-Bölüm Adı Bulamadı-

13.1K 348 102
                                    

Biliyorum bu bölüm geçikti ama bende insanım :D  Üşüyorum. Bu bölümü sadece kızlara yazıyorum . Bu arada yeni bir hikayeye yazmaya başlıyorum ! 2 bilemedin 3 gün içinde yayınlarım . Yayınlayınca linkini atarım zaten :D  Videoya bakın kesinlikle işinize yarayacak . 


Öncellikle benim gibi spor yapmaya üşenen kardeşlerim size önerim şu . 

1- Eve spor aleti alabilirsiniz . Örneğin koşu bandı . Çok verimli olur mu bilemem ama denemek lazım . Eğer fazla pahalıysa 2. elden alabilirsiniz. 

2- Şu evde olan küçük spor aletleri var ya bir öne , bir arkaya gidiyorsunuz. Tekerlekli bir şey böyle . Tam anlatamadım kusura bakmayın . Hani ikide bir nr1 reklamlarında çıkıyordu yeşil renkli bir alet işte .İzleyenler bilir.

3- Ev işide kilo verdiriyor .Hem annenize yardım edersiniz hem de kilo verirsiniz fena mı olur . ?

4- Mesela bizim burada 100 m koşu yarışı var . Ben katılmayı düşünüyorum. Hem hızlı koşarım .Bence sizde deneyin eğlenceli olabilir .

5- Öğlen arası az yemek yeyip , arkadaşlarınızla dışarıda dolaşabilirsiniz. Gerçekten işe yarıyor. 

6- Her gün aynanın karşısına geçin ve deyin . ' Bu göbek gidecek veya bu basenler eriyecek vb ' işe yarıyor ama kendinizi fazla zorlamayın.Yani fazla kafanıza takmayın sonra bozuk psikolojimiz daha da bozuluyor. (Yaşandı ve kanıtlandı.)

7- Keninize bileklikler , küpeler , kolyeler falan alın. Kendinize bir şeyler alınca otomatikman beyin rahatlıyor ve kısa sürede ( diyet veya sporla ) beraber kilo veriyorsunuz . 

8 - Azıcık kendinize özgüven sağlayın. Öyle basit, herkesin ezebileceği , korkak , ezik tipli olmayın ne olur! Biri sizinle kilonuzla dalga geçerse direk şunu söyleyin . ' Gerçeği zaten biliyorum. Daha fazla konuşmana gerek yok. Boşuna oksijen tüketme. Konuştukça batıyorsun ' falan. 

9 - Kendinizi koruyun . Hemen pes etmeyin! Cidden ya azıcık güçlü olun demi canlarım :D

10- Kendinizi bu kadar kafaya takmayın. İşleri akışına bırakın . O kadar :)


VALLA YAZMAYA ÜŞENDİM .BENDEN BU KADAR . ÖNEMLİ OLAN , HERKESİN BİR KUSURU VARDIR . AMA BAZILARI BUNU SAKLAMAYI İYİ BİLİRLER. LÜTFEN ÜZÜLMEYİN HEP BİRLİKTE MUTLUYUZ VE BİRBİRİMİZİ ANLIYORUZ DEMİ CANLARIM ? HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM :*

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin