Merhaba ! Öncelikle 7 gün içinde amacınıza ulaşabildiniz mi ?
Ben 7 gün içide kilo almadım veremedim de zaten. Sınavlar , okul falan filan derken bir hafta doldu sınav haftası geldi çattı. Yeni bölüm ne zamana gelir bilmem ama zaman buldukça yazacağım zaten :)
Telefonuma ' MyFitnessPal ' indirdim . Çok işime yarıyor gerçekten. Sizinde indirmenizi tavsiye ediyorum .
Bu arada 100K olmuşuz ! ( ya da daha fazla sanırım ) Ben başlarda öylesine başlamıştım buraya . Zaten hesabıda geçen yıl açmıştım ama hiç kullanmamıştım hatta şifresini bile unutmuştum. Kitabı okuyan , yorum yapan , oy veren herkese çok teşekkür ederim . Çok samimiyim şuan .
Bu aralar zaten aşırı duygusalım . Geçen günlerde dersaneye giderken kapri-pantolon giymiştim işte hava sıcaktı o zaman. Dersanenin oralar hafif rüzgarlı işte sınıfa geldim komik duruyor diye moralim bozuldu. Birde 'At' ye gidecekmişiz. Ben oturdum sınıfta ağlıyorum gitmeyeceğim oraya diye . Baya bi ağlamıştım .
1 hafta önce hamsterlara olan ilgim başladı. İki-üç gün içerisinde ise resmen hamsterlara aşık oldum . Tombul tombul yanakları olan hamsterlar hemde ! Aşığım ayol aşık !
Tarcan adında bir arkadaşımız ise bana mesaj attı . Bir program var zaten çoğunuz biliyorsunuzdur . Mesaj aynen şöyle : " Insanity diye bi antrenma programı var ve iki ay sürüyor çok ağır bi Cardio programı ve günde 1 saat tv veya pc başında geçireceğine kendin için bunu yap Insanity torrent dedin mi çıkar bunu yap inşallah istediğin kiloya varirsin kolay gelsin "
Bende bakındım bu program ne diye . Okullar kapanır kapanmaz bu programa başlamayı düşünüyorum. 2 ay içinde istediğin kiloya ulaşabileceğini söylüyorlar. Ağırlıkla falan da değil . Vücudu kendimiz zorluyoruz. Aklımda kalanlar bu kadar . Bu aralar unutkanım baya bi hemde .
Merak edenler , uygulamak isteyenler internetten bir baksınlar .
Fazla yazamayacağım çünkü bu hafta içinde tahmini 6-7 sınav var . 7 olması lazım . Hatırlamıyorum , unutkan olduğumu söylemiş miydim ?
Bazıları burayı ( benim hikayemi ) kitap , nasıl desem hani gerçek günlük gibi zannedip gelmişler. Tavsiye vermediğim zamanlar zaten kendi hayatımı yazıyorum . İsterseniz bir bölümü hikaye olarak yazabilirim . Kısa hikaye gibi . Arada öyle olsun diye düşünüyorum . İster misiniz ?
Bunun dışında eskiden whatsapp grubu vardı . Ben whatsapp'ı silince grubuda kaybettim . Rehberde silindi. Eski gruptan arkadaşlar hala okuyorlarsa bana ulaşsınlar çünkü numaralarınız silindi. Kısacası wp grubu öldü. Ama şu yazılı zamanım geçsin bir tane grup açmayı düşünüyorum ama açmasam mı acaba diye de düşünüyorum. Çünkü 8. sınıfların teogu yaklaşıyor ve onlar için problem oluşturabilir.
Çok konuştum . Mantık olarak yazdım . :D
Tavsiye edeceğiniz bir şey varsa , sizin uyguladığınız bir taktik varsa bana mesaj olarak atabilirsiniz. Yeni bölümde paylaşırım .
Kitapta neler hoşunuza gitmediyse , neyden hoşlanmadıysanız veya neyi sevdiyseniz yorum olarak belirtin lütfen . Eğer yazdıklarımı beğeniyorsanız da oy vermeyi unutmayın .
Bu arada aramızda zengin arkadaşlarımız varsa bana hamster alsın . Aşığım ayy canım ♥♥♥
Sevgilerimle ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.