Öncelikle özürlerimi sunuyorum. Yeni bölüm yazamamak benim aptallığım. Hesabımın şifresini ve e postamın şifresini unutmuştum. Daha bugün girebildim hesabıma. Kim şifresini doğum tarihi yapar ki? Konuya geçecek olursak hadi baslayalım.
Bu aralar karbonatlı su içiyorum. 3 litre hazırlanması gerek. Yapmanız gereken şey basit. 1 litre suya 1 cay kaşığı karbonat atıyorsunuz. Kahvaltı yapmadan önce yarım litre karbonatlı suyu içiyorsunuz. Bu bir litreyi öğleden önce bitiriyorsunuz. Sonra 1 litre daha karbonatlı suyu öğleden akşama kadar içiyorsunuz. En son kalan bir litreyide akşamdan yatana kadar içiyorsunuz. Şimdi 1 gün boyunca içtiniz , bir gün ara veriyorsunuz . Örneğin pazartesi gibi içtiniz. Salı günü içmiyorsunuz. Salı günü normal su içiyorsunuz. Sonra çarşamba günü karbonatlı su içiyorsunuz. Demek istediğim gibi bir gün ara vererek.
Peki neden karbonatlı su içiyoruz?
Ağız kokusunu giderir. Ayrıca benim çevremdeki çoğu kişi bu yöntemle zayıfladı. Bi bakıma alkali su diyebiliriz. Ayda 5-6 kilo verebilmek mümkün. Tabikide spor yapılmalı ama kendi seviyenize göre.
3 litre içmek zorunda değilsiniz. Mantığını anladıysanız kendinize göre uygulayabilirsiniz.
Bunun dışında size bahsetmek istediğim bir şey daha var. Cevizli su da içebilirsiniz. Onu da şöyle anlatayım. Akşam yatmadan önce bir bardak suyun içine 1 ceviz içini, suyun içine atıyoruz. Sabah uyanınca da suyu içiyorsunuz ve cevizi de yiyorsunuz. Umarım daha önce bahsetmemişimdir.
Kendinize iyi bak'ın. 3 gün sonra yeni bölümle buradayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
AléatoireZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.