17

239 24 5
                                    

Merhabalar, umarım bu bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar.

Karina ve Loki New Yorku altına üstüne getirene dek durmadan gezip tozmuşlardı. Şimdi ise Loki Karina'nın mızmızlanmasını dinleyerek gülüyordu.

"Bu kadar çok gezmemeliydik. Baksana şu halime yorgunluktan öleceğim!,"diyerek ayaklarını ovaladı.

Loki gülümsemesini kesmeyerek konuştu. "Ah Loki lütfen şuraya da girelim," diyen bendim sanırsın Karina."

İkili gülüşerek yataktan kalktı ve aşağ ortak solana inmek için odadan ayrıldılar. Karina Loki'nin elini tutmayı bugün bir alışkanlık haline getirdiği gibi burada da bırakmıyordu. Bu alışkanlık ikilinin oldukça hoşuna gitmişti. Özellikle de Loki'nin. "Demek kulenin yolunu bulabildiniz!," diyen Thor gülümseyerek eşi Jane'i ikiliye gösterdi. Jane'i gören Karina gülümseyerek kafası ile onu selamladı.

"Loki'nin ilk kez tek başına bu kadar uzun süre dışarıda kaldığını görüyorum."

Clint'in söylediği ile Loki kendini oldukça iyi hissetmişti. Sahiden değişiyordu.
"Aslında tek başıma değildim Karina bana bütün gün eşlik etti Clint. Aynı zamanda bana olan kötü bakışlara da karşılık verdi."

Loki'nin söylediği ile Karina utanarak ellerini önünde birleştirdi.

"Bunu görmeniz lazımdı. Kadın ve çocuğu ellerin de Kaptan Amerika'nin oyuncağını sallayarak bana asla onun gibi bir kahraman olamayacağımı söyledi." Loki bakışlarını yanında utançtan kızaran Karina'ya indirdi.
"Peki Karina ne dedi biliyor musun? Kaptan Amerika'nın da asla benim gibi bir kötü iyi adam olamayacağını söyledi ve benim çok güç bir şeyi başardığımı söyledi."

Loki'nin sözleri üzerine herkes kaşlarını kaldırmış öylece Karina'ya bakıyordu.

"Tabii bunu bu kadar sakin söylemedi."

Karina daha fazla dayanamayarak konuştu.
"Loki! Yeter bu kadar lütfen."
Loki yarım gülümsemesi ile kafasını sallayarak dudaklarını birbirine bastırdı.

"Vay beğ! Aşk insana neler yaptırıyor öyle değil mi Loki?"

Thor'un söylediğine kafasını salladı. Bunu inkar etme artık bir saçmalıktı. Karina onun ilacı gibiydi. Bütün yaralarını iyileştiren bir  ilaç gibi.

Karina sessizce koltuğunda oturan Kaptan'a yani Steve Rogers'a bakarak unutana sıkıla konuşmaya başladı. "Umarım Loki'nin söyledikleri yani benim dediklerimi bir hakaret olarak algılamasınız."

Steve kafasını gülümseyerek salladı. "Hayır algılamam, bu arada bu kadar ince fikirli düşünmen çok güzel Karina."

Karina mahçup bir tavırla gülümseyerek tekrardan Loki'nin omuzuna kafasını koyarak arkasına yaslandı.

Bütün ekip neredeyse toplanmıştı. Sadece Wanda ve Pietro ikizler ortalıkta görünmüyordu. Onların yokluğu da pek anlaşılmıyordu çünkü herkes çok derin bir sohbetin içinde öylece konuşuyordu. Hatta Loki'nin de arada konuştuğunu gören Karina gerçekten birşeylerin değiştiğini görebiliyordu. Loki eskisine nazaran daha az soğuk yüz ifadesi ile insanlara yaklaşıyordu.
Bu da Karina'yı oldukça mutlu ediyordu.

"Yemek için bir fikiri olan var mı? Çünkü ben kurt gibi açım!" Clint'in söylediğine Thor da katılarak elini kaldırdı. "Ben de kurt gibi açım dostum."

Tony ellerini dizine sürterek ayağ kalktı. Bu akşam eşi Pepper ve küçük kızı Morgan için oldukça hoş bir yemek organizasyon etmişti. "Akşam yemeği için ailem ile birlikte olacağım, hoşça kalın yenilmezler,"diyerek asansöre yöneldi. "Ha! Bu arada hafta sonunda burada olmayacağım hepiniz Jarvis'e emanetsiniz." Tony gülerek elini ekibe salladı ve asansörün kapısını kapatmmak için düğmeye bastı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin