8

478 40 21
                                    

Umarım beğenirsiniz ♡.

~

İnsanların taş kalbli , canavar olduğunu inandıkları Fesatlık Yanrıs içinde hissettiği hayal kırıklığı ve umutsuzluk ile yüzünde ki gülümsemeyi soldurdu. Nasıl düşünmemişti.
Onun gibi güzel bir kız asla tek başına olamazdı. Tabi ki bir sevgilisi olucaktı. Fandral da onun için buraya gelmişti.
Tanrı burayı yıkıp dökmek istiyordu. Fakat burda o vardı. Aşık olduğu kız. Ona zarar vermek istemiyordu. Bu yüzden dükkandan hızla çıktı.

Karina ise dükkandan çıkan adamın arkasından üzüntü ile baktı.
Belki hayatında ilk defa bir insanı incitmişti.

Herkes ona bakarak gülümsüyordu. Fakat bu Loki'nin umrunda değildi. O burdan bir an önce gitmek istiyordu. Yok olmak istiyordu. Yürüyecek gücü kendin de bulamıyordu.
Kendine yaklaştırmak kabul etmek istemediği duyguyu kendine kabul ettirmişken düştüğü boşluk onu boğuyordu.
Nefes alışverişleri kalbin de hissettiği derin sızıyı daha da derin hale getiriyordu.

"Loki"

Isiminin seslenişini duyması ile kafasını kaldırdı.

"Thor"

Thor onun yüzüne baktığında bir tuhaflık sezmişti. Jane'le birlikte ona yaklaştılar.

"İyi misin?"

Thor'un sorduğu soru üzerine derince yutkundu.
"Değilim. Beni burdan çıkart. Nefes alamamıyorum!"

Thor ve Jane panikle birbirine baktı. Belki hayatların da ilk kez onu bu şekilde görmüşlerdi.
Jane kafasını sola çevirdiğinde gördüğü şeyle bir şok geçirdi. Eğer doğruyu düşünüyorsa Loki'nin bu hali Karina yüzündendi.
Frigga gelini Jane biricik oğlunun aşık olduğunu söylemişti.

"Siz saraya gidin. Ben biraz daha kalacağım"

Thor eşini onaylarcasına başını saladı. Ve Loki ile birlikte saraya doğru yürümeye başladı.

Karina ona doğru yaklaşan prensin eşini görünce paniklemişti. Çünkü Loki'ye konuştuklarını görmüştü. Birde Loki'nin ne kadar kötü gözüktüğünü.

"Prensesim"
Diyerek eğildi.

Jane onun bu hareketi ile elini ona uzatı.
"A-a lütfen buna gerek yok"
Karina duruşunu düzelti. Ve karşında ki kadına baktı.

...

Loki içinde yaşadığı acıyla kendini yatağa attı. İşte şimdi tuzla buz olmuştu.
Dakikalarca boş tavana bakıyordu. Kendinden nefret ettiğini mırıldanım duruyordu. Nasıl olmuştu da sert yıkılmaz duvarlarını birgün de yıkmıştı.
Nasıl olmuştu da aşık olmuştu.

Saçında hissettiği ellerin sahibine bakarak,
"Hiç daha önce böyle hissetmemiştim"

"Ne oldu Lokim"

Loki yatığı yerden zorlukla kalktı. Sanki omuzlarında bütün dokuz diyarın yükü vardı.
"Sevgilisi var"

Şimdi anlamıştı. Oğlunun neden böyle olduğunu.
"Kendisi mi söyledi? "

Loki hayır anlamında başını salladı.
"Onu baloya davet ettim. Fakat o benden önce zaten bir teklif aldığını söyledi"

Frigga bu kişiyi çok merak etmişti. Belki kim olduğunu öğrenirse o kişiyi geri plana atabilirdi.
"Peki, kim söyledi mi?"

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin