Medya: Fenerbahçe Beste - Ne Sevmek Ne Sevilmek
•
4 Ekim 2021
Doruk'tan;Yanımda sürücü koltuğunda Mete, arkada ki üçlü koltuğun tam ortasında ellerini ikimizin koltuğuna koyan ve kafasını hafifçe öne uzatan Ada vardı.
Mete okul çıkışı Ada'yı almıştı. Onu çocuk tiyatrosuna götürecekti. Hatta hangisine götüreyim diye bana da danışmıştı. Sonra da gelip gelmeyeceğimi sormuştu. Bende, dakika bile kaybetmeden, balıklama zıplamıştım.
Ada ile ilk tanıştığımızda 'aaa sen o abimin, ablama seslendiği çocuksun' demişti. Mete ise panikle 'Derya ve Doruk birbirine benziyor, karıştırıyordum başlarda' demişti. İnandık mı?
Hayır.
Bir dakika seni bile ikna ettiysem boşa umutlanmadım lan.
Sezarın hakkı Sezar'a kardeş.
"Yani şimdi sen diyorsun ki Doruk abi, oyuncak çadırım orada gayet güzel duruyor."
Arkadan pıtır pıtır tatlı ağzıyla konuşan kıza gülümseyerek dikiz aynasından baktım. Mimarlık son sınıf olduğumu duyduğunda annesi ile girdiği çadır kavgasını anlatmıştı.
"Evet kuzum, annen gayet güzel düşünüp oraya koymuş. Bende olsam öyle yapardım."
"Hmm." Biraz yola bakıp düşündü ve sonrasında kafasını daha çok öne doğru uzatıp gözlerini kısarak gözlerime baktı. "Beni kandırmıyorsun değil mi?" Sesli bir şekilde gülerek yanağından makas aldım. "Hayır fıstık kandırmıyorum."
"Tamam ikna oldum. Canım annem ya nasılda en güzelini bulup koymuş."
Bu cümlesi üzerine kafasını şaşkınlıkla arkaya döndüren Mete'ye gülerek baktım. "Yavrum sen bu mevzu için dün üç posta ağlamadın mı?"
"Abiciğim o dündü."
Bu nesil gerçekten çok bilmişti.
Kafamı Mete'den çevireceğim sırada kemerinin takılı olmadığını gördüm. "Kemerini taksana."
"Üşeniyorum ve unutuyorum." Kaşlarımı çatarak gözlerine baktım.
"Tamam şimdi hatırlattık tak hadi." dememle birlikte kafasını olumsuz anlamda sağa sola salladı.
"Saçmalama Mete tak şu kemeri."
"Yavrum hiç uğraşamam şu an çok istiyorsan sen tak." Gülerek konuştuğunda bunu yapamayacağımı düşünüyordu herhalde ama yapardım. Of hemde büyük bir istekle yapardım.
Ona doğru uzanıp kemeri elime aldım. "Araba kullanıyorum Doruk ne yapıyorsun?" Geriye çekilip yerime oturduğum sırada kemeri tokasına geçirdim.
"Sen tak dedin bende taktım." Sırıtarak önüme döndüğümde o hala ara ara kafasını çevirip şaşkınca bana bakıyordu. Ne yaptım ki şimdi ben alt tarafı kemer taktım.
Eline koluna sahip çıksaydın. Malum seninkiler çok otokontrolsüz.
Sus lan sus hatırlatma o günü bak yine kızaracağım senin yüzünden.
"Sıcakladıysan klimayı açayım?"
Al işte amına koyayım çocuk yanlış anladı.
"Yok ya az bir şey camı açsam yeter."
"Sen bilirsin."
.
"Ya inanılmazdı hele son kısımda köylüler geldi ve kurtu kovaladılar ya off muhteşemdi. Gerçi ben dün izlediğimiz filmdeki gibi şekilli şukullu döverler zannetmiştim ama bu da güzeldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalara Direndim • |BxB|
RomanceBirinin zorlu sınavı diğerinin hayat merkezi.. Eşcinsel bir kurgudur. • 31.1.22