14.kapitola

128 19 5
                                    

Časť venovaná Kate-Uske ktorá ma k tejto časti naozaj Dokopala

Môj život sa pomaly vracia do normálu. V kmeni Ankaria som necelý týždeň. Každý deň prebieha v podstate rovnako. Raňajky s Izabelou, tréning s Tischonom,ktorý je najlepší v lukostreľbe z celého kmeňa, obed s celým kmeňom a oddych. Za ten necelý týždeň som sa naučila narábať s lukom, kušou a polikou ( polika je moja vymyslená zbraň. Je to niečo ako kuša s tým rozdielom, že keď stlačíte špeciálne tlačidlá rozdvojí sa na dve rozdielne zbrane. Je menšia ako kuša a často sa používa na lov zvierat, ktoré majú silný pancier [ budú ešte V príbehu spomenuté.] ). Dnešné ráno bolo trochu iné ako ostatné. Všetci mladší z nášho kmeňa Ankaria chystali makagov alebo sedlali drakov na cestu. Idú na lov. A ja idem s nimi. Idem si totiž chytiť svojho vlastného makaga alebo draka. Každý mesiac pošlú jedného z mladších chytiť si vlastného draka alebo makaga. A teraz nastal môj čas. Chvíľu pôjdu so mnou a potom mi dajú inštrukcie. Potom to bude už len na mne. Závisí od toho moja budúcnosť. Dosť som sa bála, chcela som sa o tom porozprávať s Izabelou ale nikde som ju nevedela nájsť. Našla som ju až na dvore spolu s Teodorom a Jasonom. Rozprávali sa. Prišla som bližšie, tak aby ma nevideli ale aj tak som počula som len kúsok s ich rozhovoru. To čo som počula ma prekvapilo ale aj vystrašilo. ,, Ešte nato nieje pripravená. " hovoril Jason. ,, Musí to byť dnes. " rozhodným hlasom povedal Teodor ,,Jason teraz súhlasím s Teodorom. Celý týždeň sme ju nato pripravovali. Svoje zviera si musí ísť chytiť dnes. Nevieme koľko jej to bude trvať a legenda hovorí, že keď príde dievča s hnedými vlasmi týždeň pred týždňom draka všetko sa zmení. To dievča si musí skrotiť svoje zviera počas týždňa draka, ktorý práve nastal.Je to ona. Ona je tá vyvolená. " povedala Izabel. ,, Ale..." ,, Žiadne ale Jason musí to byť teraz. " zastavil Jasona Teodor. Tak toto som vôbec ale že vôbec nechápala. Jedno mi však bolo jasné. Hovorili o mne. V škole ( ktorú som tu tiež absolvovala) nás učili o týždni draka. Tento týždeň je veľmi zriedkavý býva približne každých 500 rokov. A ten týždeň začal dnes. Som jediná, ktorá si ide tento týždeň chytiť svoje zviera. Hovorili mi, že je to len náhoda ale teraz tomu už neverím.

Nakoniec som sa už rozhodla neriešiť to. Dnes je môj deň D. Išla som sa nachytať. Jediné čo mi bolo povolené zobrať si zo sebou bolo jedlo, pitie, oblečenie ( ktoré som už dávno dostala) a iné veci potrebné na prežitie. Vtom dovnútra prišla Izabel. [Neviem či ste si to všimli ale na začiatku sa volala Izabela. Toto som tak trochu pozmenila tak aby ste vedeli je to stále tá istá Izabela] ,,Sarah Teodor ťa volá už idete. " oznámila vážnym hlasom Izabel. Trochu som sa bála. No pravdupovediac trochu je slabé slovo bála som sa EXTRÉMNE. Ale aj tak nemohla som nič stratiť ,, Už idem. " povedala som roztraseným hlasom. Všetci už má čakali. Spoznala som tam môjho spolužiaka Skovana, moju novú kamarátku Lucy, všetkých z rady ale aj ďalších ľudí, ktorých som vôbec nepoznala. Musia my dať už len inštrukcie . A potom sa začne moja výprava.

Hmmm...Ja by som sa asi nemala ozývať čo?? Chcem sa vám veľmi ospravedlniť ale ja som fakt nemala kedy písať. Nebyť Kate_Usky táto časť by bola asi až niekedy na konci prázdnin. Neviem či má ešte zmysel písať tento príbeh a tak som sa rozhodla,že kým tu nebude 6 votes a 3 komenty dovtedy nenapíšem ďalšiu časť.
#Tamarka

Amulet (dočasne pozastavené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora