13

455 37 48
                                    

Merhaba sevgili okurlarım😊.
Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Oy ve satır arası yorum yapmayı unutmayın.
Yazım yanlışlarım için özür dilerim.

İyi okumalar🦋.
.
.
.

Tony yeni avengers binasını isteği gibi dekore etmiş. Loki ve Thor dışında ki bütün avengersları da tekrardan kuleye toplamışt. Kendisi ve ailesi içinde kulenin en büyük katını özel olarak hazırlatmıştı. Eşi Pepper ve biricik kızı Morgan ile bir kaç gün önceden de taşınmıştı.

Onları gören yenilmezler bu duruma sevinsede Tony'nin neden bunu yaptığına bir anlam verememişlerdi.

Ortak salonda oturan ekip mutfakta kahvesini yudumlayan Tony'ye bakıyordu.

"Hadi çıkarın ağzından ki baklayı!"

Steve, Morgan ve Pepper'ın burada kalması düşüncesine pek olumlu bakmayanlardandı.
"Onları burada görmek güzel-"

Steve'in sözünü kesen Wanda oldu. "Fakat burası ve biz onlar için tehlikeliyiz. Daha bir hafta önce bina bombalanıp silahlarla delik deşik edildi. Sence burası kızın ve eşin için güvenli mi?"
Herkes Wanda'nın söylediklerini onaylarcasına söylendi.

Tony arkadaşlarının bu tavırlarına gözlerini devirdi.
"Burası benim istediğimi yapar istediğimi getiririm,"dedi.

Tony'nin bu egolu tavırlarına alışkın olan ekip söylediğini pek umursamadı.

"Tony bunu kast etmediğimiz çok iyi biliyorsun. Onları burada koruyamasın."

Tony elinde ki kahve bardağını tezgaha bıraktı ve solona geçti. "Nat, sürekli burada olmam onları korumayı zorlaştırıyor. Bu yüzden Pepper'ı ve Morgan'ı koruyabilmek için en güvenli bulduğum yere ve insanlara getirdim."

Steve ve diğerleri Tony'nin bu sorununu anlıyordu.

"Bize güvenmen çok güzel Tony fakat-"

"Bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum."

Thor'un ortak solana çıkan asansörden gelmesi ile herkes oraya döndü. "Merhaba dostlarım."

Fesatlık tanrısı Loki'yi göremeyen Clint, "Diğer Tanrı nerede?"

Thor kendini kanepeye atarak, "Asgard'da nişanlısı ile birlikte,"dedi.

Bütün ekip Thor'un söylediği ile bir ağızdan, "Nişanlısı mı?"dedi.

Arkadaşlarının bu şok olmuş haline gülen Thor. "Evet."

Clint, hızlı ve heyecanlı bir şekilde Thor'un yanına oturdu. "Sadece bir haftadır yoksunuz nasıl oldu bu!"

Natasha, "Kim bu kız?"

Tony gülerek, "Zavallı kız nasıl oldu da Loki ile nişanlandı,"dedi.

Thor Tony'nin söylediği ile ciddi bir bakış attı. "Birincisi zorla değil. İkincisi kız Asgard'dan adı Karina. Loki ona çok aşık Babamız Yüce Odin de en kısa zamanda düğünü yapacağını söyledi. "
Thor tekrardan gülümseyerek, "Üçüncüsü...baba oluyorum!"

Tony üçüncü maddeye şaşırmamıştı.
"Geç bile kalmıştın koca oğlan!"

Clint yanında oturan Thor'u dürtü. "Her neyse baba olman güzel. Loki ve adı Karina olan nişanlısı onları neden getirmedin?"

Thor konuşmak için ağzını açmıştı ki Steve bebek için Jane ve onu tebrik ettiğini söyledi.

"Sağol Steve,"diyerek Clint'e döndü. "İkisi şuan Asgard da zaman geçiriyor. Loki'ye gelmek isteyip istemediğini sorduğumda bana şu cevabı verdi. "Sevgili yenilmezlerin Karina yanında saçma sapan bir şeyler demelerini istemiyorum." Ve şu an size bakılacak olursa Loki doğru söylemiş."

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin