•17•

203 18 6
                                    

Medya: Sena Şener - Teni Tenime

Oy neyse de yorum yapar mısınız? En azından kendimi eleştirmemde ve düzeltmemde yardımcı olur.

13 Ekim 2021
Doruk'tan;

Mete'nin ısrarına dayanamayıp halı sahaya gelmiştim. Şu an karşımda soyunuyordu. Sapık gibi dikizlediğim anlaşılmasın diye aynaya dönmüştüm. Adam çok iyi ya..

Sen başladın yine.

Buna başlamayacaksın da kime başlayacaksın.

Futbol ayağına ellersin de.

Yok canım efendi gibi oyunumuzu oynarız.

Dikizlediğim beden doğrulup kıyafetlerini çantasına koydu. Arkasına dönüp bana bakmaya başladı.

"N'oldu?" diye sordum.

"Seni bekliyorum."

Ya resmen beni bekliyor.

Erime çocuğun karşısında.

Boğazımı temizleyip katladığım kıyafetleri çantama koydum. Berlikte duş kabinlerinin ve kıyafetleri koymak için bulunan dolapların olduğu odadan çıktık. Sahaya doğru sessizce yürüyüp tam orta yuvarlakta durduk.

"Müco, Yakup, Hasan, Alperen abim, Sinan ve ben bir takımız. Aslan, Doruk, Enes, Eren, Murat ve Anıl sizde bir takımsınız." Tek kaşını kaldırmış herkesin suratına bir problem var mı gibisinden bakan Mete'ye sırıtarak bakıyordum. Bu formaların içinde de ayrı bi yakışıklı olmuştu.

"Bu takımları kim yaptı?" Aslan'ın yanımdan alayla çıkışmasıyla Mete'de alayla konuşarak ona doğru yürüdü.

"Aslan parçası biz yaptık ne olacak?" Yanına geldiğinde hafifçe kulağına eğilip "Alperen abim yaptı kanka zorlama istersen." dedi. Anıl ile ben seslice kıkırdarken önümüze döndük.

"Seninki bari defans olsaydı. Durdurmak niyetine ellerdiniz birbirinizi." diyen Anıl'ın kolunu cimcikledim.

"Gerizekalı, duyarlar. Kes sesini!" diye fısıldadım.

Takımlar kurulmuş oyun başlamıştı. Ben de şans yoktu zaten. Mete'de ben de forvettik. Neyse ki saha küçüktü de karşılaşıyorduk. Onların kalesine doğru çalım atarak ilerlerken topu almak için mi yoksa ayağımı kırmak için yapıldığına emin olamadığım bir müdahale ile yere düştüm. Sikiyim artık bu kaçıncıydı.

"Lan oğlum az yavaş da. Si- Sakatlayın diye getirmedim çocukları." diyerek yanıma gelen Mete sayesinde öfkeli halim gitmiş suratıma gülümseme yerleşmişti. Küfürü de yarım kesmişti gözümden kaçmadı değil. Elini uzatıp beni kaldırdı. Suratında mahçup olmuş bir bakış vardı. Gülümseyerek kafamı sorun yok anlamında salladım.

Bir değil iki değil amına koyayım yine yeni yeniden yerdeydim.

"Yakup buradan çıkışta domalsınlar- Tövbe tövbe, yavaş dedik." Mete öfkeyle konuşarak yanıma geldi. Yine küfürü yarıda kesmişti. İkidir sikmeli temalı küfürleri yarıda kesiyordu.

Sen uçan kuştan bile umutlanacak bir şey bulursun ha.

Sen sus atlama her yere.

Ayağımı eline alıp hafifçe sağa sola çevirdi.

"İyi misin?" Hasar kontrolünden sonra elini uzattı kalkmam için.

"Keşke sen defans oynasaydın. Kuzenlerin diye küfür de edemiyorum." Elini tutup kalkarken konuştum.

Dalgalara Direndim • |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin