Venované všetkým čo to ešte čítajú. Patrí vám moja obrovská vďaka neviem čo by dom bez vás robila <3
!!!!Oznam POVINNÉ PREČÍTAŤ píše sa tam o zmenách v deji príbehu!!!!Jeden deň . Už viac ako jeden deň som na ceste za svojím 'zvieratkom' s Lukasom. Viem poviete si "jeden deň však ti je nič". Ale vyskúšajte si byť jeden deň sami v divočine s človekom, ktorého skoro vôbec nepoznáte. Lukas je dobrý lovec, mohla by som povedať, že jeden z najlepších a tak som sa mohla dosýta navečerať. ,,Sarah musím ti niečo povedať." začala Lukas. ,,Ja už s tebou ďalej nemôžem ísť. Rodičia si už aj tak určite všimli, že som preč. Nieje to po prvý krát čo som takto utiekol z domu- už si zvykli. Ale keby som s tebou zostal dlhšie už by po mna určite poslali celý kmeň. Cesta trvá síce ešte asi dva-tri dni ale verím, že sa ti nič nestane. Temným lesom sme už prešli pôjdeš stále rovno. Nemôžeš to minúť. " dokončil svoj monológ. Vedela som síce, že o chvíľu bude musieť odísť, ale myslela som si, že tu so mnou ešte aspoň jeden deň zostane. ,,Dobre. Dúfala som síce, že tu somnou aspoň jeden deň zostaneš," povedala som mu narovinu ,,Ale aj tak ti som veľmi vďačná, keby si náhodou niečo potreboval a ja budem ešte žiť, určite sa na mňa môžeš spoľahnúť." povedala som s miernym úsmevom. Rozlúčili sme sa a ja som znova sama.
Nieje to síce dlho čo ma Lukas opustil ale stále mám ten divný pocit. Pocit,že ma niekto/niečo sleduje. Všade okolo mňa je plno zelene. To v mojom svete chýbalo. Zeleň a zvieratá. Všetko sme si zničili stavaním budov. Veľmi ma však zaujíma ako sa má moja rodina.
Už sa začínalo stmievať a ja som si pomaly išla hľadať miesto kde dnes večer prespím.
Nakoniec som si našla malé machové miestečko pod stromom, zakryla som sa a poberala sa do ríše snov.
Zobudím sa na buchot. Pri mne je oheň. Veľa ohňa. Bežala som ako o život čo najďalej od ohňa. Bežala som a ani som nevedela kam. Bola som už strašne zadychčaná a tak som sa obzrela. Oheň som už nevidela. Ale nevedela som ani kde som. No tak toto je prúser. Nemám zo sebou žiadne veci. Všetko som mala v "taške" , ktorú som tam nechala. Lukas hovoril, že mám ísť stále rovno, ale kde je rovno teraz? Išla som asi doprava. Alebo nie počkať nešla som doľava?? Ja neviem. Rozhodla som sa teda, že pôjdem rovno a budem dúfať, že idem správne.
Idem už dva dni a stále nič. Už by som tam mala byť. Začula som škvŕkanie v žalúdku. Celý čas som nič nejedla a pila som naposledy včera ráno. Keďže nemám mapu neviem kde približne sú jazerá alebo rieky. Nástroje tiež pravdepodobne zhoreli. Za sebou som počula buchot, otočila som sa a videla som tam DRAKY aj makagov. Konečne. Isla som rýchlo za nimi dúfajúc, že sa niektorému z nich zapáčim. Fialový drak ide ku mne. Natiahnem za ním ruku ..... a zrazu sa rozplynie?? Čo? Veď som ho videla. Stáli rovno predomnou a zrazu sú preč. Nevedela som si to vysvetliť. A potom na to napadlo. Bez vody výdržíš asi tri dni. Prvý deň je ešte ako tak v pohode. Druhý prichádzajú halucinácie a neskôr odpadávanie. Tretí deň je kritický. ( Niesom si istá či je to pravda ) Ja už som nepila dva dni to znamená, že to na 99% bola halucinácia. Musím rýchlo nájsť vodu ináč to neprežijem. Ak odpadnem nájdu ma iné zvieratá a nemám šancu.
Bum. Znova. Znova za sebou počujem zvuky. Už na to ani nereagujem a idem ďalej. Zrazu sa predomnou objavý Zake, aj Tara. Bežím za nimi. Bežím ale oni sú stále rovnako ďaleko. Akoby som bežala na bežiacom páse. Bežím, bežím a cieľ stále nieje na dosah. Zrazu tam prišiel Lukas. On hovoril, že odišiel a pritom ma sledoval. Na tvári sa mu objavil úsmev a zapichol Tare nôž do chrbta... Začala som plakať ,,Nie!!!" kričala som pomedzi slzy. Zake sa na neho len usmial. On vtom bol celý čas s ním. A ja som ho milovala a on ma len využil. Spadla som na zem a rozplakala som sa ešte viac. Viac ako keď Jane zomrela, viac ako keď som zistila, že už nikdy neuvidím svoju rodinu, Zakeho úsmev, Tarin ironický smiech a mamin starostlivý pohľad. Plakala som, lebo som znova stratila svoju sestru. Zistila som, že chlapec ktorého som milovala ma zradil a Lukas, ktorému som verila ma oklamal. Plakala som a zrazu som videla len čiernou. Asi som mŕtva ale aj tak je to lepšie ako žiť keď nieje pre koho.
Konečne nová časť. TIE ZMNENY V PRÍBEHU: Pamätáte si ešte 11.časť?? Ak nie rýchlo si to pozrite. No a rozhodla som sa urobiť takú zmenu trošku dosť veľkú. Tu 11.časť som sa rozhodla vymazať. Zake sa dostane do tohoto ineho sveta ale proste mi tam niektoré veci nevyhovujú a tak si predstavte, že neexistovala. ĎAKUJEM :*
Potešia votes aj komenty
YOU ARE READING
Amulet (dočasne pozastavené)
FantasySarah je obyčajne 16 ročné dievča. Má úžasný život, ktorý jej strpčuje jedine jej staršia sestra Tara a Tarin hrozný, otravný a podľa jej názoru aj škaredý frajer Erik. Sarah si nájde úžasného frajera a najlepšiu kamarátku. Čo sa ale stane, keď Sara...