Şu anda saat 02.02 ve ben işşiz işşiz buralarda takılıyorum. Tabikide halimden memnunum. Evet , daha demin bir yazı gördüm.
Adamların yaptığı makineyle gözlüğü taktığınızda kendinizi bir oyunda buluyorsunuz.
Teknolojiye ayak uydurması için tasarlanmış oyun sayesinde sanki gezegenindeymişiz gibi hissettirecek ve bir cihazı kontrol ediyormuş gibi olacağız. Teknolojiyi kullanabilmek için tek yapmamız gereken dengede durmak olacak. Herkes bunu kullanabiliyor. Spor yapmaya üşenenler , dışarı çıkacak hali olmayanlar , özgüvensizler ve daha birçok problemden ortaya çıkılmış ve bu makine ortaya çıkmış. Bu oyundayken kalori yakıyoruz. Geleceğin Teknolojisi Sanal Gerçeklikle Kalori Yakmak yazının başlığı buydu.
Bunun dışında dışarısı o kadar çok sıcak ki! Benim gibi kapalı gökyüzü ve hafif esen rüzgarı sevenler için cehennem. Artık dualarım mı tuttu bilmiyorum bugün çok şiddetli yağmur yağdı. Gök gürlerken kendimi dışarı attım ve 3 saniyede sıçan gibi ıslandım. Olsun , ıslanmak çok güzel bir his değil mi?
Yaz ayındayız hatta oruç tutacağız. Atın kendinizi dışarı. Çünkü evde durdukça yemek yemek istiyoruz. Hele gün boyu mutfaktaysanız, farkında bile olmadan bir eliniz buzdolabının üzerine yapışmıştır bile. Ben 5 günde 3 kilo verdim. Hemen zihninizdeki puslu , kirli düşünceleri temizleyin. Diyet yapmadım. Zaten diyet gereksiz bir kelime.
Kendimi ilk önce mutfaktan dışarıya attım. Çünkü mutfakta durdukça bir şeyler yeme dürtüm artıyordu. Dışarı çıktım. Dışarıda bol bol hareket ettim. Şimdi de uzmanlar ekmek daha çok acıktırıyor diyorlar. Hatta şeker hastalarının ekmeği ağzına bile sürmemeleri gerekiyormuş. Bende ne yaptım kestim ekmeği. Karnım acıktıkça kendimi meyvelere sebzelere verdim. Hemen meyve deyince çok kalorili meyveler tüketmekten kaçının. Salatalık kilo aldırmıyormuş mesela. Ama artık herkes başka bir şeyden bahsettiği için bizimde aklımız karıştı. Artık neyi uygulayacağımızı bilemedik. Bir şeyler öğrenmek istiyoruz ama internette yararlı , gerçek bilgiler az. Bir gün ismini hatırlayamadığım bir kız internet sayfası açıp bunu paylaşmış."Uykumuzda ondan fazla örümcek yiyiyoruz." Ve bu bilgi saatte 50. bin farklı kişi tarafından okunmuş ve insanlar her yerde paylaşmaya başlamışlar. Kız ertesi günde "Yalan söyledim. İnternette yazan her şeye inanmayın." deyip siteyi kapatmış. Bunu yapmasının amacı bir bilginin internette ne kadar hızlı yayıldığını hesaplamakmış.
*
En iyisi dengeli beslenmek. Ama neye göre dengeli ?
İlk önce 3 beyazdan uzak duracağız. Un , tuz ve şeker.
Spor yaparken bilinçli olacağız. Her dakika spor yapmakta bünyeye zararlı. Yaptığımız kardiyolardan sonra kas çalışmaları da yapmak zorundayız. Çünkü bir süre sonra yağ yaktığımızı zannediyoruz ama kaslardan da gitmeye başlıyor.
Ve spor yaptıktan sonra tartıya çıktığımızda verdiğimiz miktarın iki katı su içmeliymişiz.
Hele yaz aylarında su içmek farz artık farz! İçin suyunuzu . Yahu vücudun zaten 4/3'ü su. En az 2 litre. Ama abartıp kendinizi aşmayın. Aşırı suda böbreklere zararlı. 2-2,5 litre idealdir. Anlayacağınız her şeyin fazlası zarar. Ki bunu küçüklüğümüzden beri biliyoruz.
Yazınızı değerlendirmek için denize gidin , havuza yazılın , kamplara yazılın, kurslara , bir işe girin , yeni şeyler deneyin. Yazınızı boş boş geçirmeyin.Dolu dolu yaşayın günlerinizi. Okula başladığınız zaman sıkıcı geçmesin günleriniz. Yazın enerjinizi atın dışarıya.
Oturmayın evinizde ama dizinizi , filminizi de izleyin.Teen wolfun yeni sezonunu bekleyenler bilir. Mesela ben tüm sezonları oturup tekrardan izledim. Neden böyle bir şey yaptım bir fikrim yok.
Tarzınızı değiştirin . Dövme yaptırın. Hızma taktırın. Piercing taktırın , saçlarınızı değiştirin , manikür şeklinizi değiştirin. Değişin. Bambaşka hissedin kendinizi.
Makyaj yapmayın fazla. Yazın bu sıcağında birde makyaj yapıp cildinizi yormayın. Bırakın doğal kalsın yüzünüz. İllede makyaj yapacağım diyorsanız aydınlatıcılar kullanın. Hem kolay hemde yüzünüze aydınlık veriyor. Serenay Sarıkaya her makyajında aydınlatıcı kullanmayı ihmal etmiyormuş mesela.
Rahat bir nefes alın. Mesela ben hızma taktırdım. Benim gibi küçük burunlara yakışıyor zaten. Baldırıma da hint kınasıyla bir dövme yaptırdım. Değişiklik iyidir kızlar. Değişelim. İçimizdeki neşeyi dışarıya vuralım.
Umarım iyi bir bölüm olmuştur. Kısa olduğu için özür dilerim. Bu aralar yazasım gelmiyor. Yorum falan az ya insanın canı istemiyor. Neyse kendinize iyi bakın. (:
Bu arada hikayelerinizi atarsanız okuyup , eleştiriyorum . Bazen de vote veriyorum. Bir sürü kitap birikti. Ve lütfen bölümlere oy verin. Vallahi bu gencecik yaşımda kendimi birinci kattaki balkondan atacağım! Gerçi ölmem ama ...
Evet değişiklik hakkında önceki bölümlerde de bahsettim ama hatırlatıyorum şart bize değişiklik ayol şart!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.