Druhá kapitola

352 38 7
                                    

Už sme skoro pri škole. Pozriem na hodinky -je 7:45. Vpadnem do auly. Je tam asi 20 deciek podobne zmätených ako som ja. Väčšina tu má rodičov. Ja však nie. Obaja sú V práci - zasa, načo by sem so mnou vlastne išli? Veď "nikdo " tu nebude mať rodičov. Mýlil sa ako vždy.No A čo vždy som bola tak trochu outsider. Sadnem si teda sama na stoličku A čakám kým riaditeľ spustí svoj nudný výklad.
,, Čau môžem si prisadnúť?" zmätene sa otočím. Niekto chce sedieť so mnou? Stojí tam jedna baba. Je pomerne vysoká má dlhé blond vlasy. Čo by som dala ja za také vlasy, pomyslím si. Má zelené oči A plné pery. Stále mi však nejde do hlavy prečo by chcel vôbec niekdo sedieť.
,,Jasné, ak chceš. " odpoviem po pár minútach trápneho ticha.
,,Naozaj ti nevadí keď si sem sadnem?" spýta sa.
,, Neboj nikoho špeciálneho nečakám. " poviem s úsmevom.
,, Ináč ani som sa ťa nespýtala, ako sa voláš?"
,,Sarah A ty?" odpoviem
,, Janine, no volaj ma proste Jane. "
,, Ok už začínajú, asi by sme mali počúvať.," poviem na koniec s miernym úškrnom.

Po asi hodine nudného výkladu O tom ako dúfajú, že sa nám bude dariť, ako sa nám tu bude stopero páčiť A ďalších podobných blbostí čo určite hovoria každý rok, nám konečne ukázali novú triedu. Dostali sme triedu na druhom poschodí. Trieda sa mi nezdala nič moc, no ako som spozorovala na iných triedach, mi máme fakt super triedu. Sadla som si úplne dozadu ako inak. Všetci si našli miesta, hľadali si nových alebo svojich starých kamošov. Je nás 25, čiže jeden musí byť sám. Samozrejme toto privilégium som si automaticky obsadila ja.
Prišla učiteľka. Bola to postaršia dáma, no chodila svižne ako dvadsiatnička. Na sebe mala úzke biele rifle A vínovo-červené tričko.
,,Dobrý deň deti. Som vaša nová triedna učiteľka, s ktorou strávite ďalších pár rokov. Volám sa Júlia Inkáčová A učím matematiku, fyziku A chémiu, no vás budem učiť len matematiku." predstavila sa. Dosť sa mi uľavilo keď som zistila,že nás bude učiť len matiku. Vyzerala ako dosť veľká sekera. A v tom sa stalo niečo, čo som nečakala...

Ďalšiu časť sa posnažím urobiť do zajtra, no neviem presne, či to stihnem. Poteší like, koment alebo follow :-)

Amulet (dočasne pozastavené)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz