Ponáhľala som sa do školy. Obliekla som si modré roztrhané rifle A ružové tričko. Na nohy som si našupla svoje staré Adidasi a už som letela do školy na skate. Asi o dvadsať minút som dorazila do školy. Samozrejme Zake už sedel v lavici. Prisadla som si k nemu. Dal mi jemný bozk na líce. Začervenala som sa. Čakala som čo povie. ,,Včera... to...no..." ,,Bolo to krásne" dokončila som za neho. ,,Bál som sa, že ťa to urazilo." povedal. ,,Práve naopak ak mám pravdu povedať páčilo sa mi to." vypadlo zo mňa ani neviem ako. ,,To je dobre pretože aj mne." šibalsky sa usmial. ,,Čaute čo vi dve hrdličky." ozvalo sa spoza mňa bola to Jane. ,,Ahoj Jane. Práve na teba som čakala nezašla by si dnes po škole ku mne?" snažila som sa nadviazať a skončiť s predchádzajúcou témou. ,,Veľmi rada a kde sme to skončili...jaj už viem aké bolo včera rande?" spýtala sa. Chcela som niečo povedať, no Zake ma predbehol. ,,Bolo to super, že Sarah??" usmial sa na mňa. Hneď som pochopila.Dala som mu pusu na líce a šibalsky sme sa na seba usmiali. ,,Jáj tak vy takto." povedala ,,Áno takto. Máš s tým problém? spýtala som sa jej. ,,Áno mám závidím vám dvom zaľúbencom." ,, Okej môžeme zmeniť tému?" spýtala som sa po chvíli. Nevedela som čo som na to Jane mala povedať. S Jane sme sa dohodli, že hneď po škole príde k nám. Bavili sme sa hlavne o babských veciach a tak sa Zake rozhodol, že asi bude lepšie keď odíde. Dala som mu pusu, no neprotestovala som.
Deň ubehol v pohode. Dostala som jednotku z matiki začo som dostala chválebný pohľad od Zakeho aj Jane. Všimla som si aj niektoré pohŕdavé pohľahy od niektorých báb. Čo ma po nich pomyslela som si. Ďalšiu sme mali telesnú. Bola spojená s chalanmi- hrali sme futbal. Mne to neprekážalo lebo ho mám rada. Mali ste vidieť niektoré baby. Boli úplne krepé. Slovina, fyzika, anglina ani nemina nebola ničím výnimočná. Na obed sme mali špagety.
,, Môžeme ísť. Chceš ísť pešo alebo na skate?" spýtala som sa Jana. ,,Radšej pešo." ,,Super budeme tam asi o 30 minút."
A naozaj asi a 35 minút sme dorazili k nám domov. ,,Ták a sme tu." oznámila som. ,,Máte veľký dom." ,,Ale nie len 10 veľkých izieb." ,,Asi ťažko. Máte tu 11 izieb. Je tu 11 okien." povedala ,,Môžeme to zistiť." povedala som sprisahanecky. ,, Už sme sa dávno nevideli." ozval sa hlas za mnou.Erik. Mala som ho chuť zabiť. Samozrejme všimol si to. ,,Poď radšej ti ukážem svoju izbu." navrhla som Jane ,,Super" ,, Mám tam trochu neporiadok." ,,Neva to si ešte nevidela moju." povedala s úškrnom. ,,Kto bol ten chalan?" spýtala sa keď sme prišli do mojej izby. ,,Erik" vypľula som jeho meno. ,,Tarin frajer" ,,Vyzeral dosť divne." ,, To aj je. Je to idiot. " povedala som. ,, Poďme teda zistiť koľko izieb máte V dome." navrhla. Súhlasila som. Začalo ma to dosť zaujímať. Zistili sme, že Jane mala pravdu. Mali sme 10 skupín okien. V každej izbe jednu skupinu. Zvonku však bolo vidieť 11 skupín. ,, Máme podľa teba v dome niečo ako ' Tajnú miestnosť '?? Spýtala som sa Jane ,, Myslíš ako vo filme? " ,, No niečo také." ,, Neviem, no môžeme to zistiť. " navrhla Jane. ,, To bude super. A ak to nestihneme môžeš tu prespať. " navrhla som ,, Napíšem mame. Určite mi to dovolí." ,, Kde začneme? " spýtala som sa jej. ,,Môžeme na hornom poschodí a postupne pôjdeme smerom dolu." navrhla. ,, Začnime V mojej izbe. " napadlo ma. ,,Super nápad" ,, Diki. Pochybujem však, že tam niečo bude. Robila som si ju úplne sama a nič som si nevšímla." Napadlo ma neskôr. A mala som pravdu. V izbe nič nebolo. A vtom som dostala nápad. ,, Jane niečo ma napadlo. Ja viem kde je moja izba. Pozrime sa zvonka kde sú približne tie okná navyše. " ,, Super to by ma nikdy nenapadlo." Potešila sa Jane. Vyšli sme von. ,, Je to medzi Tarinou izbou a kúpeľňou." všimla som si. ,, Super tak ideme tam." Tešila sa Jane. Asi má rada dobrodružstvá pomyslela som si. ,, Poďme radšej cez kúpeľňu. Tarinej izbe sa nesmie nič stať ináč má zabije." napadli mi ,, A určite je tam s tým..." ,, Erikom" doplnila som ju. ,, Presne s ním " smiala sa. Je to super kamoška. Keď sme prišli do kúpeľne začali sme odsúvať veci a hľadali sme nejaký tajný vchod. ,, Rýchlo poď sem." zakričala Jane. ,, Niečo som našla. " povedala. A naozaj za práčkou niečo bolo. ,, Poďme ju odtiahnuť. " navrhla som. Na koniec sa nám to podarilo. ,, Ideš prvá." povedala hneď. Síce nerada, no aj tak som tam išla. Bola to krásna izba vymaľovaná na modro. Nebolo tam skoro nič. A vtedy som si to všimla. V rohu bála malá šperkovnička. ,, Pozri sa sem." ukázala som. ,, To otvoríš ty" povedala som jej. V šperkovnici bol malý amulet. Nasadila som ho. Začal svietiť na tyrkysovo. ,, Ukáž náradím si ho." povedala Jane. Amulet však začal svietiť na červeno. ,, To sa mi moc nepáči. " A vtom sa to stalo. Jane sa vyparila a na jej mieste sa zjavil popol . Amulet spadol na zem. ,,Jane!!!!! " vykríkla som...
Už sa nám to začína rozbiehať. Dúfam, že sa vám to páči a baví vás to. Prosím napíšte koment. Neviem či to vlastne má zmysel písať ďalej.
STAI LEGGENDO
Amulet (dočasne pozastavené)
FantasySarah je obyčajne 16 ročné dievča. Má úžasný život, ktorý jej strpčuje jedine jej staršia sestra Tara a Tarin hrozný, otravný a podľa jej názoru aj škaredý frajer Erik. Sarah si nájde úžasného frajera a najlepšiu kamarátku. Čo sa ale stane, keď Sara...