(Bu işte pek iyi değilim kabul ediyorum. İdare edin artık.)
Yazım yanlışlarım için özür dilerim.
İyi okumalar🥰.
Karina sıcak ve rahat bir duştan sonra Loki'nin onun için göndermiş olduğu hizmetli kızlar sayesinde hızlı bir şekilde hazırlanmıştı.
Hizmetli kız Karina'nın saçlarını yapmak için güzelce taramaya başladı.Odanın kapısının tıklanması ile Karina kapıyı tıklayana girmesi için izin verdi. Gelen kraliçe Frigga idi. Kapıyı kapatarak hizmetli kızın elinde ki tarağı rica etti ve çıkmasını söyledi. Karina saçlarını tarayan Frigga'yı aynadan izliyordu.
"Saçların çok güzeller."
"Teşekkür ederim efendim."
Frigga yanlardan aldığı ince tutamları arkada birleştirdi. Ve küçük mavi kelebekli tokatları özenle yerleştirmeye başladı.
"Merhametin çok büyük Karina o gece yaptğın için teşekkür ederim."
Karina hiç bir şey söylemeden onu izlemeye ve dinlemeye devam etti.
"Loki'nin sevgisine gün geçtikçe daha çok tanıklık edeceksin. Bugün yaptığı onun için çok büyük bir adımdı. Başkalarının ona bakmasından ilk defa rahatsız değildi,"diyerek son tokayı da taktı.
Karina'nın ayağa kalkması ile elini tutarak, "Bu senin sayende oldu Karina. Loki senin en ufak ilginde en ufak sözünde bu kadar çok değişebiliyorsa birgün sevgini aşkını verdiğinde kim bilir nasıl değişir. Lütfen onu kırma incitme ve sakın ona babanın nasıl öldüğünden bahsetme."
Karina bunu neden söylememesi gerektiğini biliyordu. Fakat Loki'nin elinde sonunda bu öğreneceğini de ne kadar buna dayanabilirdi ki. Şimdilik, "Peki efendim,"diyerek Frigga'nın içini rahatlatı.
Frigga'nın odadan ayrılması ile Karina da hizmetli kız ile birlikte Loki'nin onu beklediğini yere gitmeye başladı.
Saraydan uzaklaşıp ormanın içine girdiler. Karina hizmetli kızın gösterdiği yoldan tek başına devam etmeye başladı. Açıklık alana geldiğinde akan şelaleye dönük bekleyen Loki'yi gördü."Loki."
Loki duyduğu ses ile önüne döndü. Her seferinde ona nefes almayı unuturan Karina birkez daha nefesini kesmişti.
"Çok güzel görünüyorsu,"diyerek elini tutu ve küçük bir öpücük kondurdu.Karina fesatlık tanrısı ilk defa Asgard'da ait kıyafetler dışında görüyordu.
Baştan aşağ siyah takımı ile oldukça tapılası görünüyordu.
"Sende çok güzel- yani yakışıklı görünüyorsun."Sinsice gülümseyerek ellerini Karina'nın beline yerleştirdi. "Ben her zaman yakışıklıyım. Bunu şimdi söylemen kalbimi inciti,"dedi.
Karina bu ukala ve kibirli tavırların sadece ona yaklaştığına emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God in Love: Loki
Science FictionFesatlık tanrısı yaşanan bütün olaylardan sonra avengers'a katılır. . . . Hikayede olaylar tamamen yazara aittir.