-Sirkeli Su-

3.4K 116 38
                                    

Geçenlerde spordan geldiğimde aynadan kendime baktım. Kaç saat güneşin altında durmaktan yüzüm kızarmış , saçlarım dağılmış , yapay güneş gibi yanıyorum . Yüzümü yıkayıp serinlemeye çalışırken daha dikkatli baktım yüzüme . O anda gördüm içimdeki güzelliği. Bedenimin içine saplanmıştı. Gözlerimden gördüm onu.


Japon Beslenme ve Yemek Bilim Kurumu sirkeye keskin kokusunu ve ekşi tadını veren ana maddesinin yağ yakıcı bir özelliğe sahip olabileceğini açıkladı. 175 aşırı kilolu Japon erkek ve kadının katılımıyla yaptıkları araştırmada, her gün bir içeceğe 1-2 kaşık elma sirkesi karıştırıp 12 hafta boyunca tüketenlerin tükeemeyenlere göre beden kitle indeksinde düşüşü,iç yağlanmalarında azalma ve bel çevrelerinde incelme kaydedilmiş.


Araştırma sonucunda sirkenin içindeki asetik asidin, protein salgılayarak yağların parçalanmasını sağlayan genleri harekete geçirdiği tespit edildi.



-Habertürk



Yapanların bazı yorumları da var :


Cansu:


Bende hiç içemedim arkadaşlar.İki şişe aldım başlayalı 1.5 hafta oldu 4 kilo verdim ama sirkeyi de hakıkaten çok içmek istememe rağmen olmuyor.Nasıl bir çözüm bulucam bilmiyorum.



İlayda :


Valla ben elma sirkesiyle 6-7 kilo verdim(tabi birazda aşk acısı vardı oda yemeği azaltmamı sağladı)



Luna:



Arkadaşlar elma sirkesini deneyen yakınlarım var ve sonuçlarından çok memnun kaldılar. Sabah ya da akşam yatmadan ılık suyun içine 1 kaşık koyup içiyorlardı ben de denedim ama fazla dayanamadım tadı gerçekten çok kötü . Tabii bir de sadece sirke içmekle olmuyor diyet de yapılması gerek. Ben bugün başladım diyete sirke içmeye de yarın başlayacağım bakalım inşallah kilo verebilirim.



Şeyma :


Sadece diyet yapmakla olmuyor ki. Sirke suyuyla birlikte yediklerine dikkat edip spor yaparsan kilo verdiğini hemen görürsün.



Kulitta :


Vücüt yağlarını eritebilmek amacıyla içilen bazı maddeleri test edebilmek amaçlı - yıllar önce TV de bir doktorun açıklaması bana çok mantıklı gelmişti.


Doktorumuz: Vücut yağının yemeklerde kullandığımız margarinden çok daha zor eridiğini vurgulamış ve kullanacağınız maddeyi margarinin üzerine dökün ve bekleyin bakalım margarin eriyecek mi?

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin