Ku mne presadili Zaka. Neviete si predstaviť ako som sa potešila. Keď nás všetkých presadila, dovolila nám ísť domov. Rozhodla som sa zavolať mame, či by ma nemohla zobrať domov. Samozrejme mala moc práce. Domov som teda mohla ísť pešo alebo busom.
,, Čau " ozval sa hlas za mnou. Otočila som sa. Stala tam Tara so svojou partiou kamošov A kamošiek. Hneď som si všimla jedného chalana, ktorý ju držal okolo krku. Bol vysoký, tipoval by som ho asi na 18. Mal nakrátko ostrihané hnedé vlasy a modré oči. Vyzeral odporne. Celú ruku mal potetovanú.
,, Čau už ti skončila škola?" spýtala som sa jej
,, Jasné " odpovedal miesto nej ten chalan
,, Ahaa tak potom môžeme ísť spolu domov Tara "
,, Nemôžeme, dnes idem K Erikovi domov " povedala nadšene
,, A vedia O tom rodičia? " pripadalo mi dosť čudné, že by ju k nemu pustili
,, Jasné, že vedia." s týmito slovami odišla aj S celou svojou partiou.
Nakoniec som sa rozhodla, že asi pôjdem busom. Kým prišiel čakala som asi 5 minút. Stále sa mi však zdalo čudné, že by Tare rodičia dovolili poflakovať sa s tým Erikom.Po 15 minútach autobus zastavil pred naším domom. Išla som hneď do mojej izby na druhom poschodí. Bola celá ružová (farbu som vyberala, keď som bola ešte malá :-D). Pri dverách bola veľká manželská posteľ, vedľa ktorej stal nočný stolík. Oproti ňom som mala svoj stôl. Na druhej strane som mala skriňu. Na pravej strane od dverí boli veľké balkónové dvere. Celá táto strana bola pokrytá oknami (to bol tiež môj nápad). Z obrovského balkónu som mala krásny výhľad von. Vo výške približne nad posteľou boli rady knižníc. Celú izbu som vymyslela ja. Bola som na svoje dielo hrdá. Nakoniec som sa predsalen rozhodla zavolať mame. Zdalo sa mi divne, no zároveň nesprávne, aby sa Tara poflakovala s tým Erikom.
,, Áno zlatko, čo sa deje? " zdvihla mi mama
,, Mami nechcem vyzerať ako bonzáčka, no dovolila si Tare aby išla k Erikovi? "
,, Myslíš k tomu chlapcovi čo ju mal doručovať matematiku?" spýtala sa. Hneď som vedela, že jej Tara čo to zatajila. Pohybovala som, že Erik by vedel matiku A nieto ešte aby ju niekoho doučoval.
,, Nie k tomu divnému potetovanému chalanovi." do kelu tá bude mať ale prúser
,, Dobre, ďakujem, keď príde porozprávam sa s ňou O tom." povedala A zložila mobil.
Je 13:08. O dve hoďky mi začína hodina francúzštiny. Rozhodla som sa, že dovtedy si budem čítať. Z knižnice som si teda moju rozčítanú knihu - Divergenciu. O hodinu a pol som išla na francúzštinu.Francúzština prebehla ako vždy - nudne. Doma ma však čakalo prekvapenie...
YOU ARE READING
Amulet (dočasne pozastavené)
FantasySarah je obyčajne 16 ročné dievča. Má úžasný život, ktorý jej strpčuje jedine jej staršia sestra Tara a Tarin hrozný, otravný a podľa jej názoru aj škaredý frajer Erik. Sarah si nájde úžasného frajera a najlepšiu kamarátku. Čo sa ale stane, keď Sara...