Sabır Zerresi?

505 53 11
                                    

Selamlar kuzularım nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bölümü gecenin bir yarısı yazmaya başlıyorum. Uyku düzenimi oturtmak için bir gün full uyanık kalmam gerekiyor. Bu yüzden sıkılmamak ve sizi daha fazla bekletmemek adına bölüm yazayım dedim. Black Diamond için bölüm yazmaya çekiniyorum açıkçası. 2. yıl bitmek üzere ve bu beni daha da heyecanlandırıyor. Olayların başlayacağı yıla geçmek üzereyiz. Eğer bu kitabı okuyup onu okumuyorsanız okumanızı gerçekten çok isterim. Fazla uzatmadan bölüme geçmek istiyorum. Ek olarak sormak istediğim bir şey var. Yeni kitap kapağını nasıl buldunuz? Ben tam bu kitaba uygun bir kapak olduğunu düşünüyorum. Sizce ilki mi yoksa şuan kullandığım mı daha iyi? Buna cevap verirseniz sevinirim. Ona göre tekrar değiştirmeyi planlıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar.

***
6. Bölüm

Yazardan:

Damon kurucular partisine Caroline ile gidecekti. Bunun için kızı etkisi altına almıştı çünkü orada yapması gereken bir şey vardı. Katherine'i kurtarmak için alması gereken bir madalyon vardı.

Caroline'nın evinde biraz vakit geçirdikten sonra sıkılıp evine gitti.

Caroline ise hâlâ onun kontrolündeydi. Kıza kendi kanını verip boynundaki yaraları iyileştirecek kadar bile değer vermediğinden kız boynunu saklamak için beyaz, üzeri benekli bir fular takmıştı. Boynu acısa da o bunu umursamıyordu. Daha doğrusu umursamamak için emir almıştı.

Grill'e gittiğinde Bonnie'nin yanına oturdu.

"...Hadi ama Caroline, kurucular partisine benimle geleceğini söylemiştin."

"Üzgünüm Bonnie, Damon ile gidiyorum. Sende Elena'yla git."

"Elena Stefan ile gidiyor."

"O zaman yalnız git."

"Ah gerçekten çok yardımcı oldun. Annen Damon ile gitmene laf etmeyecek mi?"

"Bu neden onun umrunda olsun ki?"

"Senden büyük, sexy ve tehlikeli."

"Büyük, sexy ve tehlikeli ha? Bunlar da cadılığın getirdiği önseziler mi?"

"Hey! Cadı şakası yok. Bay Tanner ile ilgili olan tahminim doğru çıkınca çok korktum biliyorsun."

"Sadece bir tesadüf olduğuna eminim. Ayrıca Damon tehlikeli falan değil. Sadece bazı derin aile sorunları var."

"Ne gibi?"

"Aslında bunları anlatmamalıyım."

"Hadi ama Caroline sen ne zaman sır tutabildin ki?"

***
O sırada Damon salonun kanepesine uzanmış elindeki dosyayı inceliyordu. Buna her ne kadar incelemek denirse.

İçeriye yeğeni girdiğinde bakışlarını o dosyadan ayırmadı ama onun geldiğini fark ettiği belliydi.

"Burada olduğunu bilmiyordum?"

"Stefan'ın ödevine bakıyordum. Son yüzyılda eğitim sistemi de iyice çökmüş. Neden liseye gittiğini anlamıyorum. 70'li yıllarda en iyi üniversitedeydi. Harward'ı anlarım bak. Aslında hayır, onu da anlamamıştım. E hadi durma, konuş. İçinde kalmasın söyle."

"Neden buradasın Damon?"

"Seninle vakit geçirmek için."

Elindeki dosyayı bir kenara fırlattı ve konuşmaya devam etti.

"Eh aile önemlidir."

"Seni tanıyorum. Hep bir amacın vardır. Söyle bu seferki amacın ne?"

Damon olduğu yerden bir anda fırlayıp Zack'in boğazına yapıştı.

Black OnyxHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin