5

589 47 18
                                    

Loki sarayın büyük koridorlarından gülerek geçiyordu. Onu gören saray görevlileri dün ki yaşadıkları şokun etkisini atlatamadan bugün de ikinci bir şok yaşıyorlardı.
Prensleri Loki elinde ki kırmızı güllerle neşe içinde sarayda gözükmesi onlara tuhaf gelmişti.

Tanrı bu bakışları yine fark etmemiş içinde o tarif edemediği duygunun esiri olmuştu. Loki odasına gittmek yerine dim direk sarayın arka bahçesine Kraliçe'nin yanına gitmek için yönünü değiştirdi.
Karina'nın saraya geleceğini ve bahçelere yeni çiçekler dikeleceğini annesine söylemeliydi.

Kraliçe neşe içinde ona doğru gelen Loki'yi görünce ayağ kalktı. Kraliçe yanlış mı görüyordu Loki'nin elinde bir demet kırmızı gül mü vardı? Üstelik oğlunun güllerin renginde kızarmış yanakları da Kraliçe'nin gözünden kaçmamıştı.

"Lokim bu neşenin sebebi ne böyle?"

Loki elindeki kırmızı gülleri son kez koklayarak kraliçe'ye uzatı.
"Bunlar size Kraliçem"

Kraliçe Loki'nin bu sempatik hareketi ile gülümsedi. Gülleri tanrının elinden aldı. Tıpkı az önce Loki'nin yaptığı gibi gülleri kokladı.
Güllerin kokusu harikaydı. Kraliçe güllerin kokusunu ikinci kez içine çekti.
"Loki bu güller harika kokuyor. Üstelik renkleri de kırmızının en güzel rengi "

"Gerçekten beğendin mi?"

"Evet beğendim.Bu güzel güleri nereden aldın Loki"

Tanrı Kraliçe'nin gülleri beğenmesini sevinmişti.
"Aslında almadım"

Kraliçe anlamadım dercesine oğluna bakıyordu
"Bir telafi hediyesi gibi bir şey aslında"

Kraliçe,Loki'ye kimin böyle bir teklifi hediyesi verdiğini merak ediyordu. Hatta neyin telafi hediyesidi bu güzel güller.
"Bildiğim kadarıyla erkekler bu tür telafi hediyesi alır. Kadınlar değil "

Loki ince dudakların içe doğru kıvırdı. Kafasını yukarı aşağ salladı.
"Biliyorum"

"Pekii bu güller neyin telafisi Loki"
Kraliçe aklına gelen şeyle gülümsedi. Yoksa biricik Lokisi bir kızdan mı telafi hediyesi almıştı.

"Dün çarşıda bir kız bana çarpmıştı. Aldığım şeyler yere düşmüştü o da onu telafi etmek adına bu güzel gülleri verdi"

Kraliçe aldığı cevap ile içinde oluşan o hisle birlikte güldü.
"Gülleri bunun için verdi yani"

"Evet anne bunun için verdi"

"Hmm,demek öyle bu kızı merak ettim doğrusu senin yüzünü böyle güldürdüğüne göre güzel olmalı yoksa aşık-"

"Anne aşık falan olduğum yok lütfen konuyu çarptırma"

"Peki öyleyse neden yanakların bu güller kadar kırmızı"

"Bunu nerden çıkardın"

"Kar kadar beyaz tenin seni ele veriyor"

Tanrı ince uzun parmaklarını yanağında gezdirdi. Şuan ne cevap vereceğini şaşırmıştı. Yanakları tenine göre daha sıcaktı.
"Asgard çok sıcak"

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin