-NERDE KIRMIZI-

31.6K 476 44
                                    


Neğhhh gördüğüm mesajla gözlerim kocaman olmuştu. İki dakika duşa girmiştim sadece tabikide gelme yazmalıydım.

Manyak adam ya bide kıskandımı şimdi bu,  bide git başkasına diyo ulan aptal ben senden başkasıyla yapamamki çakma mematim benim

Tam gelme yazacaktım ki çalan kapı buna mani oldu onun olmasına imkan yoktu çünkü 5 dk buraya gelmesi imkansızdı. Rahat bir şekilde kapıya gidip açtım üzerimde popomu zor kapatan bir havlu vardı.

Saçlarımsa ıslak ıslaktı. Kapıyı açmaz olaydım resmen gelmişti 5 dk da mı? Diye sordum içimden gerçektende 5 dakikada gelmişti.

"5 dakikada naptınız amk niye ıslaksın nerde o şerefsiz"

Kıkırdamama mani olamadım cidden benim biriyle yatabileceğimi düşünmüş içeri geçip odalara bakarken bende kapıyı kapattım.

"Ne oluyor karan"

"Ne mi oluyor bu kadar kısada halledebiliyormusun sen işlerini"

"Sen gelmeden hemen önce kendisi çıktı dışarda karşılaşmadın mı?"

"Yattın yani o adamla"

"Uff adam falan yok karan espriydi o"

"Hani nerde kırmızı"

"Ne kırmızısı"

"Ruj"

"Sürmedim"

"Emin ol o dolgun dudaklarına beyaz tenine çok yakışır kırmızı"

"Sen hayırdır başkasıyla yatıcam deyince uçtun geldin"

Ben ona söylüyordum ama sanki küçük karan dinliyordu. Pantalonun üzerinden kendini belli etmeye başlamıştı. Ben karana söylenirken onun gözleri havlunun açıkta bıraktığı bacaklarımdaydı.

"Karan sana diyorum ya"

Gözlerini bana dikip yaklaştı. Yoğun parfüm kokusu genzimi yakmıştı. Kaslı kolları üzerindeki gömleği parçalamak için zorluyordu. Boynundaki damarları yalamak istemem şuan normal miydi?

Soğuk duvarla buluşan sırtımla duraksadım karansa hâla üzerime geliyordu. Iki elini başımın yanına sabitleyip dudaklarıma eğildi.

"Helin"

"Hı"

Çok boğuk söylediğim için duyup duymadığından emin değildim nefesi dudağıma çarpıyordu dudaklarımız birbirine değiyor fakat öpmüyordu.

"Helin şuan seni Arzuladığımı bilmeni isterim"

"Çok çabuk oldu sanki karan"

Cümlemi bitirmemle dudaklarıma kapandı. Yavaşça öpüyordu sanki bitirmek istemediği bir yemek gibi dilini yavaşça içeri itti dillerimiz buluştu. Hızlandıkça nefesim tükeniyordu. Kendimi geri çekip alnımı alnına yasladım.

Hızla beni kucağına kaldırmasıyla üzerimde zoraki duran havlu yerle buluştu. Karşısında çırılçıplaktım ellerini kalçalarıma sardı ve kucağındayken yoğurdu kalçalarımı.

Adım adım odama ilerliyordu. Kulağını yalayıp fısıldadım "seni istiyorum" gülümsemesini hissedebiliyordum.

Beni yatağa bıraktı. bacaklarımı birbirine bastırıp ellerimle göğüslerimi kapattım.

"Utanma Helin beni bu güzellikten mahrum bırakma, sana senin istediğini vericem, beni"

Ellerimi göğüslerimden çekip bacağımı araladım kurdun kuzuya baktığı kadar iştahla bakıyordu.

Üzerinde ki gömleğı yavaş yavaş çıkarıp yere attı. Kasları sıra sıra dizilmişlerdi. Baklavaları bal dök yala beni diye bağırıyorlardı.

Elini pantalonuna attığı sırada doğrulup elini tuttum. Kemeri söküp fermuarını indirdim bana yardımcı olup pantalonunu çıkardı. Boxerınıda indirdiğimde şişmiş erkekliğiyle göz göze geldim resmen al beni diyordu.

Avuçlarıma alıp gel git yaptım. Karan kafasını geri atmış kendini bana bırakmıştı.

Tam ağzıma alacakken beni durdurdu. Yerden aldığı kravatıyla gözlerimi bağladı. "Sıra bende"  dediği şeyle kıkırdadım.

Beni geriye itip elleriyle bacaklarımı kavradı. Dilini vajinamda hissettiğim gibi irkildim yavaş hareket etmesi sinirimi bozuyordu kendimi ona sürtmek için kaldırdığımda eliyle itip beni yatağa hapsediyordu.

Artık inlemelerim çoğalmıştı. Geleceğimi anlamıştım. "Karan biraz hızlan" dilini bir anda çekti. Hayır hayır hayır tam şuanda olmaz.

"Niye durdun" elimi kravata attığımda beni tuttu. "Bekle bir şey alıp geliyorum sonra devam edicem"

"Ne alıcaksın şuan olmaz devam et"

"Bekle dedim hemen geliyorum"

Beklemeye başladım elimle kendimi okşuyordum. Resmen tam patlayacağım sırada beni yarım bırakmıştı.

Bekle bekle sıkıldığım için karana bağırdım ses yoktu tekrar bagırdım yine gelmedi. Gözümü açıp etrafa bakındım eşyaları yoktu. Aynadaki yazıyı görmemle şok oldum.

"XOXO"

Birde Kırmızı rujumu kullanmıştı. Benden intikammı almistı onu o gün öyle bıraktığım için o da beni böyle bırakmıştı.

Kalbimi kırdın Karan Hara

XOXO +18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin