Okuyanlar beğenmiş , yorumlarını göstermişler. Çok teşekkür ederim :D Çok mutluyum inanamazsınız . Ne zamandır yazacaktım ama bir türlü içimden gelmedi kusura bakmayın canlarım. Hemen önerilerime ve anlatacaklarıma geçiyorum.
Şimdi hepimizin sorunu kilo vermek ya da bazılarımız var kilo almaya çalışıyorlar. Her ikisi / ikimiz içinde durum zor. Şimdi size soruyorum .Aranızda kilo vermeyi başarabilen var mı ?
ya da
Aramızada kilo verme hedefine ulaşabilen var mı ?
Şahsen ben bu konuda tamamen berbatım . Sınavlar , sınavlar , sınıf içi rekabet , okullar arası rekabet derken ders çalışma sürecim başladı.
Çalışırken de yemek yemeden duramıyorum + sınav stresi + daha çok yemek = kilo sorunu + sivilceler
Umarım denklemi anlamışsınızdır. Genellikle çerez yiyorum . Açıkçası şu andan yüzümde 3 tane sivilce var . Onlardan kurtulmaya çalışırken bir tanesi de dudağımın yanında bir tanesi de burnumun köşesinde patlak vermeye başladı.
Dedim Yarabbim benim bu konuya bir el atmam lazım.Kestim yağlı yiyecekler yemeği , arttırdım su içmeyi. Devrik bir cümle oldu ama idare edin ne diyeyim. Geçtim aynanın karşısına , kendimi motive ettim . Kurtulacağım sizden sizi gidi pis yaratıklar dedim . Ve ta ta ta bazıları kuruyup , yok olmaya başladı.
Yağlı yemeği kestiğim için bu süre boyunca kilo alacağımı sanmıyorum ve inşallah da almam. Benim için biraz moraller bozuk , biraz etrafım gergin. Beynimin etrafı puslu , sisli bir koruma kalkanıyla dolu sanki. Neyse konuya geçelim. Bi' arkadaşım bana kabuk tutmuş sivilcelerin üzerine diş macunu sür , yeni bir 'yumuşak' diş fırçasıyla uygula demişti. Bende denedim. Başta cildime zarar verir diye düşünmüştüm ama uygulayıp yıkadıktan sonra uyudum. Ertesi sabah iyice kurumuşlar ve renk tonları azalmış . Anlatmak istediğim içindeki klorur sanırım işe yarıyor.
Bir başka fikir de arkadaşım üzerine limon sür , beklet ve yıka demişti. Açıkcası denemedim. İnternette geinirken limonlu suyu sürün diyordu. Limonlu suyu denedim . Ta ta ta işe yaradı. Mükemmel gibi ...
Herneyse bir şey daha var bugün Zahideyle Yetiş Hayata programında bir şey gördüm . Soğan yağıyla + sarımsakla (Sanırım oraya pek dikkat edemedim)+ kristal tuz (normal tuz) bir adamın yüzüne sürüyorlar videoda adamın yüzünden (sürdükleri yerlerden) kurt çıkıyor. Adamın yüzünde siyah nokta , yağ bezeleri , sivilceler... Ne ararsanız var . Bir görseniz resmen yüzünden kurt fışkırıyor mübarek. Hala etkisindeyim yüzüm kaşınıyor psikolojik.
Size anlatmak istediğim bir başka şey ise kilo vermek hayatın en önemli şeyi değil. Ben artık kafama takmamaya karar verdim ama her şeyi akışına bırakıyorsunuz diye son sürat tıkınmak , tıksınmak , doldurulmak vs yok. Yediklerimize de dikkat etmeliyiz.
Kendimize de dikkat etmeliyiz. Cildimize , sağlığımıza , kusurlarımıza , haraketlerimize , davranışlarımıza , titizliğimize , saygı ve sevgimize kısacası her şeyimize dikkat etmemiz gerekiyor.
Bir bakın etrafınıza herkes mutlu mu ?
Cevabınız 'evet' ise tekrar düşünün.
Herkes gerçekten mutlu mu ?
Sahte gülücükler , yalan sözler , yalan davranışlar.
Bence kimse gerçekten mutlu değil. Herkesin bir derdi var. N'olursunuz ( ve buna bende dahil ) kafamıza takmayalım şu kilolarımızı. Sadece şu kış kilo almamaya çalışalım . Yazın haydi 'Bismillah ! ' deyip spora başlayacağız. İtiraz nidaları duyar gibiyim? Lütfen sabırlı davranalım da hayalimizde de olduğumuz gibi gözükelim.
Vee en önemlisi , tüm bunları yaparken psikolojimizi bozmayalım . İnsanlardan utanmayalım , onlardan çekinmeyelim, korkayalım . Çünkü hepimiz aynıyız ! Bunu unutmayalım ve dışarı çıkıp mutlu olalım . Olamıyorsakta olmaya çalışalım. Şahsen ben öyleyim . Sizde öyle olun. Aramızda kimse üzülmesin .
Belki gereksiz bir yazıdır ama benim için önemliydi.
Canınızı hiçbir şey sıkmasın .
Ama tek bir fark var . Fazla kibir zarar.
Öpüldünüz bebetolarım bir sonraki yeni yazımda görüşmek üzere :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.