-Teog ve Okul Tavsiyeleri-

2K 62 14
                                    

Merhabalar efendim. Aslında dün yeni bölüm atacaktım ama yola çıktık sabahtan . Bu yüzden şimdi yeni bölüm atıyorum. Ve şimdiden Kurban Bayramınızı kutluyorum. Çok fazla şimdi kullandığımın farkındayım.

Evet geldiğimizden beri börekler köfteler kekler tatlılar diyerek yemeklere daldım. Ki daha geleli bir gün oldu.

Şimdi ise kendimi dengelemeye çalışıyorum. Benden istediğiniz gibi Teog tavsiyeleri , okul tavsiyeleri yazacağım. Tabiki kendi çapımda .

TEOG TAVSİYELERİ

* Öncelikle kasmayın. Teog normal ikinci sınavlarınıza giriyor. Yaz tatilinde çalışmayın. Okul başlayınca inekleyin. Normal çalışın. Sınavlarınıza nasıl çalışıyorsanız öyle çalışın. Teoga 1-2 ay kala teog için yapılan programları uygulayın. Bu kadar yapmanız gerekenler bunlar. Ben görüyorum 02'liler delirmiş gibi. Aşklarım sadece bir sınav unutmayın.

Teog için yapılacak başka bir şey de yok gerçi.



LİSE TAVSİYELERİ

*Lise için , lise gözde büyütülecek bir şey değil. Evet , 9. Sınıf olma konusu biraz korkunç doğru.

İlk haftalar 10 . Sınıflar birazcık rahatsız edebilir. Karşılık vermeyince zamanla sıkılırlar ve rahat bırakırlar.

Zaten dershanelerin çoğu lise oldu. O yüzden dershaneye gidenler azdır. Hem dershaneye gidenler hemde gitmeyenler dersi derste dinleyin. Sonra pek çalışmanıza gerek kalmıyor. Hocaların dersini kaynatmayın ya da bölmeyin. Not dilenmeniz gerekir öyle kalırsınız.

İlk başlarda herkesi iyi bir gözlemleyin. Hemen biriyle arkadaş olup diğerlerini de bırakmayın. İlk gün arkadaş olduğunuz kişiyi sonradan sevmeyebilirsiniz.

Rahat olun. Cool olacağım diye şekiller yapmayın. Anlaşılıyor.

Popülerle takılayım popüler olurum diye onlarla gezmeyin. Emin olun arkanızdan hep dalga geçiyorlar.

Okulda herkes beni seviyor havalarına girmeyin. Arkadaş bulamazsınız. Saçma hareketlere girmeyin .

Erkekler yüzünden kız arkadaşlarınızı satmayın. Arkadaş bulayım diye kendiniz olmadığınız biri olmayın.

Eğer ilk gün havalı biri olarak sizi görürlerse 11ler sizinle uğraşmak çok isteyeceklerdir. 12ler sınav telaşında olduğundan 99lar okulun ağaları olduğunu düşünürler. İlk gün sınıftan çıkmamanızı öneriyorum.

Büyüklerle takılmayın özellikle 12lerle.

Utangaç olmamaya çalışın .

Benden bu kadar arkadaşlar .

Kendinize iyi bakın ^^

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin