•4•

370 25 7
                                    

Medya: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

17 Haziran'ı 18 Haziran'a Bağlayan Gece
Mete'den;

Duyduğum tıkırtılarla doğruldum zaten Sinan deli gibi yatıyordu. Biraz daha yanında kalsam büyük ihtimalle uykusunda dövecektim. Bu dörtlü Aslan'ın evinde kalmıştık bu gece. Sinan ve ben misafir odasındaki çift kişilik yataktaydık. Doruk ise Aslan'la uyuyordu. Hem de çift kişilik yatakta. Aynı Sinan ile benimki gibi.

Aklımdaki saçma sapan düşünceler ile kafamı sağa sola sallayıp, karanlığı alışmış gözlerimle odadan çıktım. Uzun holde ilerlerken sürgülü kapısı açık olan mutfağa göz gezdirdim, kimse yoktu. Demek ki uyanan kişi burada değildi. Bu yüzden salona doğru yürüdüm. Kapıdan geçtiğimde, hafif sol karşı çarprazımda olan balkonun kapısının açık olduğunu gördüm. Demek buradaydı Doruk.. ya da Aslan. İkisinden biri işte. Daha fazla kapıda dikilmeyi kesip balkondan içeri adımladım. Doruk'u görmemle gülümsedim. O ise şaşkın şaşkın gözlerime bakıyordu. Çocuk o kadar berraktı ki konuşmasa da olur. Her tavrı suratına yansıyordu. Ensemi kaşıyarak karşısındaki sandalyeye oturdum, "Seni de mi uyku tutmadı?"

Birkaç kere gözlerini kırpıştırdı, kambur duran sırtını düzeltip, "Tutmadı." dedi ama sesini zor duymuştum sanki içine kouşuyordu. Boğazını temizleyip derin bir nefes aldı, "Senin de tutmamış galiba." dedi ve gülümseyip, "Niye tutmadı ki?" diye sorarak devam etti. Sağ kolumdaki bileklikleri düzeltip, "Gündüz uyumuştum ya bu yüzden uyuyamadım. Bir de bizim bu Sinan'la uyumaya tövbeliydim normal de ama el mahkum..." diyerek gülümseyerek omuz silktim.

Elinde ağzı açık duran paketten bi dal aldım. "Ooo parliament night blue severiz." dedim. Sanki ben dokununca elindeki paketin varlığının farkına varmış gibi irkilip gülümsedi, "Senin miydi paket? Ben Aslan'ın diye almıştım, kusura bakma." dedi. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp, "Hayır, ben sigara kullanmıyorum. Öyle arada sevdiğimden olunca içerim." söylediklerimle şaşkınlıkla kaşları kalktı, "Sigara kullanmıyor musun? Aslında tipin çok müsait." dediğinde, söylediği şeyle sesli bir şekilde gülerken ayağımla ayağına hafifçe vurdum, "Tipim mi müsait? Oradan bakınca neye benziyorum." dediğimde, panikle ellerini iki yana sallamaya başladı. Yemek sipariş ederken soğan muhabbetine yaptığı hareketin aynısıydı. Sahi, bir soğana niye bu kadar paniklediyse?

"Hayır, yani bilmiyorum. Yanlış anladın, afe-" panikle cümlelerini sıralayan çocuğu bu ızdıraptan kurtarmak adına elimle dizine dokunup durdurdum, "Şaka yapmıştım, sakinleş. İnsanların her dediğine alınmam." dedikten sonra gözlerimle elimdeki dalı gösterip, "E hadi yak şu sigaraları." dediğimde, kafasını tamam anlamında sallayıp elinde duran, kendisine çıkardığı dalı dudaklarına koydu. Bende dudaklarımın arasına koyduğum dal ile ona doğru eğildim. Aynı ateşle ikimizin sigarasını da yaktı. İçime çektiğim derin nefesle geriye yaslandım. Kafamı sokağa döndürüp üflediğim sırada, "Sence ben alkol kullanıyor muyumdur?" dedim. Kafamı çevirip sokak lambasının ışığı ile parlayan kahvelerine bakındım.

"Kullanıyor gibisin ama ters köşe bir tip gibisin..." dediğinde, gülerek işaret parmağımla kaşımı kaşıyıp, "Bu bir cevap sayılmaz." dedim. Ardından, "Kullanmıyorum." diye devam ettim.

"Doğru söylemek gerekirse şaşırdım." dedikten sonra sigaradan bir nefes çekip yere doğru üfledi. Tekrardan gözleri gözlerimle buluştuğunda, "İnançlı biri misin? Yoksa sağlıksız diye hiçbir şey yiyip içmeyen birisi mi? Gerçi bugün yediklerini gördükten sonra oyum ilkinden yana." dedi. Duyduklarımla suratımda hafif bir tebessüm oluştu, "İnançlı biriyim ama günümüz inançlıları gibi değil." söylediklerimi anlamak ister gibi kaşlarını çattı. Bu haraketiyle tebessümüm daha da yayılmıştı, "Yani kendimi göre kullanmıyorum kuralları. İşte oğlum çıkar göster, kızım dizini kır otur... Bu kalıplaşmış şeyleri din getirmedi ama günümüzdekiler sanki din getirmiş gibi davranıyor."

Bu sefer duyduklarıyla kaşları gevşemişti ama hala az da olsa çatıktı. Sigaradan bir nefes çekip devam ettim, "Anlayacağın dilde anlatayım; Skam Sana gibiyimdir ben, Elite Nadia uzak bana." gülerek sigara dalını dudaklarıma götürdüm. Onunda kaşları gevşemişti ve ilk defa sesli gülmüştü. İçim, bugün uyandığımda fifayı oynacağım kişiyi, yani onu gördüğümde dolan huzurla dolmuştu. O anın sebebi kazanacağıma olan güvendi. Şu an ki huzurun sebebi neydi ki?

"Skam Sana baş tacım, baya severim" diyen ses ile düşüncelerimden uzaklaşıp kahvelerine bakındım, "Kısaca uymaya çalışıyorum ama öyle her şeyi yapmıyorum." dedim.

Biten sigaradan son bir nefes daha çekip balkonun kenarındaki küllüğe attım, "Peki yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum?" diyen çocuğa kafamı sor anlamında salladım. "Sevgililerinle falan nasılsın?" dediğinde hafif gülümsemiştim, "Çok şaşıracaksın ama üniveriste 1. sınıfta 3 aylık manitam olmuştu. O gün bugündür bekarım." dediğimde duyduğu şeylerle kaşları havaya kalkan çocuk "E yuh bu uzun bir zaman." dediğinde, gülümseyerek kafamı salladım, "Ama kafama uyan birisi de yok. Yani flört ediyorum yavrum ama uyuşmuyoruz." dedim.

"Ee temas?" gülerek dizimle dizine vurdum, "Oğlum uymaya çalışıyoruz dedik, hacıyız demedik. Ayrıca senin sormak istediğin soru galiba cinsellik. Yok yavrum, olmadı. Bakirim ben." dediğimde suratında büyük bir şok oluştu. Ben ise otuz iki diş gülerek onu izliyordum. "Öpüşmedin de mi?" diye şaşkınca soran çocukla gülümsedim.

"Yok lise de öpüşmüştüm. Birkaç kere de festivallere gittiğimde, oyunlarda falan olmuştu. Gerçi lisedeki farklı bir şeydi." diye konuşurken saçlarımı karıştırıp oturduğum yerde yayılmıştım.

"E canında mı isyemiyor?" diyen çocukla sırıttım. Gayri ihtiyari söylediği cümle, ağzından çıkar çıkmaz dudaklarını birbirine bastırıp kafasını sokağa çevirmesinden belliydi. Sandalye de biraz öne kaydığımda dizlerimiz birbirine değmişti. Bu hareketimle kafasını bana çevirip gözlerimizi birleştirdi.

"Canımın neler istediğini bir bilsen Doruk..." dediğimde hızlanan nefeslerini fark ettim. Utanmış mıydı o? Gülerek ayağa kalkıp, "Yatıyorum ben iyi geceler sana" diyerek balkondan salona geçtim.


Mete biraz temas bağımlısı.. he bir de bileklikleri onun için çok değerli ama özel bir sebebi yok. Fenerbahçe'li olması değerli yapan.

3.2.22

Dalgalara Direndim • |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin