Loki kapısının çalınma sesini duyunca uyandı. Huysuz bir şekilde yatakta oturup gerinleşti.
"Gel"Hizmetli kız kapıyı yavaşça açtı. Kız Kraliçe'nin emri üzerine Prensi, Prens Loki'nin odasına gelmişti. Ne kadar koruyor olsada kraliçe'ye karşı gelemezdi.
Kız tanrının yüz ifadesinden onun rahatsız olduğunu anladı. İşte şimdi daha çok korkmaya başlamıştı."Üzgünüm Prensim sizi rahatsız etmek istemezdim. Kraliçe kahvaltı için sizi çağırmamı istedi"
Tanrı derin nefes verdi. O kahvaltıya gittmek istemiyordu. Sorun kahvaltı değildi. Sorun Odindi.
"Tamam"
Loki yataktan kalktı. Banyoya yüzünü yıkamak için gidiyordu ki hizmetli kızın hala orda durduğunu fark etti.
"Bir sorun mu var?"Kız tanrının sesini duymasıyla irkilmişti. Birden panikledi.
"Hayır prensim sadece odanızı toplamak için şey-"
"Tamam tamam anladım"Loki banyoya girdi. Musluğu açtı. Eline aldığı suyla yüzünü yıkadı.Su damlaları yüzünden düşerken. Ayna da kendisine baktı. Odasına giren hizmetli kızın ondan çok korktuğunu anlamıştı. Cidden o kadar mı korkunç gözüküyordu. Üstelik buz devi formunda bile değilken ondan neden korkuyorlardı ki hem artık kötülük yapmak gibi bir derdi de yoktu.
Tanrı eline aldığı havlu ile yüzünü kuruladı.
Banyodan çıktığında ise yatağı ve dün gece odanın ortasında çıktığı kıyafetleri toplanmıştı.
Kız ise korkusundan işini bitirdiği gibi odadan çıkmıştı. Yeni kıyafetler giymek için dolabın kapağını açtı. Loki'nin yüzünde bir gülümseme belirdi. Sevdiği Asgard kıyafetleri hala dolabında en temiz hali ile duruyordu. Bu Kraliçenin Loki'ye ne kadar değer verdiğinin göstergesiydi.Loki üstünü giyindikten sonra odasından çıktı. Yemek salonuna gitti. Salona girdiğinde masanın başında oturan Odinden başka kimseyi görememeşti. Zora ki adımlarla masaya yürüdü ve yerine oturdu. Loki şuan Thor,Jane veya kraliçe'nin gelmesini o kadar çok istiyordu ki
"Günaydın Loki"
Loki Odin'nin sesini duymasıyla bir şok geçirdi. Odin az önce ona baş başa iken "Günaydın mı" demişti. Odin genelde oğlu ile kraliçe'nin olduğu veya yanlarında başka birisinin olduğu zaman konuşurdu.
"Günaydın Odin"
Loki şaşkınlığını belli etmeden Odine cevap vermişti.Loki'nin Odine olan öfkesi kadar Odin de Loki'ye öfkeliydi. Loki'yi affetmiş olması onun yaptıklarının görülmemesini sağlamıyordu. Odine göre Loki nankörlük yapmıştı. Onu o tapınakta bırakmadığı için Loki'nin ona minnettar olması gerekirdi. En önemlisi ona yıllarca babalık yapmıştı. Onu her ne kadar bir ateşkes için almış olsada sonradan o aptal ateşkesi unutmuş,Loki'yi oğlu gibi sevmişti. Ne yazık ki Loki buna inanmıyordu. Üstelik artık ona baba bile demiyordu. Bu da Odin'nin kalbinde bir burukluk bırakıyordu.
İkilinin arasınada ki sessizliği Thor ve Jane bozmuştu.
"Günaydın baba"
"Günaydın Thor"
"Sana da günaydın kardeşim "
"Sana da günaydın Thor"Kraliçe'nin de gelmesiyle kahvaltıya başlanmıştı. Loki tabağına aldığı peynir ve zeytinle bakışıyordu adeta hala az önce Odin'in ona "günaydın" demesinin şokundaydı.
Thor ağzındaki yemeği konuşmak için hızla çiğnedi. Konuşmak için boğazını temizledi.
"Baba biliyorsun Jane bilim gibi şeylerle ilgileniyor burda yaptığı araştırmalar bittiği için artık dünyaya gitmeliyiz. Hem Jane'nin de orada ailesi var onları görmek istiyor. İzninle kısa süreliğine dünyaya gittmek istiyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God in Love: Loki
Ciencia FicciónFesatlık tanrısı yaşanan bütün olaylardan sonra avengers'a katılır. . . . Hikayede olaylar tamamen yazara aittir.