متنساش النجمة حجي قبل ما تقرأ يا قمري★♥
اسكريبتات الحور
مش عارفه بصراحه انا لو مكنتش وافقت عليك كانت حياتي هتبقى عاملة ازاي، مش متخيلة يومي من غيرك ومش فاكرة كنت بقضيه ازاي اصلًا..
مش فاهمه اي الفكرة ف انه جواز صالونات ولا عن حب واي الفرق بينهم، سؤال دايمًا بيتوجهلي عن حب ولا صالونات؟ انا مش شايفه بينهم فرق يمكن الفرق ان دا راجل ببحبك بس مش عارف يتقدم ومستني الوقت المناسب، ودا وقته المناسب سمحله يجي قبل ما يعترفلك بحبه..
المهم ان حياتي بقت اجمل بكتير وحسيت فعلا بالتغير وكدا يعني، بصراحه كنت بسترخمك جدا لكن دلوقتي انت حبيبي حبيبي ولو هشحت كدا محبش قدك..
فاهمني وعارف مداخلي كلها وعارف امتى وازاي بتصالح وبزعل من اي وبفرح ازاي..
يعني لما اكون متضايقه يقولي هاكونا ماتاتا وارد عليه اقولو حكمة نغمها لذيذ وننهي الخناقه بلطف وضحكته..
واما اقولو فلين رايدر اسمه الحقيقي اي يرد عليا يوجين..
طب اوهانا يعني اي يقولي يعني العيلة يعني محدش بيسييها ويمشي..
واقولو مين رجع قلب تيفيتي يقولي موانا..
وبيعرف يتكلم حيتاني زي دوري..
ولما يتصل بيا يقولي روبااانزيل ف اقولو دلدلي شعرااااك..
واهم حاجة انه مش بيحب السمك عارفين ليه؟ عشان السمك صحاب مش طواجن مع انه عارف انه طواجن عادي بس مبقاش يحبه عشان مبعرفش اعمله اصلا بس عمرنا منروح نقول..
ولما اقولو هنروح فين انهاردة يقولي بي شيرمان 42 شارع ولبي سيدني..
ولما يقابل حد من اهله ويعرفه عليا يقولهم دي تنه ورنه يعقل النمله..
والاهم من كل دا انه بيتكلم حيتاني زي دوري..
حنيته دي غلبت كل طباعه واللهِ، الراجل الحنين رزق بجد مش هزار..
اتجوزوا صالونات يجماعه جواز الصالونات بيكشف الغامض والمثير..
أنت تقرأ
اسكريبتات الحور♥👑✨
Randomقصه مكونه من فصل واحد شيقه ورمانسيه كومديه وعاطفيه وكل م التفاعل بيزيد بحدث اكتر وبنزل قصص احلا واجمل ♥️♥️✨