Ben Elena Gilbert değilim?!

363 55 33
                                    

Evet ilk sezonu tekrar izlemeye üşendim ama aklımda kalanlarla bir şey yapmaya çalışacağım. Aşırı sorumluluk sahibiyim değil mii🥰 LSLVLSLFDL. Her neyse DOSTLARIM... Lütfen düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın <333 Keyifli okumalar diliyorum (♡ω♡ )

12. Bölüm

Kalktım, hemde kalkış o kalkış. Tabi ilk başta kalkmaya çalıştığımda tekrar yatağa düştüm ama konumuz o değil.

Kendimi toparlamaya karar verdim ve ayağa güçlü şekilde kalktım. Tabi biraz uzun sürdü (2-3 hafta kadar) fakat bir şekilde hallettim.

Bu toparlanma sürecinde her gece bir ziyaretçim vardı. Tahmin edin kim? Elijah Mikaelson!! Başka işi yokmuş gibi, her gece beni kontrol için geldi. Katherine için geliyor ama konumuz bu değil. Her geldiğinde konuşmuyoruz tabii ki, öyle olsa tüm günümü uyanık geçirmem falan gerekir. Ama şunu öğrendim ki boy göstermeyi ve insanları korkutmayı gerçekten iyi biliyor. Her neyse konuyu dağıtmayalım...

Kendimi 2-3 hafta içerisinde toparladım, Elijah'ta gözünü üzerimden çekmedi sağ olsun. Her ne kadar yıkık olsam da Salvatore kardeşlerle de uğraşmam gerekti. Sizi bana sayıyla mı veriyorlar?

Bu senin suçundu Elena, ağzını tutmayı öğrenseydin ve çizgiyi bozmasaydın Salvatore kardeşlerle uğraşmak zorunda kalmazdın. Ayrıca 3 günlüğüne kasabadan ayrılmayı istemek de yanında bir Orjinal getirdi.  En azından barın ortasında o şekilde dans etmeli miydin? Uzaklaşmasaydım bir sonraki buluşmamız yıllar sonra olacaktı. Lanet olsun vampirlere!

Bu haftayı tahminimden zor geçirmemden sonra neredeyse her şeyi toparladığımdan emindim. Bir şekilde Elijah'ı daha uzun aralıklarla ziyaret etmesi konusunda ikna edebilmiştim. Daha sonra 2 günde bir gelmeye başladı, daha sonra daha da seyrekleşti bu ziyaretler... Ya işi vardı ya da bana güvenmeye başlıyordu, kesinlikle ikincisini tercih ederim fakat asırlardır yaşayan birinin birkaç haftalık birine güveneceğini sanmıyorum.

Salvatore kardeşlerle de aram iyileşmiş gibiydi. Damon'a planıyla ilgili durumu tahmin, gözlem ve birkaç küçük yalan karışımıyla servis etmiştim. İlk başta şüphe etse de planını bilmemin başka yolu yok değil mi? Sonuçta o hiç kimseye söylemedi...

Stefan'a yapacağım açıklama kesinlikle beni zorlamıştı ama tahmin edin... Tekrar çıkıyoruz!! Ne harika bir haber değil mi? Stefan'a anlattığım şey ise "Damon'ın planı bizi ayırmak ve beni senden çalmak olduğunu düşünüyordum." Pekala, zaten en yakın arkadaşı ölüyken bunun üzerine çok düşünmez değil mi? Umarım düşünmez...

Tekrar çıkmaya başlamanızın nedeniyse artık çizgiyi bozmamak konusunda kendime söz vermiş olmamdı. Bundan sonra Elena Gilbert'ın izinden gidecek (her ne kadar gıcık olsam da) ve ölme ihtimalimi en düşükte tutmaya çalışacağım. Ölmek benim için o kadar önemli mi? Hayır, sonuçta hepimizin sonu orası, yani çok umrumda değil fakat bu hayatı Elena Gilbert'tan çalmışken, sorumsuzca hareketlerim yüzünden yok olmasına izin veremem.

Neredeyse her şeyi toparladığımı söylediğimi hatırlıyorsunuz değil mi? Neredeyse... OKUL İŞİNİ TOPARLAYAMIYORUM. Tanrı Aşkına bunlar benim geleceğimde ne işime yarayacak? Tamam hadi tarih bir nebze işe yarar olabilir fakat Matematik? Trigonometri öğrenmek yada integral çözmek benim ne işime yarayacak ki? Her neyse, bunu da bir şekilde halletmeliyim ama sonraya bırakıyorum. Elena, eğer hemşire olmak istiyorsan gelip bedenini geri almalısın çünkü ben olamayacağım.

***

Katherine'in resmini görme olayı yanlış hatırlamıyorsam bugün olmalıydı, hatta geç kalmış bile olabilirim. O yüzden, yapalım bakalım...

Tahmin ettiğim gibi tam da bugün olmalıydı. Asıl olay ise Damon'a güvenebilecek miyim? Hem kolyeyi bırakmam hemde onunla kasabayı kısa süreliğine terk etmem gerekiyor. Birincisi, bu Elijah'ın pek hoşuna gitmeyebilir, ikincisi, bu benim çok hoşuma gitmeyebilir. Evet Elena'ya zarar vermemişti ama BEN ELENA GİLBERT DEĞİLİM?! Yine de ona güven ve Elena Gilbert'ın izinden git. Tamamdır sanırım bunu yapabilirim...

Black OnyxHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin