"Cŕŕn cŕŕn cŕŕn" zobudím sa na zvonenie budíka. Dnes je prvý deň školy. "Ešte minútečku, ešte sa mi chce spať" pomyslím si. Automaticky vypnem budík A ponorím sa do snov.
,, Vstávaj!!! Nechcem kvôli tebe meškať!! " zobudím sa na krik sestry. Pozriem na hodinky - je sedem hodín, znova som zaspala. ,,Prečo si ma nezobudila skôr??" vyčítam sestre aj keď dobré viem, že je to moja vina. Keď sa preberieme, všimnem si, že sestra je už oblečená. Má na sebe hnedé krátkorukávové tričko A modré legíny. Tara (tak sa volá moja sestra) má dlhé oranžové vlasy, ktoré nosí zväčša zapnuté v cope. Hnedé oči plné odvahy A energie sa nedajú prehliadnuť, keďže kontrastujú s jej bledou pokožkou. Má 17 rokov. Správa sa, ako typická teenegerka. ,,Dobre nabudúce ťa teda nechám zmeškať prvý deň V novej škole." povie podráždene. Čo čakala, že po takomto prebudení jej budem ďakovať? No mala pravdu, som jej pravdupovediac vďačná. ,, Tak som to nemyslela" poviem ,,Bola som len trochu neprebratá, no ďakujem ti. Ak chceš môžeš ma,počkať dole, budem sa ponáhľať. " Prvý deň V novej škole A ja budem pravdepodobne meškať " úžasné " pomyslím si. Doprajem si ešte pár minút pokojného oddychu V posteli A po pár chvíľach sa donútim vstať s postele. Mierim rovno do svojho poloprázdneho šatníka. Stojím nad tým hodnú chvíľu no nakoniec si vyberiem svoje olivové šaty ( moje najobľúbenejšie) "je to predsa prvý deň, musím urobiť dojem " pomyslela som si. Rýchlo som sa prezliekla. Vyštartovala som do kúpeľne. Teraz príde tá ťažšia časť. Musela som si niečo urobiť zo svojimi otrasnými vlasmi. Väčšina báb by mi ich asi závidela, no ja ich priam neznášam. Rýchlo som si ich teda rozčesala A zapletiem do jednoduchého vrkoču. Raňajky som si zobrala so sebou A už sme s Tarou bežali do školy.
Viem, že vás teraz tento príbeh nebaví (keďže teraz už mám 20 kapitol viem, že je to hrozné ) ale ak vydržíte a budete pokračovať v čítaní pomaly zistíte, že čím ďalej tým je ten príbeh lepší. Až keď sa pomaly dostanete asi do 14 kapitoly tak zistíte, že to stalo zato. Dúfam, že sa prehryzete týmito zlými prvými časťami a dáte to
Ďakujem
#Tamarka
KAMU SEDANG MEMBACA
Amulet (dočasne pozastavené)
FantasiSarah je obyčajne 16 ročné dievča. Má úžasný život, ktorý jej strpčuje jedine jej staršia sestra Tara a Tarin hrozný, otravný a podľa jej názoru aj škaredý frajer Erik. Sarah si nájde úžasného frajera a najlepšiu kamarátku. Čo sa ale stane, keď Sara...