Merhabalar ! Normalde 5 veya 7 günde bölüm yayınlıyordum. Ama bu aralar 'Söyle Bana ' hikayesini yazıyorum ve bazenleri 7 günde yeni bölüm atabilirim.
Spor programlarında neden 'nefes al' 'nefes ver ' dediklerini merak ettiniz mi ?
Doğru nefes alırken vücudumuzdaki glikozu yakarız ve enerjiyi yağlardan çekmeye başlarız.
Hiçbir iş yapmadan sürekli derin nefesler alıp verirsek bir süre sonra başımız dönmeye , gözlerimiz kararmaya başlar. Bunun nedeni , o anda fazla enerjiye ihtiyacımız yoktur . Fazla oksijen almaya çalışırsakta başımız dönmeye ve gözlerimiz kararmaya başlar.
Bunun dışında dışarıda dışarıda çok insan görüyorum baştan aşağıya simsiyah. Evet kiloluyuz ama baştan aşağı siyah giyinmek yanlış !
Bazı insanlar koyu yeşil bazıları bordo ve bazıları ise mavi giyince zayıf gözükür.
En doğru zayıf gözükme taktikleri vardır. İlk önce vücut tipini öğrenmeniz gerekli. Dikdörtgen , armut veya kum saati gibi .
Aslında zayıf gözükme taktiği başkadır. Herkes bilmez. Altınıza koyu pantolon giydiniz , üstünüze ise pantolonun renginden daha açık şeyler giyerseniz zayıf gözükürsünüz.
Benim genelde kullandığım kombinler :
1-) Siyah pantolon - beyaz uzun t-shirt - gri polar hırka
2-) Bordo pantolon - mor t-shirt - bordo polar hırka
3-) Mavi pantolon - siyah uzun t-shirt - mavi uzun hırka
Ben genellikle bu kombinleri uygularım fakat benim neredeyse her renk pantolonum var ve ispanyol , dar paça , bahriyeli , boru paça... Hangisi sizi daha zayıf gösteriyorsa onları kullanmaya çalışın.
Bence kilolu insanlar tayt giymemeli. Biz zaten kilolarımızı saklamak için giysi hilesine başvurmuyor muyuz ? Tayt iyice hatlarımıza yapışıyor ve olduğundan daha kötü gözükmemizi bile sağlayabiliyor.
Giyiceksenizde önünde çizgisi olan taytlar var. Onlar göz yanılmasına sebep olup daha ince gösterebiliyor.
Tayt-eşofmanlar var. Bence bunlar uzun boylulara çok yakışıyor.
Onun dışında dolgu topuk spor ayakkabılar var. Kısa boylulara tavsiyem. Bacakları biraz daha düzgün gösteriyor. Denenmiştir !
Büyük gözler yüzü daha zayıf gösterir diye bir gerçek var. Bir - iki kalem , rimelle gözler daha büyük gözüküyor. Denenmiştir !
Bunun dışında kalın kaşlar yüzde daha fazla yer kapladığından daha zayıf gösteriyor.
Uzun saçlar yüzü zayıf gösterir diye bir söz var. Bence buna inanmamalısınız. Bazı insanlara kısa saç daha çok yakışır ve daha zayıf gösterir. Yüzünüze yakışan bir saç modeli bulun eminim daha çok zayıf göstericektir.
Sonra ise size önerim kilo vereceğim diye kafaya takmamamanız. Kilo veriyoruz ve bakıyoruz vücut hala aynı. Bel simidi hala aynı yerde bize sırıtıyor , göbeğimiz everest gibi maşallah.
Kafayı incelmeye takalım. Kilo verelim demeyelim de ince gözükelim diyelim.
Daha çok işe yarıyor. Onun dışında kendimize bakım yaparsak daha mutlu olduğumuzu hissedeceğiz. Ben zaten şu aralar bir çocuğa kafayı takmış bulunmaktayım. Beynim otomatik olarak kilo vermeye beni yönlendiriyor.
Bilmiyorum sizde de öyle mi ama ben aşık olunca otomatikmen kilo vermeye başlıyorum. Belki de kendimi ona güzel gösterebilmek için çok uğraşıyorumdur ve evren bana yardım ediyordur ;)
Benim gibi hassas cildi olanlar , kendilerine iyi baksınlar. Sinirlenip tahtaya yumruk atmıştım ve iki parmağımın arasındaki damar şişmişti. MELİSACIĞIMDA oraya parmağıyla bastırınca orası davul gibi şişti. Ve hala az olsada acıyor. 1 ay olmuş mudur bilemem.
5 yaşındayken düşmüştüm ve hala onların izleri var cildimle. Bir sivilce çıkıyor , kaç farklı bakım yapıyorum patlamasın iz kalmasın diye. Çünkü izi bende geçmiyor. Geçsede çok az kalıyor. İnüsilinle alakası falan da yok. Muayene olmaya gitmiştim orada hassas bir cildimin olduğunu öğrenmiştim. Ben şekerden zannediyordum.
Dediğim gibi her renk her insana gitmez. Kendinize en yakışanı bulun :)
Bir sonraki bölümde görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
RandomZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.