מגיע לשם הוא משאיר את הארי על מושב האסלה, משעין אותו על הקיר. הוא לא אומר לו להפסיק לבכות כשהוא מתחיל לייבב בחוזקה , הוא פשוט הולך לאמבטיה ומתחיל למלא אותה במים חמימים תוך כדי שהוא מוריד את החולצה והנעליים ומשאיר אותו במכנסיים .
לאחר שהאמבטיה מלאה, הוא ניגש אל הילד האהוב שלו ומתחיל להפשיט אותו עד שהוא בתחתונים, אוחז בו ונושא אותו לאמבטיה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Dancing with the Devil."- מתורגםWhere stories live. Discover now