8.Kapitola

185 25 1
                                    

Čumela som naňho asi dve minúty. ,,Chceš tým povedať, že sa ti páčim??" spýtala som sa po chvíli. ,,No po pravde áno páčiš sa mi." povedal nesmelo. ,,To je super pretože aj ty sa mi páčiš." vyšlo zo mňa ani neviem ako. On sa nad tým len pousmial. V tom mi zazvonil mobil ,,Mama" povedala som ,,Áno mami čo sa deje?" spýtala som sa ,,No už by si mala ísť domov." ,,Počkaj chvíľočku." ,, Zake mama hovorí, že už musím ísť domov." ,,Ok odprevadím ťa." ponúkol sa ,, Už idem mami." ,,Chalani mi už ideme." oznámil Zake chalanom. ,,Veď bozkávať sa môžete aj tu." povedal jeden ,,Dobre vedieť ,no ja už fakt musím ísť domov." schladila som ho. Zake ma odprevadil až k domu. ,,Tak teda čau." povedala som. On však ísť asi nemal v pláne. Naklonil sa ku mne a vtedy sa to stalo. Jeho pery sa dotkli mojich. Síce len opatrne, no aj tak to stálo zato. Bol to najkrajší najkrajší pocit na svete. Mala som pocit, že sa vznášam v oblakoch. A vtom sa odtiahol a celé sa to skončilo. Chcela som niečo urobiť, no len som tam stála. ,,Tak zajtra v škole." povedal a odišiel. Vošla som do domu a išla som sa učiť. Na šťastie zajtra nemáme žiadnu úlohu. Mama ma však čakala pred dverami. ,, Kto bol ten milí chlapec čo ťa bol odprevadiť až k domu?" vybachla mama. ,, Nevedela som, že som na nejakom výsluchu. No ako ťa to tak moc zaujíma bol to môj...kamoš. Ten s ktorým som bola na skateboarde." povedala som. Zastavila som sa. Nevedela som totiž v ako vzťahu vlastne sme. To sa asi zistí až zajtra v škole. Predrala som si cestu do izby a išla som si čítať. Asi o desiatej som už bola taká unavená , že som sa rozhodla ísť spať.

Dúfam, že sa vám to páčilo. Nebojte nabudúce to bude už viac FANTASY.

Amulet (dočasne pozastavené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang