Medya: Ozbi feat. Melek Mosso - Hadi Gittik
•
12 Eylül 2021
Mete'den;Bahçede oturduğum sandalyede elimdeki tahta ile oynuyordum. Üzerimde ince lacivert yağmurluk ve siyah pantolon vardı. Hafif esinti ile vücuduma ufak bi' titreme geldi.
Fuat abimle birlikte kahvede maçı izlemiştik. Simge yengem de vardı yanımızda. Israrları sonucunda onlara yemeğe gelmiştim. Babadan kalma müstakil evlerinin arka bahçesinde yemek yemiştik. Yemekten sonra Simge yengenin demlediği çayı içiyorduk. Fuat abi mahalleden abimdi. Çok kez bakmışlığı vardı bana. Hala da bakardı. Gece yaraları kavgadan yürüyemez hale geldiğimde babamları telaşlandırmamak için her çağırdığımda usanmadan -ama söve söve- kaç kere gelmişliği vardı. Hakkını ödeyemezdim. O da aynı benim gibi kendini bildi bileli bu mahalledeydi. Kısaca hep yanımdaydı Fuat abi. Yanlışımda da, doğrumda da...
"Mete'm Fener için o sene bu sene olmasa da Ferrari sanki 2022 de şampiyon olacak gibi." dediğinde gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Harbiden abi bende öyle düşünüyorum. Zaten hep yirmi ikiye hazırlandılar. Tek temennim bu sene Charles'ın ilk beşe girmesi."
"O da fena pilot ha. Net şampiyonluğu var onun."
"Net, net. Çocuk fena bir şey. Acayip yetenekli."
Bizi anlamayan gözlerle izleyen Simge yengenin konu dışı kalmasıyla rahatsız olup konu değişikliği yapmıştım. Hava gittikçe daha da kararıyor daha da soğuyordu. Ne kadar zaman geçmişti bilmiyorum ama bir demlik bitmişti ikinciye geçmiştik.
Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde konu lgbt ve onur yürüyüşüne gelmişti. Fuat abinin az çok düşüncelerini tahmin edebiliyordum ama Simge yenge beni şaşırtmıştı. Ondan bu nefreti beklemezdim. Olduğum yerde kıpırdanıp duruyordum, eğdiğim kafamı kaldırmıyordum ki suratlarını görüp sinirlenmeyeyim. Fakat iyice konuya dalmışlardı ve ağızlarından çıkan kelimelerle hadlerini aştıklarının farkında değillerdi. Yavaştan sinirlenmeye başlamıştım.
"Bunların hepsini yakacaksın." diyen Fuat abiyle kafamı hızla kaldırıp suratına baktım. Tam ağzımı açacaktım ki önce derin nefes aldım. Öfkeyle kalkmamalıydım.
"Abi sana bana zararı ne insanların. Yakmak falan, yakışıyor mu böyle bir düşünce sana." dediğimde söylediklerimden hoşnut olmamıştı.
"Ne demek zararı yok? Gözümüzün önünde el eleler. Erkek erkeğe, kız kıza falan..." derken suratını ekşitti. Farkında olmadan sol bacağımı titretiyordum.
"Abi sende Simge yengeyle el ele geziyorsun." Suratıma zoraki bir gülümseme yerleştirdim. Fuat abi ile ters düşüp kavga etmek istemiyordum. Espiriye vurur gibi konuştum. "Sizi de mi yaksınlar yani."
"Ne saçmalıyorsun Mete aynı şey mi?" Diye hiddetle çıkıştığında yumruk olan ellerimi daha da sıktım.
"İbnelerle bir tutuyorsun bizi."
"Abi hoş değil söylediklerin, saçmalıyorsun. Senin gibi Simge yenge gibi seviyorlar onlarda birbirlerini. Sana gelince normal de onlara gelince niye yakalım oluyor?"
Hızla öne eğilip öfkeden kızaran suratıyla hiddetle elini sallıyordu suratıma doğru. "Lan amına koyayım ne saçmalıyorsun sen? Götveren savunucusu mu oldun başımıza? Sapık sapık konuşma, almayayım ayağımın altına."
"İndir o eli abi." Sıktığım dişlerimin arasından sinirle konuşuyordum.
İnatla elini daha çok salladı. "Bak bak velete bak. İki üç ibne için abisine nasıl da karşı geliyor." diyip bacağımı eliyle itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalgalara Direndim • |BxB|
RomanceBirinin zorlu sınavı diğerinin hayat merkezi.. Eşcinsel bir kurgudur. • 31.1.22