İyi okumalar 🦋...
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Yazım yanlışlarım için özür dilerim.Morgan ile oyuna ara veren Karina küçük kızı odasında yanlız bırakarak geldiği yoldan aşağ indi. Loki merdivenlerin sonunda gördüğü Karina ile ayağ kalkarak yanına gitti.
"Biran o küçük Stark'ın seni hiç bırakmayacağını düşündüm."
Karina gülerek ona uzatılan kola girdi.Loki yanında oturan Karina'ya biraz daha yaklaştı kolunu beline dolayarak onu kendine çekti. Öne atılmış örgulerin de ki kırmızı kurdeleli tokalar ona çok yakışmıştı.
"Çok tatlı olmuşsun."
Karina'nın yanakları al al olmaya başlamıştı.
"Teşekkür ederim."Loki'nin belinde ki eli onu oldukça heycanlandırıyor aynı zamanda da utandırıyordu.
Thor kardeşinin bu denli mutlu ve huzurlu olmasına çok içten seviniyordu. Onun aşık olması üstelik Karina gibi saf ve temiz bir kalbe sahip kıza olması onu oldukça da şaşırtmıştı. Ne demişler, zıt kutuplar birbirini çeker diyerek Loki'ye seslendi.
"Hangi rüzgar sizi buraya attı?"
Loki aralarında geçen hiçbir şeyden bahsetmek istemiyordu.
"Annem düğünden önce Karina'yı dünya'yı göstermemi istedi. Biliyorsun çoğunluk olarak dünyada kalmayı tercih ediyorum ve Karina ile evlenedikten sonrada böyle olacak."Thor anladım dercesine kafasını salladı. Birazdan Asgard'da gideceği için ayağ kalktı ve asansöre yöneldi.
"Yemek birazdan hazır olmuş olur sakın dışarıdan söylemeyin! "
"Bizi zehirlemeni istemiyoruz Wanda."
"Kes sesini Pietro!"
Karina Loki'nin yanından kalkarak mutfağ yemek pişiren Wanda'nın yanına gitti.
"Yardım etmek istiyorum tabii sen de istersen."Wanda gülümseyerek onun nezaketine hayran kaldı. Çünkü burada yemek yaparken ona Pepper dışında kimse yardım etmezdi. Natasha'nın görev programı çok yoğundu bu yüzden de ona pek kıyamazdı.
"Tabii ki isterim birlikte masayı hazırlayalım."İkili masayı hızlıca hazırlamaya başlamıştı. Bir kaç dakika sonunda masa ve yemekler hazır bir şekilde bekliyordu.
"Hadi herkes yemeğe! Jarvis odalarında olan yenilmezleri ve küçük Stark'a haber ver."
"Tabii Bayan Maximoff."Karina gaipten gelen gibi duyduğu robotik ses ile biraz şaşırmıştı.
"Jarvis, o kim?"
"Stark'ın yapay zekası olan bir program."
Pek anlamasa da anlıyormuş gibi kafasını salladı Karina.Herkes masaya oturmuş tabaklarında ki brokoli,bezelye ve et ile bakışıyordu. Kimse bu menüyü pek beğenmemişti. Çünkü Wanda'nın yapabildiği tek yemek tabağı buydu her akşam da önlerine konulanda.
"Ben."
Pietro biraz çekinerek masadan kalktı.
"Ben dışarıdan hamburger söyleyeceğim isteyen?"
Wanda'nın tepkisine bakmadan hızlıca oradan ayrıldı.Clint, Natasha, Loki Tony ve Morgan ellerini kaldırdı. Pepper Tony'nin eline vurarak önünde ki tabağı gösterdi.
"Bana ve kızıma cizburger hızlı çocuk"
Wanda gözlerini devirdi ve yemeğini yemeye başlad.
Karina halinden pek şikayetçi değildi bu yüzden tabağın da ki sebzeleri yemeğe başladı. Tabağına konulan ek sebzeler ile bakışlarını Loki'ye çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God in Love: Loki
Science FictionFesatlık tanrısı yaşanan bütün olaylardan sonra avengers'a katılır. . . . Hikayede olaylar tamamen yazara aittir.