To była upojna noc [10]

145 6 1
                                    

Poranek dla Y/n i Nicka był, no cóż, dosyć przyjemny. Nie można zaprzeczyć, że powtórzyli to co poprzedniej nocy. Zdyszani leżeli wtuleni w siebie, z uśmiechem na twarzy.
-Jesteś cudowna- powiedział Nick i zaczął całować Y/n po twarzy
-Dziękuje, ty tez jesteś wspaniały - powiedziała dziewczyna lekko się śmiejąc, pocałunki ją łaskotały.
Oboje leżeli tak na prawdę długi czas. Wstali dopiero po 16. Nick musiał się już zbierać, nie mógł zaniedbywać nauki i pracy. Y/n niechętnie pożegnała się z Nickiem, nie chciała aby ten wychodził. Pożegnali się krótkim pocałunkiem. Oboje lekko zarumienieni wrócili do siebie. Y/n nic szczególnego nie robiła, zabijała czas nauką. Żyła w przekonaniu że jeśli nie będzie się systematycznie uczyć, zostanie wywalona z uczelni i nic w życiu nie osiągnie. Chore ambicje wbite przez rodziców. Taka już jest. A Nick? Nick wrócił do siebie jak gdyby nigdy nic. Clay chciał z nim porozmawiać, jednak ten go zbył krótkim "Nie mam zamiaru z tobą rozmawiać". W jakiej stoją teraz sytuacji? Nigdy nie pokłócili się tak jak teraz, bo nie są konfliktowymi osobami. Dla nich obu było to bardzo ciężkie, jednak mają swoją dumę. Nick zamknął się w pokoju i zaczął pisać program na studia. Gdy skończył, zabrał się za nagrywanie, nawet odpalił streama. Robił wszystko aby zapomnieć o kłótni z Clay'em. Mimo iż był zły, również był bardzo szczęśliwy. Cieszył się jak jego relacja z Y/n się potoczyła. Postawił sobie za cel jedno, zrobi wszystko aby uszczęśliwić te dziewczynę.

Po kilku godzinach nauki i streamowania Nick w końcu mógł się spokojnie położyć. Od razu wziął telefon i wybrał kontakt do Y/n. Napisał Sms'a; "Możesz rozmawiać". W szybkim tempie dostał odpowiedź; "Tak". Nick bez zastanowienia zadzwonił.
(N- Nick, Y- Y/n)
-Cześć Y/n - N
-Hej Nick, co tam? Chciałeś o czymś porozmawiać że wyskoczyłeś z propozycją rozmowy? Poza tym, mogłeś po prostu przyjść, mieszkasz naprzeciwko mnie- Y
-Taa, wiem że mogłem przyjść, ale jakby to powiedzieć, nie chce mijać Clay'a. Siedzi teraz w salonie i ogląda mecz, chłop jest fanatykiem futbolu- N

Rozmawiali tak do późnego wieczora, oboje z uśmiechem na twarzy. A to normalnie, a to na Facetime. Skończyło się na tym, że dziewczyna zasnęła, z włączoną kamerką. Nick zaśmiał się delikatnie. "Dobranoc piękna", tymi słowami się z nią pożegnał. Sam udał się spać, nie myśląc o tym, co teraz dzieje się z Clay'em..

Love triangle..// [sapnap/dream x reader]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz