Merhabalar, uzun bir aradan sonra döndüm.
Yazım yanlışlarım için özür dilerim. Satır arası yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayınız .💛
Clint kahvesini yudumlayarak büyük camdan arka bahçeyi izliyordu. Gökyüzünden yere inen yoğun ışık ile Asgard'dan birisinin geldiğini anlamıştı.
"Muhtemelen Loki, "diyerek kahvesinden bir yudum daha aldı.
Evet gelen Loki'yidi fakat tek gelen o değildi. Clint gördüğü ikinci kişi ile ağzında ki kahveyi cama püskürtü.
"B-bu o mu yoksa? Thoorr!"Thor kanepeden kalkarak Clint'in cama püskürtüğü kahveye iğrenircesine baktı.
"Evet.""Şu Loki ve nişanlısı öyle değil mi?"
Thor camın temiz bir bölümünden dışarıda Loki'yi ve Karina'yı görünce güldü.
"Evet."Loki etrafı inceleyen kızın yüzde ki tatmin olmamış ifadeyi görebiliyordu. Bir bakıma haklıydı da sonuçta Asgard paha biçilemez bir güzelliğe sahipti.
"Düşüncelerin ne?"Karina etrafı inceleyen gözlerini Loki'nin yeşileri ile buluşturdu. Burası hakkında çokta birşey düşünmemişti çünkü henüz burada onu etkileyebilecek birşey görmemişti.
"Burası da güzel ama Asgard kadar değil."Loki elini tutması için Karina'ya uzatı.
"Emin ol içeride olan aptalları seveceksin."Loki'nin uzatığı eli tutan Karina kulenin asansörüne yürüdüler. Loki oldukça heycanlanmıştı hatta yanakları kızarmıştı. Bunun nedeni yenilmezlerin Karina'nın yanında saçmalayıp onu üzmeleriydi.
"Karina senden birşey istiyorum."
"Evet."
Loki elleri ile Karina'nın yüzünü avuçladı. Baş parmağı ile yanaklarını okşadı.
"Yenilmezler biraz aptallar yani beni pek sevmezler hakkımda kötü bir şeyler söyleyip seni-"Karina Loki'nin birilerin onu sevmememesini söylemesi ile lafını kesti.
"Merak ettme ben gördüğüm Loki'ye inanıyorum."Loki titrek bir nefes verdi. Karina'nın anlına küçük bir öpücük kondurdu. Ve ellerini tutarak yüzüklere baktı.
"Sakın bir daha bunları çıkarma."Asansörün kapısının önünde onlara bakan yenilmezler ile karşılaşan çift birbirinden birazcık uzaklaştı. Bütün yenilmezler çifti baştan aşağ süzdü.
Tony ikisinin birbirine çok benzediğini fark eden ilk kişiydi. Loki'nin yanında duran kıza birkez daha göz gezdirdi. O gerçekten saf bir güzelliğe sahipti. Tony emindi ki bu güzel kızın kalbi de oldukça saf ve güzeldi.
"Zorla tutulmuyorsun öyle değil mi küçük kız."Thor arkadaşının koluna vurarak susmasını ve saçmamamalısını söyledi. Tony gözlerini devirerek çifte bakan yenilmezlerin yanından ayrıldı ve koltuklara yönlendirdi.
Loki asansörde dikili kaldıkları ve onlara bakan yenilmezlerden sıkıldığı için Karina'nin elini tutu.
"Yeter bu kadar baktığınız."
Herkes çiftin geçmesi için geri çekildi.
"Biliyorum...biliyorum bizim gibi güzel bir çift bakmak muhteşem bir şey."Kimse Loki'nin dediklerini umursamadan çiftin ardından koltuklara oturdu.
Clint daha fazla dayanamayarak,
"Loki birşey sormak istiyorum."Gözleri Natasha'yı arayan Loki Clint'i pek umursamayarak tam karşısında tekli koltukta oturan Steve,
"Natasha nerde?"Steve konuşmak için boğazını temizledi.
"Dün görev için kuleden çıktı bugüne gelmiş olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God in Love: Loki
Science FictionFesatlık tanrısı yaşanan bütün olaylardan sonra avengers'a katılır. . . . Hikayede olaylar tamamen yazara aittir.