Medya: Neşet Ertaş - Sen Benimsin, Ben Seninim
•
18 kasım 2021 [Akşama Doğru]
Doruk'tan"Bak hareketlere bak ya. Geç oğlum artık şunu, izledim golü daha kaç kere izleyeyim?"
Karşımda yenilmişliğin getirdiği hırs ve öfkeyle oturan Mete'ye sırıtarak bakıyordum. Fifa oynuyorduk ve sekize üç yeniliyordu. Yaklaşık dört dakikadır sadece küfür ediyordu. Sanki güldüğüm için daha da sinirleniyordu. Bu yüzden sessiz olmaya çalışıyordum ama ağzımdan tutamadığım bir kıkırtı çıkmıştı.
Yalnızca ikimizin bulunduğu boş oda da yankılanan sesimle kafasını hızla bana çevirdi. Öylece suratıma bakmaya başladı. Gerildiğim için suratımdaki gülümseme kaybolup yerini ifadesizliğe bıraktı. İstemsizce kafamı önüme doğru eğdim. Bu adamın bu sert ve soluk tavırları beni istemsiz ürkütüyordu.
"Gizleme benden." dediğinde anlamayarak kafamı havalandırıp elalarına baktım. Neyi gizlemeyeyim?
"Neyi gizlemeyeyim?" düşündüğüm şey dilimden dökülürken gözlerine bakmaya davam ediyordum.
"Gülüşünü..." deyip önüne döndü. Bu hareketi beni bozguna uğratmıştı. Ben ne kadar niyetimi belli ediyor olsam da, ondan bunu görmüyordum. Bu sebeple bu küçücük adımı bile kalbimin dört nala ilerlemesine sebep oluyordu.
Nefes alışım anbean hızlanıyordu. Bunu kontrol etmeye çalışmak için birkaç kere yutkundum. Ardından derin nefes alıp konuşmaya çalıştım.
"Tamam." diye fısıldadım sadece. Nefes verir gibi...
Boğazını temizleyip sağ elinin işaret parmağıyla burnunu kaşıdı.
"Hadi, devam edelim oyuna."
.
Mutfakta içecek bir şeyler hazırlarken kolumdaki saate baktım. Neredeyse on ikiye geliyordu. Mete'nin doğduğu güne...
Mete, karakter olarak sevdiği şeyleri diğer insanlara nazaran daha çok severdi. İlgisi olduğu alanları derinlemesine araştırırdı. Geçenlerde kafayı hentbola takmıştı ve ligleri, gelişen olayları, milli başarıları daha aklıma gelmeyen bir sürü şeyi araştırmıştı.
Bu yüzden de hediye konusunda çok fazla seçeneğim oluyordu.
Küçük metal arabalar, çizgi romanları, film serileri cdleri, Formula 1 bileti, Fenerbahçe ile alakalı herhangi bir şey veya diğer hobilerinden ufak hediyeler ama bunlar herkesin aklına gelebileceği şeylerdi. Ben kendi hediyemin özel olmasını istiyordum. Baktığında 'bunu Doruk'tan başkası yapmazdı zaten' desin istiyorum.
Ayrıca Mete'yi tanıdığım kadarıyla maddiyata değil maneviyata daha fazla önem veriyordu. Ona kendi ellerimle yaptığım bir şeyi vermek onu, satın aldıklarımdan çok daha mutlu ederdi.
Bu yüzden bir çizgi roman hazırlamıştım. Çoğu sayfası boştu. Tanıştığımızdan bu yana geçen şeyleri ve bazen de aklımdan geçenleri, onun aklından geçirmesini istediklerimi eklediğim bir çizgi romandı.
Hoşlandığımı dile getirdiğim onun da bu duruma alışacağına olan inancımı vurguladığım hatta ilerde bir zamanda onunla bir olacağımı düşündüğüm sayfaları bile vardı. Devamını da yaşadıkça çizecektim.
Bu kadarı gözüme az gelip ona birde Ferrari'nin efsanevi 312T formula aracının maketini yapmıştım. Bu baya uğraştırmıştı. Zaman zaman pes edip bırakasım gelmişti fakat hediyeyi verdiğimde gözlerinde oluşacak ışık, her seferinde suratımdaki aptal sırıtma ile devam etmemi sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalara Direndim • |BxB|
RomansBirinin zorlu sınavı diğerinin hayat merkezi.. Eşcinsel bir kurgudur. • 31.1.22