' BANG BANG ' faiq menembak musuh yang ingin mendekati pea." eh apa hal ni ?! " pea terkejut.
" kan aku dah kata ujian, ready jela! "
" ujian apa ni ? "
" takde masa nak terang, kau tembak je orang yang nak datang dekat dengan kau " kata faiq yang sedang sibuk menyerang musuh.
" oh okay faham " pea mula menembak anak buah musuh buat kali pertama.
' BANG BANG BANG BANG '
" WEHH!! AKU TEMBAK KENA LA!! " pea teruja.
" memang la kena, kau tembak sorang pun banyak kali das, cepat habisla peluru tu nanti " faiq mengalihkan badannya ke arah pea lalu menepuk perlahan kepala pea.
" ish tudung aku, rosakla " pea membetulkan tudungnya.
" sekarang ni kau takpayah fikir pasal tudung boleh tak ? " faiq menghadap pea.
" WEHH TU!! " lantas pea mengalihkan tubuh badan faiq ke belakang , lalu sempat saja faiq menembak musuh yang berada di belakang nya tadi.
" apa hal yang kau tak tembak ?!! " marah faiq.
2minit selepas mereka bertengkar, tiba tiba musuh semakin ramai menyerbu mereka. tanpa dirancang, faiq dan pea saling membelakangi sambil mereka berbalas tembakan dengan musuh. mereka dapat menumpaskan musuh selepas 20minit. ben memasuki bilik shooter, tiba tiba cepat saja pea menghalakan pistolnya ke arah ben.
" EH! EH! kau jangan tembak dia " cepat cepat faiq menghalang pea dari menembak ben, pea memandang faiq pelik.
" kenapa pulak ? kau kata - "
" ye memangla aku suruh kau tembak sapa yang datang dekat dengan kau, tapi bukan dia "
" ha apa hal kau ? " soal faiq kepada ben yang masih lagi terkejut.
" sape tu ? "
" anak singa "
" HEI " pea memandang faiq tajam.
" ha, markas macam mana ? "
" dekat ground ada lagi tengah serang lepastu dekat main gate kita diorang tengah control lagi " kata ben.
" ok jum " faiq menarik lengan pea.
" eh jap jap, kau nak bawak anak singa ni sekali ke ? " ben menghalang faiq dari terus berjalan.
" yela, takkan nak tinggal, bahaya la.. kau ni pun "
" ikut kaula "
anak anak buah harith sudah pun mula mengepung musuh, faiq ben dan pea turun ke ground lalu faiq memberi arahan untuk merek kumpulkan semua anak buah musuh. anak buah harith mengikat semua anak buah musuh di dalam bilik penyeksaan 1 seperti yang diarahkan oleh harith.
faiq ben dan boi masuk ke dalam bilik penyeksaan 1 untuk memulakan soal jawab kepada musuh, kemudian diteruskan dengan menyeksa musuh tahap 1. pea hanya menunggu di luar bilik.
30minit selepas itu, afzan harith sampai di markas. sebelum dia memasuki markas, dia ternampak dua orang penjaga markas nya yang sudah terbaring berlumuran darah yang membuatkan dia semakin marah. terus dia melangkah masuk ke main gate dan menuju ke arah bilik penyeksaan 1. dia ternampak seorang gadis yang sedang sibuk membelek sepucuk pistol tapi dia hanya menghiraukan saja.
selesai saja dia mengerjakan semua musuhnya, terus dia keluar dari bilik itu. hampir 10 orang diseksa oleh afzan dan selebihnya 20 orang telah mati. afzan melihat pea..
" kau ikut aku "
" huh ? " pea terkejut sambil itu dia melihat faiq yang berada di belakang afzan, faiq hanya mengangguk.
bilik conference
faiq ben boi dan alex yang berada di tempat masing masing sambil menundukkan kepala mereka kerana dimarahi teruk oleh afzan.
" MACAM MANA MUSUH BOLEH MASUK?!! KORANG TAK KAWAL KETAT KE?!! " marah afzan, mereka hanya mendiamkan diri.. takut nak buka mulut pun.
" AKU SURUH KORANG JAGA, BUKAN SURUH KORANG CURI TULANG!! KAN MUSUH DAH MASUK! " afzan melihat mereka dengan pandangan dingin nya, tapi mereka memang hanya menundukkan kepala dan tidak berani untuk membuka mulut.
" TAKDE MULUT KE?!! HUH?!! FAIQ, KAU TU DAHLA BAWA PEREMPUAN, KANG JADI APA APA NANTI, SUSAH KAU TAU TAK?!! " faiq terkejut dan membuatkan dia terus mengangkat kepala nya melihat afzan.
" bapak garang mamat ni.. malang betul sape dapat dia nanti " ngomel pea seorang diri yang dapat melihat afzan marah.
YOU ARE READING
mafia's girl
Mystery / Thriller" kahwin jum " katanya. " okay.. eh apa ?! kahwin ? " Ana agak terkejut. " hah kahwin " jawabnya masih tenang sambil mengangkat kening nya sebelah ke atas. " bila dan kenapa ? " Ana masih lagi dalam keadaan terkejut. yela mamat ni pernah bertegur s...