Yazım yanlışlarım için özür dilerim.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar 💋.
.
.
.Loki kolları ile sarmaladığı bedeni biraz daha kendine çekti.
Tabii ki uykusundan uyanmış Karina'nın bir dakikadır onu izlediğini bilerek uyuyormuş numarası yapıyordu.Gözlerini yavaşça açtığında yine o aşık olduğu açık yeşil gözler ile karşılaşmıştı. Gülümsedi ve Karina'nın anlına küçük bir öpücük kondurdu.
"Günaydın Leydim."
Onun bu hareketi Karina'yı utandırmıştı.
"Günaydın Prens-."
Loki'nin çatık kaşlarını görünce ne demesi gerektiğini anlamıştı.
"Günaydın Loki,"dedi.Fesatlık tanrısı yavaşça yüzünü Karina'nın yüzünü ile hızaladı. Her sabah uyandığın da onu göreceği düşüncesi onu heycanlandırmıştı.
Karina'nın ne kadar çekindiğini ve utandığını görebiliyordu. Bu da Fesatlık tanrısının hoşuna gitmiyor değildi.
Dudakları şuan o kadar yakındı ki Loki onun güzel dudaklarını öpmemek için kendisi ile büyük bir mücadele veriyordu.Karina Loki'nin bu yakınlaşması ile irkilmişti. Bir yanı ondan uzaklaşmak istiyor bir yanı ona yakın kalmak istiyordu. Çok sıcaktı, burası Loki bu yakınlık onun için çok ama çok sıcaktı.
Loki yavaşça dudağını onun güzel küçük dudaklarına sürtü.
Bu ufak sürtünme Karina'nın gözlerini sımsıkı kapatmasına yol açmıştım. Loki onun korktuğunu ve çekindiğini hissedebiliyordu. Bu yüzden ondan yavaşça geri çekildi. Sadece o istediği için şimdi onu öpemezdi. Bu ilk öpücük özel olmalıydı.Loki'nin yatakta oturur pozisyon alması ile Karina hızlı bir şekilde yataktan kalktı.
"Dün gece babamın ve annemin olduğu bir rüya gördüm. Çok uzun süre olmuştu onları görmeyeli."
Loki yataktan kalkarak Karina'nın yanına geldi. Ve dağılmış saçlarını düzeltmeye başladı.
"Buna sevindim."Karina ondan uzak durmak istiyordu fakat Loki'nin bu tarz yaklaşımları buna izin vermiyordu.
"Saçımı okşayışın beni çocukluğuma götürdü. Babam her gece yatmadan önce saçlarımı okşar beni uyuturdu. Senin sayende onları gördüm. Çok teşekkür ederim," dedi duygusal bir sesle.
Loki onun dolan açık yeşil gözlerin de kendisini görmüştü adeta. O asla bu tarz şeylere sahip olmamıştı. Asla Odin onun saçın okşamamış onu uykuya daldırmamıştı.
"Birşey değil Karinam. Sen her istediğinde burada olacağım."Karina onun bu kadar iyi olduğunu düşünmemişti. İçinde bastırmadığı duygular ile belki de Loki için çok değerli sözleri şimdi söyleyecekti.
"Bende Loki, bana her ihtiyacın olduğunda burada olacağım."
Loki duyduğu ile çok mutlu olmuştu Karina onu binevi ilk adamı atmış sayılıyordu. Ona kolları arasına aldı ve biraz eğilerek kafasını boynuna gömdü. Karina kollarını tereddütle ona sardı.
Odanın kapısı hızlı bir şekilde açıldı.
"Karina!"İkili birbirinden hızlıca ayrıldı. Ve izinsiz giriş yapan Fandral'a baktı.
"Kapıyı çalmayı öğrenmedin mi Fandral! "
Loki bu güzel anın bölünmesine öfkelenmiş birde bunu yapanın Fandral olduğunu görünce iyicene öfkesi artmıştı."Sabah her yerde seni aradım. Son olarak Karina ile birlikte olabileceğin aklıma geldi. Bu yüzden buraya geldim. Ve evet kapı çalmayı öğrenmedim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God in Love: Loki
Science FictionFesatlık tanrısı yaşanan bütün olaylardan sonra avengers'a katılır. . . . Hikayede olaylar tamamen yazara aittir.