Selam ! 16 gündür yazamıyorum üzgünüm :)
İyi Okumalar ! ^^
İki günde elime ne geçerse yedim. Sanırım bi ara midemi de zehirledim. Hani bi haber vardı " Midesini temizlemek için sabun içti ! " yada buna benzer bir şeydi hatırlamıyorum :) Şuan aynı o durumdayım diyebilirim. Bu arada tatiliniz nasıl geçiyor ? Benim berbatımsı derecede mükemmel kötü . Kelime dağarcığıma hayranım ! ( Azıcık kendimi öveyim :D ) Neyse şu iki günde 600 gram aldım. Nasıl göbek attım bilemezsiniz. Şimdi diyorsunuz bu kız manyak mı ? 600 gram aldı diye göbek mi atıyor bu ? Valla yediklerimi sizde görseydiniz ya da görmeyin psikolojiniz bozulur. :D Bu arada bir resim vardı kız her tarafını kesip zayıflıyordu. Onun videosunu buldum. Ben izledim. Resmi bulamadım ama videoyu buldum. Resmi bilenler bilirler yani.Şu kusarak zayıflıyanlar var ya , sakın onlara özenip sizde kusup zayıflamaya kalkınmayın. Bu bir hastalık. Dünyada milyonlarca insan bu hastalık yüzünden ölüyor. Hastalığın ismi "Bulumia Nervosa (kusma hastalığı )" Lütfen böyle aptal bir yola kalkışmayın. Burada Bulumia hastalığına sahip olanlara hakaret ya da herhangi bir kötü söz söylemiyorum. Hatta onları anlıyorum. Tabi bunu yaşamadığım için tam olarak anlayamayacağım . Tedavi görenler var , onlarla gurur duyuyorum. Lütfen herkes mantıklı düşünsün. Dünyada yapabilecek bir sürü şey varken bunlarla uğraşmayın. Kilo mu veremiyorsunuz ? Kıyın paranıza bir spor merkezine yazılın. Yaş önemli değil ailenle birlikte kayıt olunca ( ki pek fazla bilgim yok ) daha kolay oluyor. Kusura bakmayın pek fazla açıklayamadım. Mesela kendimden örnek vereyim. Ben spor konusunda takıntılıyım. Buna takıntı denir mi , işte orasını bilmiyorum. Beş yaşımdan beri her yaz basketbol oynarım . Ciddiyim. Hala bıkmadım . Hiçbir zaman kursa gitmedim. Kendi kendimi aştım. Şimdi ise basketbolda bana rakip olan herkese bende rakip oluyorum . Bu basketbol konusunda çok hırslıyım. Her türlü spor dalına meraklıyımdır. Yüzme , tenis ( iki türlüsüde ) , hentbol , basketbol, voleybol , futbol bi ara koşulara bile katılmıştım. Bana meydan okunmasını sevmem . Çünkü hemen karşılık veririm ve bu hiç hoş değil.
Yemek yemeğe bayılırım . Ki bence herkes bayılır değil mi ? :D
Bir süre sonra fark ettim ki ben aynı zamanda bilgiyede açım. Normal ders konusunu kast etmiyorum. Genel kültür , bilim buna benzer şeyler. Her şeye verilecek bir cevabım vardır.
Bu arada çok uyumak kilo aldırıyormuş ! Biliyorum diyenler vardır eminim , valla bebeğim ben yeni öğrendim.
Ona bakılırsa hiç ekmek yememekte kilo aldırıyormuş . İlk bölümlerde ekmek hiç yemeyin gibi bir şey yazmıştım sanırım. Kusura bakmayın .
Yakın arkadaşım bir gazete sayfasında görmüş. Sağlık & Zayıflamada " Günde iki bardak süt içerek kilo verdi ! " gibi bir şey. Kadın her şeyden düzenli yemiş ama günde iki bardak süt içmeyi unutmamış. Sporada gitmemiş. Bir ayda 5-6 kilo vermiş . Bence gayet iyi .
Mesela benim boyum 173 cm. Uzun boylu ve kilolu olunca inanın bana daha zayıf duruyorsunuz. Söylemek istediğim yanlış anlaşılmasın. Aynı kiloda kalıp 5 cm boyunuzu uzatırsanız daha zayıf gözükürsünüz demek istiyorum. Örnek verecek olursam , 65 kiloda ve 155 cm boyunda bir kız düşünün. Şimdi de aynı kızı gene 65 kilo ve 165 cm boyunda düşünün. Sizce hangisinde daha zayıf durur ? Demek istediğim bu işte.
Hayatta üzülmemeye çalışın ve unutmayın hayat bir sınav. Küçük , basit şeylere kafa takmayın .
Kafanıza takmayın kendinize iyi davranın. Tabi söylemesi kolay diyorsunuz. Aynen söylemesi kolay ama bir problem var. Ben söylüyorum , siz gerçektiriyorsunuz. Aynı şekilde siz söylüyorsunuz, ben gerçekleştiriyorum.
Kısaca bana eti cin alın. Huhu !
Kendinize iyi bakın ah bu arada geçen gün elimde telefonla yolda yürürken kafamı ağaca çarptım oradan da suya düştüm oradan da yakışıklı bir çocuk -çok yakışıklı bir çocuk- benimle fotoğraf çekindi. O çamurlu ve ıslak halimle ! Cidden çok sakarım. Siz siz olun elinizdeki telefona bakarak yürümeyin.
Sevgilerimle ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.