9

489 35 27
                                    

Yazım yanlışlarım için özür dilerim.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar<3.

Frigga oğlu Loki'si için herşeyi düşündüğü gibi Karina'nın bahar balosun da giyeceği elbiseyi de düşünmüş, hatta bunu iki gün önceden düşünüp elbiseyinin en hızlı şekilde dikilmesini emretmişti. Kraliçe'nin verdiği emir ile terziler elbiseyi neredeyse bir gün içinde hazırlamışlardı.

Karina yanında ona eşlik etmesi için görevlendirilen hizmetli kız ile Frigga'nın yanına terzi odasına gelmişti.
"Beni çağırmışsınız Kraliçem."

Frigga eğilen kızın elini tutu ve sıktı.
"Buna gerek yok Karina. Seni çağırmamın nedeni balo için sana özel diktirdiğim elbiseyi üzerinde görmek ve son dokunuşlar yapmak,"dedi.

Kraliçe'nin gösterdiği ile adete nutku tutulan Karina eli ile elbisenin kumaşını okşadı. Bu kumaş Asgard Kraliyet üyeleri için özel olan bir kumaştı. Karina asla onun gibi bir kumaştan yapılan elbiseyi giyebileceğini hayal etmemişti. Bu yüzden içinde ki heycanla birlikte Kraliçe'ye gülümsedi.

"Bu çok güzel bir elbise."

"Beğeneceğine emindim."

Karina'nın elbiseyi giymesi ile fazlalık olan kısımlar terzilerin sayesinde düzeltilmişti.
Burada ki işleri bitince Frigga Karina'ya odasına kadar eşlik etmişti.

"Ne yani sen gerçekten evlenecek misin?"
Thor neredeyse yaklaşık on dakikadır Loki'nin odasında heycandan dönüp duruyordu.

"Hayır, yani hemen değil annemizin söylediğine göre bahar balosunda halka duyurulacak,"dedi. Loki bakışlarını odada heycanla dönen Thor'a çevirdi. "Hem bu ne heycan görende senin evlendiğini düşünür."

Thor elini kardeşinin omuzuna koyarak, "Senin adına çok mutlu oldum Loki. Söylesene Karina'ya nasıl bir evlenme teklifi etmeyi düşünüyorsun?"

Loki kaşlarını çatı. "Evlenme teklifi mi?"

"Kadınlar bunu oldukça fazla önemserler. Hatırlasana Jane evlenme teklifi için özel bir yüzük almış ve onu güzel bir yemeğe çıkartmıştım."

Loki bunu hatırlıyor hatta Thor'un o gün avengers binasında yerle bir ettiğini de,
"Peki öyleyse bunu hal edeceğim. Teşekkürler Thor."

"Birşey değil Loki."

Fandral evlilik olayını ögrenir örenmez soluğu savaşçı arkadaşlarının yanında almıştı.

"Beni anlamıyorsunuz. Loki kötü birisi ve Karina'ya zarar verebilir,"dedi Fandral.

"Seni anlıyoruz Fandral fakat Thor'un söylediğine göre Loki gerçekten Karina'ya aşık olmuş."

"Volstagg... Thor ve o kardeş ve dördümüz de biliyoruz ki Loki'yi çok seviyor."

"Endişeni anlıyorum fakat biraz fazla ön yargılısın,"dedi Sif.

"En başta size gelmem yanlıştı," diyerek ordan ayrıldı.

"Sizce nereye gidiyor."

Hogun elinde ki kılıcını beline takarak,
"Bana kalırsa Odin'in huzuruna."

Odin oturmakta olduğu tahtında geriye doğru yaslanarak önünde eğilen savaşçı Fandral'a baktı.
"Sorun ne savaşçı?"

Derin bir nefesin ardından Fandral söze dim direk girdi. "Sorun kuzenim Karina adına vermiş olduğunuz evlilk emri Kralım."

Odin onun buraya bu yüzden geldiğini en başta anlamıştı. "Ne zamandır benim ve eşimin emirleri sorgulanır oldu Fandral,"dedi nayif bir sesle.

"Beni bağışlayın fakat o benim tek ailem onu korumak ve iyiliğini düşünmek benim hakkım."

God in Love: Loki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin