Merhaba bu kadar beklettiğim için üzgünüm. Şu anda size kendimi affettirmek için bir kaç sihirli şeyler söyleyeceğim.
1)Sandaloz sakızı ile zayılanabiliniyor. Sağlıklı mı hiçbir fikrim yok. Araştırmak isteyen araştırsın.
Bunu buraya yazdıktan sonra size bir şey anlatacağım. İki gün önce okul çıkışı saat tahminen 7 gibi , işte boyut kitap evine doğru yürüyoruz. Başka okuldan arkadaşlarımla karşılaştık. İste konuşuyoruz falan benim arkada gözüm bir yere takıldı.Yaklaştım baktım . Dedim bu acı çehre ağacı. (Ağaç mıdır bilemem sarmaşık gibi bir şeydi) İşte diğerleri konuşurken bende attım ağzıma bir tane. Çiğnedim sonra ne kadar buruk bir tat. Tükürdüm . Sonra dilim uyuşmaya başladı. Ağzım falan yanmaya başladı. Bizimkiler bana bakıyor ne yapıyor bu salak diye. Ben şekilden şekile giriyorum. Ay öleceğim dedim artık. Sonra su falan içirdiler. Benim dil hala uyuşuk. Bir güzel azarlandıktan sonra bir daha onları görürsem yememe kararı aldım. Ne kadar da mantıklı değil mi ? Aslında ben onları üzüm sanmıştım da neyse.
2) Sivilce izlerinden ve sivilcelerin şişliğini almasına yardımcı olacak bir şey buldum. Kilo verince sivilcelerim çoğalmaya başladı.
Malzemeler :
1 tatlı kaşığı gül suyu
1 yemek kaşığı talk pudra (Bebek pudrası)
Bu ikisini tamamen karışıncaya kadar karıştırıyoruz. Yüzümüzde sivilce veya sivilce izlerinin üzerine sürüyoruz ve kurumasını bekliyoruz. 7-8 dakika beklemek yeterli. Karışımı her gün yenisini hazırlamanız gerekiyor. En fazla 3 gün kullanabiliyorsunuz. 3 gün içerisinde sivilce izlerinizden %80 kurtulacağınızı vaat ediyor. Eğer üç gün içerisinde izleriniz yeterince geçmediyse 1 hafta ara verip tekrardan kullanmanız gerekiyor. Kendimce denenmiş ve onaylanmıştır.
3) Limonlu buz. Evet yanlış duymadınız limonlu buz. Gerçekten sivilce izlerine iyi geliyor. Kendimce denenmiş ve onaylanmıştır. 1 su bardağı içme suyunun içine yarım limonu sıkın ve karıştırın . Sonra suyu buz kalıplarına dökün. Her sabah ince bir kumaşa sarıp buz tamamen eriyene kadar sivilce izlerinizin üzerinde bekletin.Kendimce denenmiş ve onaylanmıştır.
4) Bebek yağları. Bebek yağlarını cilde uygulayınca acayip pürüzsüz yapıyor. Aynı zamanda saçlara ışıltı katmak içinde kullanılıyor. 2 damla yeterli. Kendimce denenmiş ve onaylanmıştır.
5) Meyve yedikten sonra 2 yemek kaşığı yoğurt yerseniz fazla kilo almazsınız. Çünkü vücudunuzdaki şeker dengelenir.
6)Kilo vermek istiyorsanız tatlı tüketiminizi altıya kadar yapın.
Sihirli maddelerim bu kadar. Bir kaç gün içinde burnumda kocaman bir sivilce çıktığından çokta mantıklı düşünemiyorum :D Benimle yanın yazarıyla aynı okuldayım. Onu bırakın hoşlandığım çocukla aynı sınıftayım. Ay şu an "Ay inanamıyorum kızamm" demenizi falan beklemiyorum tabi. :D
4 gün içerisinde yeni bölüm atacağım . Öptüm görüşürüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.