- Bir bakın kendinize . Sizce değer mi ? -

9K 472 95
                                    

Öncelikle özür dilerim 2 hafta kadar yeni bölüm yazmadım. Ehehe bende insanım değil mi canım ?  Bizde de hazırlı çalışmaları , denemeler ,  sınavlar vs var . Anca geldim desem yalan olmaz :D Attığım şarkıyı dinlemeyi unutmayın . Hele Teen Wolf izleyenler . Şarkı mükemmel dostum ! Bağımlısı oldum .
Neyse iyi okumalar
^^


Yeni yıla nasıl girdiniz ? Biliyorum geç oldu ama ben şimdi soruyorum size. Mesela ben yeni yıla mutfakta girdim . Bir ayağım taburenin üzerinde , bir ayağım televizyon masasının üstünde , masada nescafe , bacaklarımın üzerinde telefon , televizyon açık ve elimde de bir adet tatlı ! Ben böyle gayet rahatım telefonda wattpad de takılıyorum işte. Çatalla tatlıdan bir parça alıp ağzıma attığımda havai fışekler patlıyordu  ( doğru mu yazdım ki O.o ) ve yeni yıl şarkısı çalıyordu. Ben zaten şoke oldum. Kafamı kaldırıp  saate baktım . Saat 00.08 'di. Saate tekrar baktım . Bu saat yanlış be diye düşünüp annemlerin yanına koştum. Konuşmayı aynen özetliyorum. 
" Anne yeni yıla girdik mi ? " 
" Sence ? " 
" Nasıl bence ? " 
" O kadar havai fişek patladı duymadı mı ? " 
" Duydum da emin olamadım geldim anne işte. " 
" Bir insan havai fişek patladığına duyduğu halde emin olamaz . Mehmet kızını al başımdan " 
Konuşmamız böyle bitti. Babam gülüp bilgisiyarına geri döndüğünde , annem koltukta biraz daha yayılıp televizyonun sesini açtı.  Bende geri mutfağa geçtim. 

Sonra silah patlama sesleri geldi tırstım bende . Salona kaçtım . Kapıdan girince annem beni yere yatırdı. Malum 1. kattaymışız ve şehrin için deymişiz .
Yok biz zaten Almanya da yaşıyoruz bebem ya.

Bir süre sonra geri mutfağa geçtim . Arkadaşlarımla falan konuştum işte . 

Benim ' Yeni Yıla Nasıl Girersen Öyle Geçermiş ' sözüne inananlar var . Belki gerçektir bilmiyorum  . Genede yediğim tatlıya yan gözle bile bakmadım. Eh kendimizi sağlama alalım demi. Adı da Kalburaltısı mı , kalburapastı mı , kalburasyon mu öyle garip bir şeydi. Bilen banada adını söylesin :D   Sizde yeni yıla nasıl girdiğinizi yorum olarak yazmayı unutmayın ! :D 



Eh işte şimdi gelelim asıl konumuza. Ben çok sıkıldım artık şu kilolu insanları üzen şerefsizler görmeye. Kız veya erkek farketmez. Hayır yani, karşısındakinin dalga geçilecek bir kusurunu bulamıyor. Dış görünüşüyle dalga geçmeye başlıyor. Çünkü onların  da kusurları var . 

Mesela ben kendimi ezdirmem. Bazı insanlar hariç bana biri nasıl davranırsa bende ona öyle davranırım. Bağırırsa bende bağırır , dövmeye çalışırsa, ben daha çok döverim. 

Tam erkek olacak kızmışım bea. 

Ruh halim değişiktir benim. 5 dakika önce gülerken , 5 dakika sonra ruhsuz biri gibi gezinebilirim.
Sinirlenince ağlarım. 
Normalde de ağlarım.
Mutlu olunca da ağlarım.
Gözüme bir şey kaçarsa da ağlarım. 
Ama herkesin önünde ağlamam . Neden ? Bunun cevabı yok işte. 

Sizde öyle olun.  ( ağlamak kısmını yok sayın bence :D )
Dik tutun sırtınızı, hafif gülümseyin ,  çenenizde dik dursun , içinizden tekrar edin : " Ben benim . Beni kimse değiştiremez. Kimse beni kırmaya cüret edemez . Çünkü ben doğuştan gelen haklara , saygıya ve değere sahibim. Bu saygı , hak ve değer çerçevesini geçenlere haddini bildiririm. Çünkü insanım. Duyguları olan bir insan. " 
( vote veren inş istediği kiloya düşer veya çıkar amin :dd ) 
Aynaya bakarak özgüven çalışması yapın mesela. Olmaz demeyin ! Yahu  ben 7. sınıfa kadar "Dünyanın en utangaç , özgüvensiz insan" sıralamasında ilk elliye girerdim. Ciddiyim. Özgüven sonradan da kazanılıyor. Kendinizi kasmayın . Pozitif ( olumlu ) olun. 
 Ben nasıl ' özgüvensizlik ' , ' utangaçlık ' , ' bol ağlama isteği ' vb duyguları yendiysem sizde yeneceksiniz nokta . 

Çünkü her insan mutlu olmayı hak ediyor. Mutlu olmalıyız başka çaremiz yok. Çıkmaz yol. İşte bu çıkmaz yolu olumlu düşüncelerimizle yıkacağız. 

Meditasyon yapın . 
Sessiz , sakin ortamlarda rahatlamaya çalışın. 
Bedenimizi istediğimiz hale getirebiliriz ama önemli olan ruhumuz. Ruhu yaralı bir genç. Genç ve ruhu yaralı olmak ? Cümledeki mantıksızlığa bakın !  Genciz biz. Mutlu olmayı , aşık olmayı , mutluluktan ağlamayı , sevilmeyi hak ediyoruz. 

Olumlu düşüncelerimizle beynimizi yıkayalım. Hayata bu kadar takılmayalım. Her şeye bu kadar üzülmeyelim. Takıldığımız şeyler sınavdan  aldığımız düşük not , saçımızın yağlanması , paramızı evde unutmamız gibi masum şeyler olsun . 

Ağlarken bakın kendinize . 
İncinmiş ruhunuza bakın. 
Duygularınızı hissetmeye çalışın. 

Tekrar ediyorum : 
Bir bakın kendinize. Bir  avuç salak için değer mi ? 


Her şeye rağmen mutlu olun.
Sadece mutlu olun.
Gülümseyin.
Mutlu olmadığınız zaman mutlu rolü yapmayın.
Bunu arkadaşlarınıza direk söyleyin. " Mutsuzum " diyin. Emin olun gerçek arkadaşlarınız her zaman yanınızda olacaktır. 

Sevgilerimle xx ......






















Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin