7

471 43 17
                                    

Yazım yanlışlarım için özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz 😊.
.
.
.

Loki annesinin masada yaptğı şeyle birlikte bütün gece uyuyamamış üç gün sonra yapılacak olan bahar balosunu düşünüp durmuştu. Daha doğrusu Karina'yı davet etmeyi düşünmüştü. Kim onun gibi canavarla bir baloya gelmek isterdi ki üstelik Karina gibi birisi, saf ve temiz olan. Tıpkı ismi gibi.

Loki odasından kahvaltıya inmek için çıktı. Merdivenleri inerken Thor'un katında Jane'i gördü.
Jane de onu görümüş olucak ki yanına geldi.
"Günaydın Loki"

"Günaydın Jane"

İkili merdivenleri inmeye başladı.

"Erken dönmüşsunüz"

Jane olduğundan daha heyecanlı gözüküyordu.
"Evet"

Yemek salonununa giren ikili yerlerine geçtikler. Thor'un içeri girmesi ile herkes kahvaltısına başlamıştı. Thor heycanla,

"Baba"

Odin elinde ki çatalı bırakarak,
"Evet"

Thor eşinin elini tutarak,
"Midgard'da gittiğimiz gün Jane'nin midesi oldukça çok bulanmıştı. Bu yüzden bir doktora gittik"

Loki neler döndüğünü anlamıştı.

"Jane hamile!"

Thor'un bağırarak söylediği ile Frigga sevinçle gözlerini büyütü. Odin oğlunun vermiş olduğu haber ile gülümsedi.

Frigga eşinin elini tutu.
"Uzun bir aradan sonra sarayda tekrardan bir bebek. Odin bu çok güzel olucak"

"Evet. Şimdi tam anlamıyla kendimi yaşlanmış hissediyorum"

Odin'in söylediği ile Thor ve Jane birlikte güldüler.

Loki ikisi adına çok mutlu olmuştu.
"Tebrik ederim"

Thor kardeşinin ne kadar mutlu olduğunu keskin yüz hattından anlamasa da gözlerinin parladığını görebiliyordu.
"Teşekkür ederim Loki. Bu arada amca oluyorsun"

Loki yüzünü buruşturdu. Gülerek,
"O küçük şeyi asla sevmemi beklemeyin"

Herkes Loki'nin bu halini neredeyse ilk kez görüyordu.

"Umarım bir gün sende bize bu haberi verirsin Loki"
Odin'in söylediği ile Loki'nin gülmekte olan yüzü eksi halini almıştı.

"Loki dün söylediğimi düşündün mu?"

İşte Loki birkez daha boğluyormuş gibi hissediyordu.

"Bunu daha sonra konuşabiliriz değil mi anneciğim"

Frigga anladım dercesine mırıldanarak, Odin'e döndü.

"Oğlumuzun bu güzel haberini üç gün sonra yapılacak olan bahar balosu ile birlikte kutlayabiliriz değil mi Odin?"
Odin eşini onaylarcasına başını saladı.

Kahvaltı bitmiş herkes odasına çekilmişti. Loki hariç elin de tutuğu kitabı ile bahçede kitap okumaya çalışıyordu.
Çalışıyordu çünkü aklı hala bahar balosuna Karina 'yı çağrıp çağırmamak arasında gidip geliyordu.

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin