Merhaba ! Bu hikayeme başladığım ilk bölümde araştırıp bulduğum duaya gülenler olmuş , takmayanlar olmuş , inanmayanlar olmuş . Hey ben size inanın dedim mi ? Ben sizin ateist , hristiyan , yahudi , eşcinsel , transeksüel vs olmanıza karışmıyorum. En azından saygı duyuyorum .
Geçen gün başkasının hikayesinde de gördüm. Müslümanlığıyla dalga geçmişler. Hayır , bu gücü sizlere kim veriyor ?
Özgecan olayındaki şerefsizler zaten adamlığın kendilerinde olmadığını kanıtladı. Bir haber daha gördüm geçenlerde , " Kazayla oldu " gibisinden bir şeyler demiş şerefsiz. Pek iyi hatırlayamıyorum. Buradan herkese karışan , insanlarla dalga geçmeyi kendilerine meslek edinmişlere , yabancı sayfalardaki +18 resimlere " oyşş " yazan sonrada bizim memleketimizin kızlarının namusuna laf eden erkek kümelerine , kendilerini bir bok sananlara sesleniyorum . ARTIK SESİNİZİ KESİN.
Herkes başkalarının özgürlüğünü kısıtlamadığı sürece özgür ! Şu iğrenç davranışlarınıza bir son verin lütfen .
Bunu tüm kalbimle diliyorum lütfen her işe burnunuzu sokacağınıza ; herkesi anlamayı çalışın.
İlkokuldayken , her pazartesi sabahı ve cuma günü "İstiklal Marşı'ndan " önce bir şey okuyorduk .
Hatırlayanınız var mı ? Büyüklere saygı , küçüklere sevgi geçiyordu sözlerinde. Düşünün .
Ben kimseyi yargılamıyorum ama lütfen beni zorlamayın ki ben birinin kalbini kırarım diye içten içe korkan bir kızım. Herkes kendi yerini bilmeli , ülkemiz bölünmemeli , birbirimize saygı göstermeliyiz.
Dün yeşil elma diyetini buldum . Elma diyetinin orjineli 6 günlük olanı. Ama 2 haftalıa göre de ayarlayıp içine kahvaltıda eklemişler. 2 haftalık diyet 10 kilo verdiriyormuş . Sağlıklı mı ? Sanırım. Yapmanızı tavsiye eder miyim ?Herkes seçiminde özgür.
Çünkü diğer şekli bana pek sağlıklı gelmedi ama bunu not olarak geçelim . Büyüme çağındaki kişiler diyet yapmamalı. Büyümeyi durduruyor. Diyet yapmak yerine sağlıklı beslenin. Günlük 1100 kaloriden , az kalori alırsan zayıflarsın ; günlük 1200 kaloriden , fazla kalori alırsan kilo alırsın. Olay gayet açık ve net. Şimdi size bulduğum 6 günlük elma diyetini veriyorum . Yapıp , yapmamak size kalmış . Elmanın içinde çok faydalı lifler var. Lifli yiyeceklerin bildiğiniz gibi tok tutma gibi özellikleri var.
6 Günlük Elma Diyeti Listesi - 1
1. GÜN > 1 kilo elma
2. GÜN > 1.5 kilo elma
3. GÜN > 2 kilo elma
4. GÜN > 2 kilo elma
5. GÜN > 1.5 kilo elma
6. GÜN > 1 kilo elma
6 adet elma yaklaşık 1.5 kiloya denk gelmektedir . Gün içinde 5 bardak şekersiz çay içmenizi öneriyorlar. Aynı zamanda yeşil elma ile kepekli ekmekte tületebilirmişiz. 5-6 kilo vermek için 6 günlük elma diyetini yapabilirmişiz.
2 Haftalık Elma Diyeti Listesi - 2
KAHVALTI
• Şekersiz çay ( siyah çay ) ya da yeşil çay
• Kepekli ekmek ( veya tam tahıllı ) - en fazla 2 dilim
• Bir haşlanmış yumurta
• Bir kibrit kutusu kadar az yağlı beyaz peynir
• 4-5 zeytin
• Çiğ sebze domates , salatalık , maydanoz...
Kahvaltıdan sonra ikişer saat arayla yeşil elma tüketin. Günde 6 tane yeşil elma tüketmeniz gerekiyor. 2 hafta içinde 10 kilo veriyorsunuz ama bu sayı kişiden kişiye değişiyor. Haftada 5 kilo verdiren diyetin yanında 2-3 bardak yeşil çay tüketmenizde fayda var. Tabiki de su içmeyi ihmal etmeyin . En önemli şey su !
6 günlük diyetin içine kahvaltıda ekleyip , 2 haftalık diyeti oluşturmuşlar. Hep elma mı yiyeceğiz canım diyerek oluşturulmuş . 2 Haftalık diyet bana daha sağlıklı geldi . Karar sizin.
Aslına bakarsanız 2 haftalık diyette bir şok diyettir diyebiliriz. Ne kadar sağlıklı gözüksede şok diyet bu . Şok diyetler ile zayıflamak pek sağlıklı değildir. Ben 2 haftalık diyete başlarsam kesinlikle her zaman elma yemem. Sabahın erken saatlerinde kahvaltıyı yapar , öğlen az yer , akşam az yer ve elmaları saatine göre yerim. Kulağa daha sağlıklı geliyor değil mi ? Bana sen zayıfsın milleti kandırma demişler.
Ayol ben zayıfsam , herkes gazete kağıdı kadar ince o zaman . Tabikide benim ideal kiloma baya fark var.
Bu arada bazı bilgiler öğrendim ama doğruluğundan şüpheliyim.1-) Elma ve muz koklamak insanı daha kolay zayıflatır.
2-) Aşık olunca insan kilo verir.
3-) 3 dakikalık soğuk duş 150 kalori yaktırır.
4-) Nane koklamak açlığı bir süre dindirir.
5-) Yemekten hemen sonra meyve yerseniz , ilk önce meyve sindirileceği için kendinizi aç hissedersiniz.
6-) Yemeği yavaş yerseniz daha tok hissedersiniz.
13 gün önce Kurgusu Olmayanda birinci sıradaydık ! Şimdi 19. sıraya düşmüşüz ama problem yok ! Sizi çok seviyorum gerçekten çok seviyorum.
Bu salı deneme sınavım var iyi geçmesi için dua eder misiniz lütfen ? Cidden çok ihtiyacım var . Sınıfın birincisi olsam o bana yeter . Umarım bugün fazla yargılayıcı olmamışımdır .
Herkes , her gününü mutlu geçirsin. Mutlu olmamak için bir sebebimiz yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
De TodoZayıflamaya , kendimize , duygularımıza , acılarımıza , göz damlalarımıza kadar her şey.